Bohužel jsou Slováci víc Slovani než my. Díky za jejich potřebu vlastního státu. Uznávám že i Babiš kterého jsem nevolil se takto nechoval když byl u moci. A chápu naší vládu která odmítla společná jednání s tou Slovenskou. Tohle už je opravdu hodně a začínám mít pocit že je třeba si na naše sousedy dávat pozor. Snad nás to sjednotí a posílí. Hanba by mě fackovala někde v zahraničí říct že jsem Slovák.
Škoda že to v Česku nevyřeší trh. Je to jako u nás se vším. Nejlépe si i k podstatným účelům pořídit nejlevnější šunt bůhví odkud. Na jednu stranu nadávat na regulaci či normy a na druhou křičet jak potrefení že vám všude prodají šmejd. V práci chtít víc peněz ale blbé čerpadlo koupit někde v Číně s trojnásobnou spotřebou. Gratuluji.
Reklamní článek a samozřejmě nesmysl. Naopak - v případě že budete kotel spouštět tolika termostaty samostatně tak vám náklady spíš narostou. Navíc nechápu jak by tyto termostaty pracovaly s ekvitermním řízením, proměnlivým výkonem kotle, diagnostikou a detailním nastavením kotle atd - samozřejmě nijak. Tyto takzvané chytré termostaty jsou většinou mnohem hloupější než jeden originální ovládací systém výrobce kotle. atd... Navíc investice je určitě vysoká.
To je tedy recenze...
Většinou se pánovi nelíbí přesně to co z toho auta dělá to čím je - tedy rozumný kus auta za rozumnou cenu. Kdyby měl špičkový design, moderní infotainment, lepší materiály, kvalitnější kameru, lepší převodovku, řízení a vše ostatní co se mu nelibí - tak má auto za jinou cenu ale do bodu B jej odveze stejně. Hodnocení většiny zmíněných věcí bych čekal u mercedesu a ne u Dacie. Tady se přece cení něco úplně jiného.
Bude to samozřejmě vždy podle situace. Teď jsme byli ve dvou pár dní v Tatrách. Jen parkování všude za 15 € / den (čilli nepočítám ani to palivo) a taky se musíte vrátit z tůry na stejné místo pro auto a ani to pivo si nedám.
Naopak místní elektrická úzkorozchodná železnice za 8 € / 3 dny a jezdí každou chvíli do všech možných míst - čili se z tůry můžete klidně vrátit jinudy.
Takže například v tomto případě je to naprosto v neprospěch auta co se nákladů týče, komfortu a praktičnosti taky.
Je to k smíchu - cenu auta nepočítáme ? ani pojistku, servis a opravy, STK, zimni gumy, vodu do ostřikovačů, dálniční známku, mytí auta, atd ?
A taky něco málo k tomu naprosto demagogickému nadpisu "dotovaná věřejná doprava" - pán zřejmě uhradil náklady na vyasfaltování parkovacího místa před domem, silnice u něj před domem, osvětlení silnice, dopravní značení i semafor na křižovatce atd... je snad každému jasné že veřejná doprava bude nejspíš dotovaná podobně nebo možná i méně než ta individuální autem.
A ano jsme jedna z mála zemí v evropě kde je vlastnictví a provozování auta super levné... tím mám na mysli různé daně, poplatky, pojištění, parkování atd...
Článek je naprsoto demagogický a jde pouze o názor jednotlivce nikoliv o zprávu nebo fakt.
Hmm, tak v česku tahle rada zní spíš jako návod jak odevzdat svoje peníze lumpům a v lepším případě velkým hráčům... Investice v česku je spíš ruleta. Zákony a vymahatelnost práva v oblasti financí je u nás naprosto k smíchu - jako někde v africe. Dohled také minimální a výběr na pražské burze je směšný. Takže jedině zahraničí - což je ale problematické z mnoha úhlů (danění, složitější porozumět, a taky třeba odliv peněz z ČR). Takže pokud se milí finanční odborníci a zákonodárci nedomluví a nedají do pořádku dohled a vymahatalnost - tak můžou klidně dál opravněný strach lidí nazývat konzervativním přístupem.
