Jsem 92-letý celoživotně bezpartijní technik. Celý produktivní život jsem pracoval ve vedoucích funkcích v plynárenském odvětví.
Všechny vlády hledají způsob, jak uspokojit potřebu bydlení, která je
nenasytná. Doporučuji obcím, aby pozemky vyčleněné pro zástavbu
zasíťovaly, a poté nabídli s typovými projekty zájemcům k odkoupení.
Mladým rodinám, chtivým seberealizace tím vytvoříte prostor pro řešení
bytového problému zejména tehdy, získají-li zároveň podporou pro
získání hypotéční půjčky. Počáteční vklad se tak státní správě vrátí
i s úroky. Alternativou může být městem financovaná výstavba řadových
domků stavěných proudovou metodou dodavatelským způsobem,
rovněž předurčených po dokončení k odprodeji soukromníkům. Vzor
lze najít v předměstském způsobu výstavby rodinných domů v Londýně,
kde tento způsob výstavby zaštiťovala církev.
Jako každá mince má dvě strany, tak i stanovisko k tématu nelze absolutizovat.
Banány, toaletní papír, cestování, atd. nebyly dostupné asi 90% populace s tím,
že zbývajících 10% mělo vše, dík všeobecné korupci. Dnes je korupce hříchem,
ale neomezené marže obchodníků, příjmy politiků, pracovníků ve sdělovacích
prostředcích, lékařů, soudců atp. jsou normou, byť vytvářejí kardinální nerovnost v možnostech a dostupnosti k výdobytkům demokracie. Bohatí občané nepociťují krizi v bydlení; naopak jsou nájemci a mají se ještě líp. Ti druzí jsou nájemníky,
a přispívají na blahobyt bohatých. Zdravotnictví a jeho dostupnost. Také jak pro
koho. Dřive byla jedna zdravotní pojišťovna s jedním ředitelem, a dostupná péče
pro všechny. Dnes máme nepřehledné množství zdravotních pojišťoven se
stovkou dobře placených ředitelů, generovaných z řad lékařů, ale nemáme
dostupnou lékařskou péči pro všechny. Korunu všemu nasadili ekonomičtí
geniové, uskutečněním porevoluční zločinné privatizace veškerého národního
bohatství, vytvořeného úsilím od našich předků po cinkání klíči na Václaváku.
To by bylo počteníčko, kdyby se našel odvážlivec, který by objektivně vyhodnotil
předmětnou privatizaci a její dopad na následnou ekonomiku státu. To by byl
nepochybně bestseler na knižním trhu. Jako samostatnou kapitolou by mohl
být zpětný odkup plynárenského trastu po jeho dožití s dluhem přesahujícím 100 miliard Kč, od německého koncernu RWE ministren Síkelou.
Jde o další hanebnost současného ministra Jurečky, předsedy KDU-ČSL.
Tento asociální představitel nemá základní povědomí o tom, že dnešní Kč
byla zavedena v roce 1953 v rámci měnové reformy, a dosud je jenom
devalvována, a tedy její kupní síla dříve a dnes je nesrovnatelná. KDU-ČSL
byla celou dobu u této pernamentní inflační spirály, která dříve propagovala
podniková spoření, stejně jako dnes spoření pro budoucí jistoty spořitelů.
Prostě co slovo, to bezohledná lež, ne-li podvod.
Genium pobírajícím nadměrné platy nic nezávidím. Tím myslím pracovní nasazení, platy, auta se šoféry, a další benefity, ale s přihlédnutím k řešení,
respektive snížení důchodů v zájmu našich dětí kdesi za 30 let, podmiňuji
své stanovisko zvýšením daně z příjmů tak, že na př. plat do 100 tis Kč by
byl daněn jako doposud 15 %, od 100 tis do 200 tis.Kč 30-ti %, a příjem od
200 tis Kč výše 45-ti %. Tak by byla řešena otázka solidarity, i důchodový
fond pro naše děti. Děkuji za pochopení.
Jsem přesvědčen, že se min. I. Bartoš pokusil najít inspiraci o stavebních řízeních u sousedních států. K povšimnutí doporučuji zkušenosti z řešení
bytové nedostatečnosti v poválečném období na Ostravsku pod vedením
tehdejší krajské správy GIBOV, která úspěšně řešíla výstavbu sídlištních
celků (Havířov, Ostrava- Poruba, Třinecké sídliště, atp.) v jejich komplexnosti,
tedy od Generelu, přes výkup pozemků, harmonogram výstavby,řešení stavebních kapacit, i financování od projekce po kolaudaci dokončení staveb.
Pokud si připustíme, že ne vše bylo za minulého režimu špatné, pak stačí
začlenit do tohoto systému prvek soukromého vlastnictví, a tak vyřešíme
i nájemní - sociální bydlení. Tento příspěvek budiš i podnětem pro soutěž
odborného stavebního školství v hledání opakovatelných vzorů, obytných
aglomerací "na zelené louce".
Pan min.Jurečka nadělal ve svém politickém zápalu tolik kopanců, že se mu vyrovná jen exmin.Bartoš, nebo Síkela. Souhlasil bych s nim pouze tehdy,
kdyby platy našich vládců byly odvozovány od od hospodářského výsledku
státu. Nechť mají nárok na zvýšení platů o tolik %, kolik % budou činit roční úspory proti státnímu rozpočtu, a naopak.
Jsem přesvědčen, že by A.Babiš bez váhání anuloval kauzu Čapí hnízdo ; konečně příslušnou dotaci vrátil. Jenže stalo se, a i když je to velmi dávno,
potáhne se pachuť předmětné dotace politikou stále dál, ať kauza u soudu
dopadne jakkoliv.
Od min. Jurečky jde o nehoráznost, u prezidenta o šanci tuto nehoráznost vetovat.
Jsem 92-letý celoživotně bezpartijní technik. Celý produktivní život jsem pracoval ve vedoucích funkcích v plynárenském odvětví.
2
Sledujících
6
Sleduje
Jsem 92-letý celoživotně bezpartijní technik. Celý produktivní život jsem pracoval ve vedoucích funkcích v plynárenském odvětví.
2
Sledujících
6
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Holt je to zbojník. Zákonodárci nepokrytě zdůvodňují zvyšování svých
nadměrných platů jako zábranu proti vlastní úplatnosti, a nikdo se nad tím nepozastavuje. Přitom všechny korupční kauzy jsou každodenně odhalovány právě u nich.
2 odpovědi