Biosložky prokazatelně ničí naše vozidla. Snažím se tankovat bez biosložky a E5. E10 je peklo, zanáší střiky pokud tam palivo chvíli leží. A co mám dávat do letního auta přes zimu? A co do motorky když nejezdím přes zimu? Když přes zimu stojí a dám tam E10 tak můžu měnit na jaře karburátor, a ano, Corvette C3 má karburátor a V8 5.7L. Takže, zlaté Čepro. F... EU nařízení.
Naprosto Vám rozumím, jenže i to s touto novelou zákona končí - ruší se výjimka pro Čepro (respektive firmy nakládající s SHR), takže paliva bez biosložky budou mnohem obtížněji sehnatelná...
Do toho zákona se bohužel nenápadně prosadila i mnohem horší věc - zrušení výjimky na (ne)přimíchávání biosložky do paliv pocházejícího ze státních hmotných rezerv. To v důsledku znamená, že se velice zásadně omezí dostupnost nafty bez biosložky, která je nyní k dostání na všech čerpačkách Čepra (EuroOil + RobinOil). Co se týče diskutovaného procenta "pokročilých" biopaliv, tak to je také spíše k pláči. Nejen, že se onomu procentu nepřibližujeme ani zdaleka, ale víte vůbec, co to jsou zač ta "pokročilá" paliva? To jsou zpracované tuky z kafilérek, kuchyní atp., v žádném případě to pro motor není nic lepšího, než řepka. Nevidím jediný důvod to podporovat, ale spíš naopak - zaříznout všechny biosložky. Jak i zde v diskuzi bylo mnohokrát napsáno, motoru jen a jen škodí. Sám jsem několik biosložkou zničených palivových systémů opravoval (a platil).
Co to možná psát trochu normálně? Proč tu hru nenazvat celým názvem tak, jak má být "Euro Truck Simulator 2" a ne nějakým zkráceným "Euro Truck 2?"
Kromě toho, "rozšíření American Trucks"? Za prvé to není rozšíření, jestli něco je rozšíření do té hry, tak je to Balkán, Skandinávie a podobně a za druhé, opět, je to American Truck Simulator.
A poslední věc, Švýcarský Farm Land berou jako konkurenci? Musel jsem si najít, co je vůbec Farm Land, načež jsem to našel jako nějakou mobilní hru od Francouzských vývojářů a rozhodně to není simulátor. Je tak těžké si najít tyhle věci? Třeba jako, že to není tedy Farm Land, ale možná tak Švýcarský Giants Software, který vytváří hru Farming Simulator?
Celkově je to příšerně napsaný článek. Také pochybuji, že většina hráčů hraje ETS 2 na klávesnici...
Ano, pro pokrytí potřeb stávajících firem (a domácností) bychom bezpochyby měli intenzivně stavět nové zdroje. V žádném případě se ale nejedná o Občasné Zdroje Energie, jak se nám snaží autor podsunout. Je nutné zakládat síť na stabilních a částečně i regulovatelných zdrojích, ne ji podřizovat nestabilním, drahým a nepředvídatelným nesmyslům. Jakákoliv strana, která se zaváže tohle prosadit, má můj hlas jistý!
No jo no, třeba konečně "demokratickým" politikům dojde, že "být žena" prostě není dostatečná kvalifikace pro žádnou funkci, tím spíš, když je to jediná přednost dané kandidátky (zdravím mladou a krásnou Danuši). V USA mě to fascinuje o to víc, když vezmu v potaz obrovské množství lidí, ze kterých mohou vybírat, a pak vidíme výsledek. A to už je ta lepší verze!
Hezky v tichosti si to tam protlačili, hovada! Je to jediná nafta, na kterou se dá jezdit. Mám řadu vozidel na naftu, která jezdí velmi nepravidelně. Vlivem jiných oprav se nezřídka stane, že takové vozidlo třeba rok stojí. Při použití nafty s biosložkou bych po takovém odstavení musel ještě navíc řešit/měnit celou palivovou soustavu od nádrže po vstřiky. Děkuji, nechci!!! A jestli si myslíte, že to přeháním, tak ani v nejmenším. U většiny svých vozidel jsem opravu takového rozsahu dělal po zakoupení, jelikož na biosložkovou naftu jezdila...
Díky OZE, které se ve městě a okolí doposud postavily, zkolabovala distribuční soustava až nyní. Nebýt OZE, tento článek tu již rok visí.
Já vždycky říkal, že OZE za jistých okolností stabilizují DS. Obzvláště tam, kde je vyšší výkon spotřebičů, než přenosová kapacita z centrálního zdroje energie.
To je ale kolosální hovadina 🙂
Nevidím jediný důvod, proč by dopravní podnik neměl podnikat, navíc jak už tady někdo psal, dílny by se Ostravě vyplatily i kdyby servisovaly pouze ostravská vozidla. Prodej Ekovy má ale mnohem dalekosáhlejší důsledky, než jen zdražení údržby. Škodovka si tím vytvořila monopol na nové tramvaje, protože jakýkoliv jiný dodavatel by musel těžkou údržbu provádět buď v Ekově, nebo tramvaje vozit mimo město či si postavit vlastní dílny. Za takových podmínek je pak konkurence defakto nemožná.
Libor Hinčica se tomu velmi obsáhle věnoval ve své sérii článků, kde vyvrátil i řadu hloupostí z úst odpovědných zastupitelů. Jednoznačně doporučuji přečíst! Odkaz 1
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Německy vyrobili loni 52 % všechny elektřiny ze solárů, vrtulí a vody. SIce musí ve špičkách dovážet, ale ušetřili neuvěřitelné množství emisí.
Ty dovozy jsou otáka transformace energetickéh sektoru. Ono se to za dekádu, dvě usadí. Protože soláry a vyrtule vyrábějí neskutečně levně (na rozdíl od plánovaného nového bloku Dukovan, kde to bude pekelně drahé). Až se vyřeší sezónní ukládání, tak po uhelkách ani plynu neštěkne pes. A ono se to vyřeší o tom nepochybuji. Už dnes to jde i ve velkém, ale zatím je to 4* dražší než zemní plyn.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Plácáte naprosté hovadiny odporující realitě. Ani soláry, ani větrníky nevyrábějí levně, a to ani zdaleka. Odporným způsobem pokřivují trh s elektřinou, čímž likvidují konkurenceschopnost ostatních zdrojů. Ničí stabilitu sítě a znemožňují její rozumnou regulaci. Oproti tomu jsou i nové Dukovany naprosté "zlatíčko". A světe div se, i po té finanční stránce.
1 odpověď