Ať si sníží mzdy na úroveň Českých zaměstnanců a zase budou konkurenceschopní. Ekonomicka realita je dohání.
Čínský dělník v automobilce bere 5 USD / hodinu
Český dělník v automobilce bere 12 USD / hodinu
Německý dělník v automobilce bere 43 USD / hodinu
Z toho je jasné kde je problém. Snížení mezd o 10% nepomůže musí je snížit alespoň o 60% a nebo propustit polovinu lidí a při tom zachovat produkci. Jinak řečeno musí zvýšit produktivitu práce.
Vy ekonome, vzpomínám si, jak u nás začal fungovat Kaufland. Byly položky, které prodávali pod nákupní cenu. Všichni jsme tam jezdili. A co se stalo. Zrušili konkurenci a nasadili si své „námi oblíbené“ ceny. Jo, zákon trhu. Čert se schovává v líbivých věcech.
Konkurence z Asie je holt mnohem levnejsi. Takhle zejmena Cina (Korejci a Japonci tak levni nejsou) zabiji evropsky prumysl, protoze evropsky delnik nebude pracovat za stejne penize jako asijsky, ale zaroven drahe evropske auto si nekoupi.
Je to o technologiích. Já bych si eauto nekoupil. Máme elektro vysokozdvižné vozíky. Co je na nich nejdražší? Baterie. Ty musíme měnit cca co 4 roky. Každým rokem ubývá mobilita (doba od nabití a pak následné využití v provozu). Pak následná likvidace baterii. Máte něco doma na baterie? A pak jste určitě informována, že použité baterie jsou nebezpečný odpad a měla byste jej odevzdávat jen na k tomu určených místem.
- Proč nám nepovolí například Superb RS s výkonem 350 kW?
Proč jsem před xy roky kupoval vysavač s takovým a takovým výkonem a nyní již pro domácí použití jej nekoupím? AHA, nařízení EU. Jo, byl jsem vyplavem a chtěl jsem si koupit vysavač se tejným výkonem. Bohužel omezení z nařízení EU. A počítaní emisí pro automobilky znáte? Limit CO2. A o tom to je.
Přesně tak. 👌 VW není stát, aby přežil a odolal levné konkurenci, bude muset zmrazit mzdy (nebo dokonce snížit) a propouštět. Jen mě překvapuje, že jim to trvalo tak dlouho... O to víc budou další kroky zaměstnance bolet...
Určitě jste znalcem. Do elektromobility byli tlačeni. Euro tolik a pak tolik. Kdo říká, že nás elektromobilita spasí? Oni vybudovali celý podnik pro elektro auta a musí jej zavřít pro neefektivnost. Už jste četl, jaké pobídky dává stát Texas této automobilce pro výrobu aut se spalovacími motory?
Přesně tak.To je socialismus v praxi pod vedením odborů.A mnozí v Česku to také chtějí.Pořád volají po německých platech.To je ale v konečném důsledku likvidace pracovních míst za potlesku Číny.Tak se dobývá svět.Ne tanky,ale ekonomikou.To v Rusku ještě nepochopili.
Ale pochopili. Co vám říká BRICS? Vy ideologe. Nic proti. Mám rád auta a ne všemu tleskám, ovšem realita je realita.
"The Toyota Tsusho Group is comprised of 1,000 or more subsidiaries and affiliated companies." VS "Volkswagen has 100+ subsidiaries worldwide." Nejsem automobilovy specialista ale mozna to bude tim.
Příště prosím česky. Myslíte si, že váš příspěvek budou číst v zahraničí? Překlad vašeho příspěvku Toyota Tsusho Group se skládá z více než 1 000 dceřiných a přidružených společností." VS "Volkswagen má 100+ dceřiných společností po celém světě. Jinak dík, i syn se mnou mluví česky, i když většinu roku mluví anglicky. Švédštinu ještě nepotřeboval, i když tam nyní žije.
Taktika rozděl a panuj, vnes zmatek a pak nasaď ceny. Duté ovečky to stejně koupí, často i za dvojnásobek normálu. A nenadšeněji to nakupují rudí důchodci a tupé anoovečky, rovněž v důchodu.
Chlape, brzděte. Vy jste již důchodce a vy vytí jak nyní důchodci žijí? Já jich pár znám. Jezdí na dovolené, znám i takového, který si postavil nový dům, protože se rozvedl a dům prodali. Postavil si nový, který lépe vyhovuje jeho situaci. Můj soused důchodce je milionář, ani byste to do něj neřekl. Jeho manželka šla reklamovat Kofolu, protože tam byla uvedena cenovka a při platbě zjistila, že cena je jiná. Byla to reklamovat. Proč o tom píšu. Jela se mnou (zadarmo) do marketu vzdáleného cca 30 km. A já pak seděl v autě 20min. než to vyreklamovala a výsledek? 5 CZK v její prospěch.
Pokud je vám osmdesát a žijete sám, tak ano, můžete.
Ten někdo nemá rodinu? My jsme se o své rodiče postarali i v nemoci a byli jsme u toho, když odcházeli. Můj otec i matka zemřeli doma. Matce jsem pomáhal, když otec umíral na rakovinu plic doma. Staral jsem se o matku, když zůstala sama vdovu. Staral jsem se o ni, když i ona onemocněla rakovinou. Postaral jsem se o to, aby mohla zemřít doma. Ještě něco? To musíme čekat na povodně abychom se starali jeden o druhého?
My, když jsme kupovali dům před 18 léty (ještě splácíme hypotéku) majitel nás seznámil s povodněmi v r.1997. Nově vybudované koryto řeky bylo prohloubeno, vybudováno několik jezů, břehy zpevněny. Jak to dopadlo? No, po opadnutí vody jsem si mohl nohy máchat ve vodě, která tekla mým pozemkem. Soused říkal, že zašil povodně r.1997, ale nezažil tryskat vodu ze země. Mám také říci, že se mi nechce žít?
Nezamestnavam je. Staví pro mě a pres whatsupp mi posilaji fotky, kdyz nemuzu prijet na misto treba z duvodu obchodni schuzky.
Jen tak na okraj. Ti, kteří pro mne provádějí jakékoliv opravy nemovitostí, vždy chci předávací protokol a záruky. Ano, jen jednou jsem musel použít soudního znalce. To, když zhotovitel byl "nenapaný". Jak to dopadne, nevím, možná se s pánem potkáme u soudu.
Ja to ale nepouzivam pro komunikaci s prateli. Napr. se domlouvam s remeslniky, kteri pro me delaji. 😊
A klik jich zaměstnáváte? Já na HPP nejméně 30. Nepočítám lidi na HPP či na DPP a už vůbec na OSVČ. Požívám služby mobilního operátora. Jak komunikujete se zákazníky. Jo, firemní síť v rámci firemní komunikace mám zadarma.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ods už dávno není pravicová strana ale nechápu proč za sebou tahají to douprocentní nic.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Aspen Institut? Nevím, nyní se o nem hodně mluví.