No ještě, že mám diesel z roku 1996.Ten nikdy žádný katalyzátor ani filtr částic neměl, takže mě tyto kontroly netrápí. STK to také projde bez problémů, protože u aut s EURO II se kouřivost neměří. Největší problémy budou mít auta EURO 5 a 6, kde jsou limity takové, že neprochází ani nové.
On ten tranzit z roku 2002 mel sotva jednoduchy kat. Dpf bylo tehdy na houbach. Jo to se jeste tolik zbytecnosti nedelalo.
To je ten boj s inflaci. Ten tranzit nejede pro zabavu - neco vam veze a proc jede stary tranzit? Asi proto ze je cena za sluzbu primerena a tak misto toho koupime nove auto a ten milion se musi nekde vzit. Kde? No zaplatite ho vy na zdrazene te sluzbe kterou mohl vykonat tranzit za par drobnych. Nestezujte si na drahotu!!!
Kazdy ma jinou praci jeden je ridic autobusu nekdo monter, policajt ci urednik ale udavac je zvlastni typ bezpaternich a osobnostne velmi pokrivenych lidi. Nema to nic spolecneho se svedectvim ani jine ospravedlnovani neni na miste. Neni to prace ze nekde jako jezdi vzdyt jezdi proto aby udavala…. Kdysi jsem od pametniku slysel ze gestapo by nemelo praci nebyt takovych svedomitych udavacu.
Jakkoli je mi lito pana a nasledku ktere si ponese tak nemuzu z toho mit jiny dojem nez ze si za to muze sam. Pred ockovanim podepsal souhlas s aplikaci experimentalni latky a souhlas s moznymi nezadoucimi ucinky jak sam uvadi dobrovolne. Po kom chce odskodneni kdyz se ho sam zrekl? Takze pokud byl v tu chvili svepravny a souhlasil ze nasledky nese na vlastni nebezpeci tak ted je povinen nasledky nest.
Ale to, že nedodržují dopravní předpisy přece nezdražuje zboží! Vy asi moc po dálnici nejezdíte, co?! On je to dost nepříjemný pocit, když ze 130 musíte začít brzdit na 80 a méně, když se tyhle hovada rozhodnout předjíždět a nezajímá je nic kolem a pak ještě kolikrát se za nimi táhnete i několik kilometrů, když předjíždí i více kamionů najednou. A to jen proto, že jede o 2 km/h rychleji něž jeho kolegové! Klidně ať jich ubyde a posílají náklad po železnici!
Pohadku o 2 km/h tady masiruji tlakem vsude. Delaji to ridici z vychodu kterym zadne body nikdo nenadeli. Budou to delat dal jen nasinec bude pokutovan a bude drazsi zamestnat slusne ridice.
Mě by u tohoto Karlova Mercedesu zajímalo, v kterém roce ho K.G. prodal a kolik majitelů uvedené auto nadále vlastnilo, včetně pravidelnosti servisu s dodanou dokumentací a servisní knížkou potvrzenou autorizovaným servisem mercedes....V té době zřejmě ještě elektronické ser. knížky nebyly....Pokud by byla tato historie nejasná, tak od auta "rychle pryč"......i když bylo původně K.G....S "klády" jsou totiž jak na servis, tak i následné opravy jedny z nejdražších.....
Auto po Karlovi bezelo kolem roku 2006 myslim. Jestli to byl uz preprodej dalsiho cloveka nevim jelikoz to bylo pro me nezajimave dal jsem nezjistoval. Cili myslim ze vic nez 5 let to mistr nemel ale najezd nebyl nizkej ani tenkrat
W220 je o neco mensi nez predchudce. Zacalo se setrit a motory v8 400 cdi byli poruchove a velice drahe uz od noveho. Ano kdo chce opici musi mit na banany ale tady jde spis o vagony bananu. Slabsi sestivalec 320cdi byl ve stejnem aute mnohem servisne obstojnejsi a ten rozdil asi 13% vykonu za ty starosti nestoji, o spotrebe ani nemluvme. Kdyz jsem v titulku videl opravdu silny stroj tak jsem cekal 6,3, 600 nebo alespon obycejne petikilo ale rozhodne ne nejhorsi motor co muze byt.
Doba je slozita a nejvic to pocituji ti co si brali 90% hypoteku. Nicmene si uvedomte ze uroky jsou 6-7% inflace 15 cili i prez to vsechno se hypoteka o pulku vyplati. Az zase zacnou banky davat pujdou nemovitosti tak raketove nahoru a ze vsech budou milionari ale to uz nikde nikdo uvadet nebude. A vladni setreni? No je to hrozny ale je to jen nasledek toho co tu rozhazela vlada minula.
Ne tohle smysl nema - kdo nejvic protestuje na tema zmeny klimatu musi zacit u sebe: nesvutit, nepouzivat mobil ani zadnou jinou elektroniku, pestovat si sam pro svou spotrebu. Auto je nepripustny uplne. Kazda vec co se koupi svou produkci zhorsuje vlilv na planetu. Lidstvo to vzalo jako byznys plan, prece aktivista co se prilepi na krizovatku tak za sebou zanecha obrovskou zatez pro planetu a nakonec si vecer zapne telku aby se videl jak vsechny pekne potrapil v e svetle viry v ekologii. Telku musel nekdo vyrobit a vecer slunce nesviti a tak se dela elektrika z uhli. Takze ekofanatismus je jen nastroj na oskubani vsech kdo se nechaji.
Clanek je soubor kravin. Lednice ochlazuje potraviny a energii cerpa ze zasuvky ze, takze asi kdyz ochladi vic veci jiste nema mensi spotrebu. Kdo by chtel tvrdot ze ne muze si zkusit sam doma jak casto spina kompresor u prazdne nebo plne lednice. To same se slupkama korenove zeleniny, bud budu chroustat hlinu nebo to zurive omyvat - a v cem? No v drahe vode. Vypek z kurete si tezko dovedu predstavit namazat na chleba jako sadlo nebo na tom smazit hranolky vzdyt to ma chut koreni na pecene kure fuj uz pri te predstave. Do mrazaku cokoli skladovat stoji jeste vic lenez nez lednice.
To jsou hrozny kecy tech co nikde na kole nebyli. Jiste praha neni idealni ale ma spousty funkcnich stezek a dost se to posledni roky zlepsilo. Stezkou nemyslim hloupe pruhy na silnici mrzacici prostor pro auta. Treba v Bratislave je to na kole mnohem horsi a jsou v evrope dalsi spatna mesta kterymy na kole neprojedete vubec tak jako v praze. Nevim na co si stezovat porad. Autor clanku by se mel zamyslet nez neco bude verejne lhat
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pneu je treba mit spravne a k rychlostnimu indexu - v zime kdyz se jezdi na hory prez autobahn tak se nekdy stava ze je treba jet trochu rychleji. Existuji testy kde pneu s indexem T (190) pri 210 km/h bouchla, nekdy jedeme i 220 a na suche rovne ceste s malym provozem to neni nic riskantniho ani zakazaneho. Proto nesetrim 300/kus a radeji jsem v klidu.
P.s. jednou jsem mel nokian hakapelita pro seversky trh a ty meli jen 160 takze jsem hodne musel sledovat aby jsme tk nepresahli
1 odpověď