To je hodně tendenční článek. V podstatě jen názor autora. I obyč kotel na tuhá paliva, plynový, elektrický se na začatku vždy nejdřív vypočítá... stejně jako celá otopná soustava. Výkon kotle, jeho účinnost, způsob předání tepla do místnosti, ztráta budovy, požadavky klienta, atd...
Namontovat TČ bez výpočtu mi přijde směšné a jestli byly použity dotace tak jde samozřejmě o porušení podmínek.
Navíc nerozumím proč autor ignoruje TČ kde je bivalentním zdrojem třeba plyn. Proč tuto variantu češi i autor ignorují mi nejde dohlavy.
Bohužel je to tak u nás často. Popravdě stávající Ostravská hala je i dnes velmi zajímavou stavbou. Ale když něco necháte desítky let chátrat namísto pravidelné údržby a postupného vylepšování - tak ano nakonec to dojde do bodu kdy už by to stálo víc než hala nová. Ale vzpomeňte mosty, podchody a podobně, kde desítky let rostou z konstrukce už i stromy a průběžná údržba je nulová... pak musí dolů kdy to trvá roky a samozřejmě stojí to mnohonásobně víc.
Tak jako v každé době si děti / mládež našla rebelskou vlnu - v tomto případě podporovanou silnou propagandou. Všichni jsme byli mladí a blbí - Anarchie, Komunismus, atd...
Je to jen móda doby.
Nějaké tvrdší represe zatím nejsou na místě - to by jen nahrálo do karet šiřitelům této vlny a totalitním režimům, které i propagandistickou podporou takových výstřelků mládeže, která měla vždy potřebu se postavit rodičům a systému - chtějí aspoň nějak malinko destabilizovat západní systém.
Možná by stálo za dotaz, v jakém stavu je dvouhmotový setrvačník ? Jestli je původní. Jaké je cca jeho cena a náročnost výměny.
Popřípadě jaký je rozjezd (z úplného zastavení) - jestli elektronika dokáže dávkovat tak aby nedocházelo k pocukávání - netrefení taktu 3-válce při rozjezdu.
Dál me napadlo, u takto ojetého auta - jaké věci z výbavy budou potencionálním strašákem - ceny dílů. Napadá mě jaká jsou světla (jestli led a pod. - jaká cena výměny v případě že dosvítí), a podobně.
Největší podvod na seniorech, hrozí vysoké tresty, obrovská škoda. A jsou stíhání na svobodě? Než vyšetřování skončí a proběhne x-letý soud tak majetky a peníze budou pryč. No proč ti Češi neinvestují ? A když ano tak jen v zahraničí a u nás jen nemovitosti - což žene jejich cenu do nesmyslu a vzniká další problém. Naše zákony a jejich vymahatelnost v oblasti investic, fondů, dluhopisů a podobně je tristní. V Česku investuje jen dobrodruh.
Tak jsou dvě varianty: buď Putin řekne že to podělal, že je neschopný spolu s celým systémem - že je to jeho vina kdy nedbal varování ze všech stran a místo domácích problémů válčí proti všem. No a nebo druhá varianta hodit to na někoho venku - nejlépe na toho kde se mu to zrovna hodí pro domácí publikum.
Stejně už to začíná být i na Slovensku... za všechno můžou zahraniční agenti, Soros, Amerika. Za celý slovenský srab od ekonomiky až po spotřebu alkoholu.. :-)
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Už je to směšné, ale trh si to žádá. Znám docela dost lidí co se baví sledováním a objížděním "akcí". Taky znám dost lidí co to koupí aniž by byli skutečně bohatí - takže obchodník bude spokojený. Proč by to zákazníkům prodával levněji když to v pohodě koupí i předražené. Čili máme co jsme chtěli. Cesta ven bude mnohem složitější než cesta tam.