Mizerny srot a rozbitej kram jak vsichni zhyckani motoriste rikaji si lide neporizuji proto ze chteji ale ze na nic jineho nemaji. Kdyz se rohzazuje duchodcum musi se nekde brat takze slusny obcan musi na auto setrit kazdy rok o neco dele. Dalsi sikanou se znemozni porizeni auta uplne a tim dojizdeni za praci, k lekari, za rodinou bude horsi. Lide se zlobi vlada prohraje volby. Prijde nekdo jiny a muze delat co chce.
Takovy sympatak, a spadnul u me hodne nizko. Kdo nekde neco verejne projevi ma krom podpory i oponenty. Nekdy mozna ne slusne ale daleko vetsi sprostarna je nekoho udat k soudu!!!🤮 takovym lidem rikam udavaci a vecer proste prepnu kdyz se udavac na obrazovce objevi. A stezovat si ze se maminka a tchan zlobi je hodne pritazeny za usi. Budem doufat ze zalobu vezme zpet omluvi se a my mu budem fandit dal😀
To je docela dobrej for. 😄 1) Zímní v létě má strašlivé vlastnosti. 2) Po měsíci veder je ta guma na odpis, přehřívá se a guma ztratí svoje chemické a fyzikální vlastnosti co má mít. 3) Hučí a vyšší spotřeba dáno konstrukcí. 4) Brzdná dráha se pohybuje +10%. Prostě nejsem tam bohatý, abych v létě jezdil zimní.
Jsou i rozmery (treba na dodavky) kde vyrobci letni pneu neresi a treba na mokru neskutecne klouzou. Jednou takhle zabrzdil kamion a ja byl v nem☹️. Od te doby jezdim zimni ktere v mem rozmeru maji propastne lepsi jizdni vlastnosti i v lete.
Pneu je treba mit spravne a k rychlostnimu indexu - v zime kdyz se jezdi na hory prez autobahn tak se nekdy stava ze je treba jet trochu rychleji. Existuji testy kde pneu s indexem T (190) pri 210 km/h bouchla, nekdy jedeme i 220 a na suche rovne ceste s malym provozem to neni nic riskantniho ani zakazaneho. Proto nesetrim 300/kus a radeji jsem v klidu.
P.s. jednou jsem mel nokian hakapelita pro seversky trh a ty meli jen 160 takze jsem hodne musel sledovat aby jsme tk nepresahli
No ještě, že mám diesel z roku 1996.Ten nikdy žádný katalyzátor ani filtr částic neměl, takže mě tyto kontroly netrápí. STK to také projde bez problémů, protože u aut s EURO II se kouřivost neměří. Největší problémy budou mít auta EURO 5 a 6, kde jsou limity takové, že neprochází ani nové.
On ten tranzit z roku 2002 mel sotva jednoduchy kat. Dpf bylo tehdy na houbach. Jo to se jeste tolik zbytecnosti nedelalo.
To je ten boj s inflaci. Ten tranzit nejede pro zabavu - neco vam veze a proc jede stary tranzit? Asi proto ze je cena za sluzbu primerena a tak misto toho koupime nove auto a ten milion se musi nekde vzit. Kde? No zaplatite ho vy na zdrazene te sluzbe kterou mohl vykonat tranzit za par drobnych. Nestezujte si na drahotu!!!
Kazdy ma jinou praci jeden je ridic autobusu nekdo monter, policajt ci urednik ale udavac je zvlastni typ bezpaternich a osobnostne velmi pokrivenych lidi. Nema to nic spolecneho se svedectvim ani jine ospravedlnovani neni na miste. Neni to prace ze nekde jako jezdi vzdyt jezdi proto aby udavala…. Kdysi jsem od pametniku slysel ze gestapo by nemelo praci nebyt takovych svedomitych udavacu.
Jakkoli je mi lito pana a nasledku ktere si ponese tak nemuzu z toho mit jiny dojem nez ze si za to muze sam. Pred ockovanim podepsal souhlas s aplikaci experimentalni latky a souhlas s moznymi nezadoucimi ucinky jak sam uvadi dobrovolne. Po kom chce odskodneni kdyz se ho sam zrekl? Takze pokud byl v tu chvili svepravny a souhlasil ze nasledky nese na vlastni nebezpeci tak ted je povinen nasledky nest.
Ale to, že nedodržují dopravní předpisy přece nezdražuje zboží! Vy asi moc po dálnici nejezdíte, co?! On je to dost nepříjemný pocit, když ze 130 musíte začít brzdit na 80 a méně, když se tyhle hovada rozhodnout předjíždět a nezajímá je nic kolem a pak ještě kolikrát se za nimi táhnete i několik kilometrů, když předjíždí i více kamionů najednou. A to jen proto, že jede o 2 km/h rychleji něž jeho kolegové! Klidně ať jich ubyde a posílají náklad po železnici!
Pohadku o 2 km/h tady masiruji tlakem vsude. Delaji to ridici z vychodu kterym zadne body nikdo nenadeli. Budou to delat dal jen nasinec bude pokutovan a bude drazsi zamestnat slusne ridice.
Mě by u tohoto Karlova Mercedesu zajímalo, v kterém roce ho K.G. prodal a kolik majitelů uvedené auto nadále vlastnilo, včetně pravidelnosti servisu s dodanou dokumentací a servisní knížkou potvrzenou autorizovaným servisem mercedes....V té době zřejmě ještě elektronické ser. knížky nebyly....Pokud by byla tato historie nejasná, tak od auta "rychle pryč"......i když bylo původně K.G....S "klády" jsou totiž jak na servis, tak i následné opravy jedny z nejdražších.....
Auto po Karlovi bezelo kolem roku 2006 myslim. Jestli to byl uz preprodej dalsiho cloveka nevim jelikoz to bylo pro me nezajimave dal jsem nezjistoval. Cili myslim ze vic nez 5 let to mistr nemel ale najezd nebyl nizkej ani tenkrat
W220 je o neco mensi nez predchudce. Zacalo se setrit a motory v8 400 cdi byli poruchove a velice drahe uz od noveho. Ano kdo chce opici musi mit na banany ale tady jde spis o vagony bananu. Slabsi sestivalec 320cdi byl ve stejnem aute mnohem servisne obstojnejsi a ten rozdil asi 13% vykonu za ty starosti nestoji, o spotrebe ani nemluvme. Kdyz jsem v titulku videl opravdu silny stroj tak jsem cekal 6,3, 600 nebo alespon obycejne petikilo ale rozhodne ne nejhorsi motor co muze byt.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hakenkreuz se taky nikde moc nosit nesmi tak nevim proc propagovat to samy v jiny barve