Skvělý důkaz o výhodnosti tramvajové dopravy a její univerzálnosti, kterou se chlubí vedení DPO. Jsou to jen dětinské sny pana ředitele Moryse a jeho náměstků.
Proto je potřeba síť tratí prodlužovat i za cenu ničení životního postředí, poškození zdraví obyvatel 7. a 8. obvodu Poruby i Pustkovce a způsobení obřích dopravních kolapsů v polovině Poruby i západních přístupech do Ostravy, že. Jako to zamýšlí už skoro 10 let nemyslící vedení DP Ostrava.
Jojo, 7. a 8. obvod je zvláštní etnikum, které je třeba chránit před civilizací a je třeba věnovat zvýšenou pozornost jejímu zdraví.
Ale ano,ať to jde dolů. Ale už se o tom mluvilo řadu let, ve kterých se už mělo řešit, co tam bude dál. Ale to se prostě zbourá a pak se bude uvažovat. Dopadne to stejně jako s vybouranými obchody na Vojanové. Objekt padnul k zemi a prý se bude uvažovat jestli tam bude hotel nebo dům nebo co. Už se neuvažuje, neřeší a je tam prázdná díra. Jako by jich v Ostravě bylo málo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pochopitelně, lidé jezdí převážně z Prahy.