Je to k smíchu - cenu auta nepočítáme ? ani pojistku, servis a opravy, STK, zimni gumy, vodu do ostřikovačů, dálniční známku, mytí auta, atd ?
A taky něco málo k tomu naprosto demagogickému nadpisu "dotovaná věřejná doprava" - pán zřejmě uhradil náklady na vyasfaltování parkovacího místa před domem, silnice u něj před domem, osvětlení silnice, dopravní značení i semafor na křižovatce atd... je snad každému jasné že veřejná doprava bude nejspíš dotovaná podobně nebo možná i méně než ta individuální autem.
A ano jsme jedna z mála zemí v evropě kde je vlastnictví a provozování auta super levné... tím mám na mysli různé daně, poplatky, pojištění, parkování atd...
Článek je naprsoto demagogický a jde pouze o názor jednotlivce nikoliv o zprávu nebo fakt.
Hmm, tak v česku tahle rada zní spíš jako návod jak odevzdat svoje peníze lumpům a v lepším případě velkým hráčům... Investice v česku je spíš ruleta. Zákony a vymahatelnost práva v oblasti financí je u nás naprosto k smíchu - jako někde v africe. Dohled také minimální a výběr na pražské burze je směšný. Takže jedině zahraničí - což je ale problematické z mnoha úhlů (danění, složitější porozumět, a taky třeba odliv peněz z ČR). Takže pokud se milí finanční odborníci a zákonodárci nedomluví a nedají do pořádku dohled a vymahatalnost - tak můžou klidně dál opravněný strach lidí nazývat konzervativním přístupem.
To je hodně tendenční článek. V podstatě jen názor autora. I obyč kotel na tuhá paliva, plynový, elektrický se na začatku vždy nejdřív vypočítá... stejně jako celá otopná soustava. Výkon kotle, jeho účinnost, způsob předání tepla do místnosti, ztráta budovy, požadavky klienta, atd...
Namontovat TČ bez výpočtu mi přijde směšné a jestli byly použity dotace tak jde samozřejmě o porušení podmínek.
Navíc nerozumím proč autor ignoruje TČ kde je bivalentním zdrojem třeba plyn. Proč tuto variantu češi i autor ignorují mi nejde dohlavy.
Bohužel je to tak u nás často. Popravdě stávající Ostravská hala je i dnes velmi zajímavou stavbou. Ale když něco necháte desítky let chátrat namísto pravidelné údržby a postupného vylepšování - tak ano nakonec to dojde do bodu kdy už by to stálo víc než hala nová. Ale vzpomeňte mosty, podchody a podobně, kde desítky let rostou z konstrukce už i stromy a průběžná údržba je nulová... pak musí dolů kdy to trvá roky a samozřejmě stojí to mnohonásobně víc.
Tak jako v každé době si děti / mládež našla rebelskou vlnu - v tomto případě podporovanou silnou propagandou. Všichni jsme byli mladí a blbí - Anarchie, Komunismus, atd...
Je to jen móda doby.
Nějaké tvrdší represe zatím nejsou na místě - to by jen nahrálo do karet šiřitelům této vlny a totalitním režimům, které i propagandistickou podporou takových výstřelků mládeže, která měla vždy potřebu se postavit rodičům a systému - chtějí aspoň nějak malinko destabilizovat západní systém.
Možná by stálo za dotaz, v jakém stavu je dvouhmotový setrvačník ? Jestli je původní. Jaké je cca jeho cena a náročnost výměny.
Popřípadě jaký je rozjezd (z úplného zastavení) - jestli elektronika dokáže dávkovat tak aby nedocházelo k pocukávání - netrefení taktu 3-válce při rozjezdu.
Dál me napadlo, u takto ojetého auta - jaké věci z výbavy budou potencionálním strašákem - ceny dílů. Napadá mě jaká jsou světla (jestli led a pod. - jaká cena výměny v případě že dosvítí), a podobně.
Největší podvod na seniorech, hrozí vysoké tresty, obrovská škoda. A jsou stíhání na svobodě? Než vyšetřování skončí a proběhne x-letý soud tak majetky a peníze budou pryč. No proč ti Češi neinvestují ? A když ano tak jen v zahraničí a u nás jen nemovitosti - což žene jejich cenu do nesmyslu a vzniká další problém. Naše zákony a jejich vymahatelnost v oblasti investic, fondů, dluhopisů a podobně je tristní. V Česku investuje jen dobrodruh.
Tak jsou dvě varianty: buď Putin řekne že to podělal, že je neschopný spolu s celým systémem - že je to jeho vina kdy nedbal varování ze všech stran a místo domácích problémů válčí proti všem. No a nebo druhá varianta hodit to na někoho venku - nejlépe na toho kde se mu to zrovna hodí pro domácí publikum.
Stejně už to začíná být i na Slovensku... za všechno můžou zahraniční agenti, Soros, Amerika. Za celý slovenský srab od ekonomiky až po spotřebu alkoholu.. :-)
Je potřeba odvrátit pozornost od vlastní neschopnosti a hodit to na někoho jiného. A rovnou nejlépe na ty co by mohli poukzaovat na ty vlastní chyby. Zahraniční agenti ? Soros ? Americký agent ? A jak se neurodí brambory přijde s mandelinkou z USA... hehe.
Jsem ale na druhou stranu rád, že naše vláda, a musím uznat že i opozice (když byla u moci) takhle hluboko neklesla, mizerně nevládla.
Díky bohu za Českou - méně východní povahu.
Tahle bizarní Slovenská vláda nás snad spojí a ukáže co se může stát když budeme jen sedět, čekat kdo nám co dá, nebo na koho svalíme vinu za vlastní neschopnost.
Stát by mohl taky pár věcí v tomto ohledu změnit.
Jelikož je v Česku nemovitost jednou z mála bezpečných investic tak se trh dostal tam kde je. Čili není žádný nedostatek bytů ale naše vlastní touhy nás dohnaly k modle vlastního bydlení a nejlépe jedné, spíš dvou dalších nemovitostí...
Dotace podobného typu by samozřejmě jen zvýšily ceny a chuť nemovitosti vlastnit. Takže by se prakticky nic nezměnilo - kromě vyšších daní.
Super článek dobře popisující fungování populistů v rámci EU, mimo EU a uvnitř své země..
Díky bohu za naši vládu, prezidenta a ano - i politiky v opozici, kteří sice trousí tu a tam nějaká ta populistická hesla, ale když byli u moci - dobře si uvědomovali že národ chce na západ a nechovali se jako Fico či Orbán.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Bude to samozřejmě vždy podle situace. Teď jsme byli ve dvou pár dní v Tatrách. Jen parkování všude za 15 € / den (čilli nepočítám ani to palivo) a taky se musíte vrátit z tůry na stejné místo pro auto a ani to pivo si nedám.
Naopak místní elektrická úzkorozchodná železnice za 8 € / 3 dny a jezdí každou chvíli do všech možných míst - čili se z tůry můžete klidně vrátit jinudy.
Takže například v tomto případě je to naprosto v neprospěch auta co se nákladů týče, komfortu a praktičnosti taky.