50 na 50 ne. Jó, pokud ano, tak je chyba v obchodě, nebo u obsluhy. Třeba nesnáším prodavačky, která vám dá 20 deka salámu z pěti hromádek, vždy to okoralé na vrchu. Pak je na váze 35 deka a milý hlásek "můžu to tak nechat" ?
50 na 50 ne??? Já jsem pracovala 7 let za pultem a vždy jsem ctila pravidlo, že se budu k zákazníkům chovat tak, jak oni ke mně. A věřte mi, že většinu času jsem byla nepříjemná. A ono by přitom stačilo tak málo, poprosit, že chcete ten salám neokoralý (i když dobrá prodavačka oschlý salám v pultu nikdy nenechá... Občas je to totiž i světlem, což vám zákazníkům nedochází). Popřípadě říct, že ty deka navíc nechcete a při odchodu poděkovat a rozloučit se. Opravdu je tady těch pár slov takový problém?? Možná by se k Vám potom chovaly ty prodavačky jinak...
Já jako zákazník se domnívám, že prodavačky jsou tu pro nás. Kdybychom nechodili nakupovat, tak by neměly práci. Z dob komunismu jsme byla zvyklá, že byly neochotné, už hodinu před zavírací dobou uklízely zboží z pultu apod. S nástupem kapitalismu jsem čekala, že se jejich přístup k zákazníkům zlepší, že když budu stát u pultu s lahůdkami, že si mě hned všimnou, přestanou s krájením salámů, otočí se ke mně, já přestanu být neviditelná a začnou mě obsluhovat. Není tomu tak. Prodavačky se chovají skoro agresivně, štěkají na mě vyzývavě dobrý den, jakoby šlo jen o to, abychom je zdravili. Nevím proč bych měla zdravit prodavačku, které trvá 5 minut, než mě začne obsluhovat. Za komunismu se dokonce ptali, zda si ještě něco nepřeji. V současné době to udělá jedna z deseti. Co se týká toho zdravení, tak to prodavačky používají jako upozornění, abych si už konečně vybrala, nebo se sebrala a odkráčela z obchodu. Nemyslím si, že návštěva obchodu je procvičování ve zdravení. Nechápu, na co si stěžují, stěžovat bychom si spíše mohli my zákazníci.
Ehm... Prosím??? A uvědomujete si, že kdyby tam ta prodavačka nebyla a ten salám nedala krájet, tak si nemáte co koupit??? Asi jste v životě takovou práci nedělala, protože potom byste tohle nemohla vypustit z pusy...
Pozdrav a aspoň poděkování, když už ne slovíčko 'prosím' je to nejmenší co pro tu 'prodavačku, co je tu pro vás' můžete udělat. Za pultem jsem dělala 7 let a to jak jsou lidé nevychovaní byl jeden z důvodu, proč jsem z té práce odešla.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel nemáte pravdu. Kdyby nebyli zákazníci, kteří jsou ochotni do prodejny zajít, nakoupit a nechat tam své peníze, žádná prodavačka by žádný salám nekrájela. Prostě zákazník je v obchodě ten důležitější, ať se Vám to líbí nebo ne. Bez něj by žádná prodavačka nemusela v obchodě být a hlavně by nedostávala žádnou mzdu. Tohle je zákon obchodu, a to jakéhokoliv.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nikde jsem nenapsala, že zákazník není ten nejdůležitější, napsala jsem, že nebýt prodavaček, tak si paní ten nakrájený čerstvý salám nekoupí. Takže si myslím, že by bylo záhodno se k sobě chovat jako lidi.
Nevím co děláte za práci a vlastně mě to ani nezajímá, ale očividně jste v obchodě nikdy nepracovala, protože jinak byste to asi viděla jinak... Prodavačky nejsou stroje.
1 odpověď