Informace zde jsou nepřesné! Dvě koleje tu byly a most byl otevřen s velkou slávou jako nejdelší dvoukolejný most v Evropě. (následně byla zase snesena) Problém však nastal následně s tunelem, kde soudruzi udělali chybu a shodou několika okolností tunel je sice dvoukolejný, ale na severní straně se tam dvě koleje reálně nevejdou! V oblouku se dvě tratě musí od sebe rozestoupit a to se tam již nevešlo. (mj díky geologii-tunel se i propadl atd....) Dále vnitřní oblouk by měl již podměrečný rádius. Proto je dnes tunel dvoukolejný pouze z jedné třetiny. Celá dnešní dostavba prakticky nic neřeší, protože vlaky budou muset jezdit tunelem stále po jedné koleji (dosud to bylo až do Krče). Ano o něco to zrychlí střídání vlaků. Odbočka z mostu na Beroun mně přijde dosti nereálná - znamenalo by to zbourat domy lidí, kteří bydlí pod barrandovskou skálou a čerstvě rekonstruovali, realizovalo FVE.... Tunel podchází Mario lázeňské údolí s potokem a mlýnem, kudy vedla již gotická cesta z pražského hradu na Zbraslav do kláštera. (skály totiž sahaly až do Vltavy)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nám bezdomovci vyklápějí celé kontejnery na zem a pak si to přeberou a odejdou. Za to nemůže SVJ a nikdy odopvídat nebude právně. Toto je paskvil! Kontejnery jsou na městském pozemku a ani ne na pozemku SVJ. Nejjde o to jestli jsou přeplněné, ale o tom, že jsou vysypané kolem. Zamykáme je, ale jeden zápek stejně utrhli a vysypávají to neustále. Nelze tam dát kamery, je to u ulice mezi stromy, v sídlišti domy daleko. Pokud máme v sídlišti velkokapacitní kontejner jednou měsíčně, tak mafie bezdomovců to obsadí, najdou si třeba křeslo a sedí celý den u toho a kupčí s věcmi, vybírajísi měď ze starých spotřebičů a dokonce lidem zakazují tam něco přihodit. Chtějí peníze.
1 odpověď