Nikoliv chyba v architektuře, ale v systému. EU ekonomickými sankcemi nutí automobilky vyrábět něco, co lidi vůbec nechtějí, ať už z různých důvodů. Tím hlavním je samozřejmě cena. A pak se to EU snaží zachránit nesmyslnými dotacemi. Ale těch pár soukromých firem a elektrohujerů, co si EV za dotace druhých koupí, prodeje a zisky nezachrání. Stačí se podívat, v jaké prekérní situaci je VW a tudíž i Škoda. To budou evropské automobilky vyrábět EV na sklad? To asi těžko, omezí výrobu, zastaví linky, pošlou lidí domů a některé rovnou na pracák. To nás ten GD vyjde pěkně draho. Tak hlavně, že máme EURO 6B. Číňané se smějí, až se za břicho popadají.
Tento mor se tady táhne už z devadesátek a je to veřejné tajemství. Soutěžit o to, kdo dal víc pokut a kdo má víc kontrol a alkoholů je nesmyslná buzerace. Nebudeš dávat pokuty dle našich tabulek? Tvůj šéf tě osolí a má na to asi tak tisíc různých způsobů. Zavalí tě spisy, může ti dělat naschvály s čerpáním dovolené, může ti dávat špatné průběžné hodnocení, takže odměny žádné. Protože když to tvůj šéf neudělá, tak ho osolí zase jeho šéf. Je to demence napříč celou policií a republikou. A to se kdysi tvrdilo, že důležitější než pokuty je community policing. Na tuto, dle mého názoru, důležitou činnost, chodit mezi lidi a mluvit s nimi, mít osobní a místní znalost, policie úplně rezignovala. Ale jak říká Policejní prezidium: O ničem nevíme a ta částka taky nesouhlasí.🙂 P.S. Vedoucímu z Písku: držím vám palce, jako jediný máte odvahu vystoupit a říci, jaký je skutečný stav věcí a nesete tak vlastní kůži na trh.👍 Vzkaz pro troje zcela zbytečné policejní odbory: styďte se, jste jen výběrčí členských poplatků, prodavači mobilních tarifů a pojištění.
Mě fascinuje, jak si naši lidi nechají všechno líbit. V 67 letech do důchodu? To se pomátl ten ekonom. Minimálně půlka lidí už je v tomto věku vážně nemocná a důchodu ani nedožijí a ta druhá půlka bude posledních pět až deset let živořit a podávat si dveře na úřadech práce. Tohle kdyby někdo navrhnul ve Francii, tak tam 14 dní hoří auta v ulicích a rabují se obchody. Tím ale rozhodně neschvaluji, že je to správně. Nicméně, ve Francii jdou muži i ženy do důchodu už v 62 letech. A proč? Protože je na tom Francie ekonomicky tak skvěle? Ne, protože nebyli líní, zvedli se od klávesnic a šli všichni společně protestovat do ulic. Francouzi se prostě umí domluvit, semknout a společně bojovat za stejnou věc. Ale tohle se u nás nikdy nestane. Tady budou všichni je sedět doma a nadávat u piva. Takže vlastně máme to, co si zasloužíme.
To je škoda, já jim docela fandil. Byla to jejich jediná šance jak uniknout ze spárů šíleného Kima a jeho komunistické sebranky. Teď je pravděpodobně čeká mučení a kulka. To je prostě smůla, narodit se do takového experimentálního pionýrského tábora jménem Severní Korea a ještě muset nedobrovolně bojovat a umřít v cizí zemi. A proč? Nikdo netuší. Každopádně nová osa zla Moskva - Teherán - Pchjongjang funguje zřejmě velmi dobře.
Hmm, to je divný, nedávno tady byl článek, že prý máme ve srovnání s jiným státy nadbytek policistů. Ekonomové z NERVu nám tady směle tvrdili, že prý se ušetří, když se škrtne 6000 míst. Tady lidi vidíte, jak se vám nepokrytě lže. PČR je už léta účelově podfinancovaná, nesmyslně zatížená rozbujelou byrokracií všeho druhu a personálně vyčerpaná a přetížená. A není kde brát, plat nováčka je 25.000,- čistého. Kdo má všech pět po hromadě, půjde raději k armádě. Pokud vedení PČR nezačne ihned konat konkrétní kroky k nápravě, tak to pro někoho na ulici brzy špatně skončí. A jedinou radost z toho budou mít kriminální živly, někteří novináři a rádoby politici, řešící svoje špinavý kšefty a trafiky.
Desatero před koupí elektro vehiklu podle mě: Bod 1 - 9 Opakovaně se udeřit do hlavy nebo jiných citlivých částí těla tvrdým předmětem, vhodné je třeba kladivo nebo větší cihla. Může vypomoci i manželka. To by mělo stačit, aby se člověk vzpamatoval a přestal myslet na takové blbosti, jako je elektro vehikl. Bod 10. Vyhledat nejbližšího dealera spalováků, který ještě prodává skutečná auta pro normální lidi (rozuměj lidi, co nemají doma pod polštářem zbytečné dva až tři miliony)🙂 Pěkný den všem normálním lidem.
No jo, Bartoš zapomněl, že šahat velkým klukům z ODS a jejich spřáteleným firmám na jejich miliardový IT business se prostě nevyplácí. Není nic lepšího, než IT zakázka pro stát. Tady lidi aspoň v praxi vidíte, jak se politici chovají k vašim daním. 800 mil. za digitalizaci, byť nedotáhnutou, skončí v koši a jede se nanovo.
A co na to Zbyněk Stanjura? Prý je státní pokladna plná. Jo, je, ale pavouků.🙂
Lidi, těm statistikám Prezidia a NERVu nevěřte, neříkají vám celou pravdu. Ekonomové radí za nemalé peníze jak ušetřit, policejní práci rozumí jak koza petrželi a vaše bezpečnost ve vašem městě je jim u zadku. PČR je taková lehká holka pro všechny - obsílky a šetření pro soudy, státní zastupitelství, exekutoři, advokáti, pořadatelé všech akcí typu hokej, fotbal, dopravní akce a nadace, dětské dny, demonstrace všeho druhu, eskorty přes půlku ČR kvůli doručení jedné obsílky od soudu a dalších asi milion věcí, které PČR nemá ze své podstaty řešit, ale řeší je. Proč? Protože je to " zadarmo ". Řeší se s prominutím každá kravina, kterou občan oznámí. Zeptejte se sami sebe, kdy jste ve svém městě naposledy viděli pěší hlídku PČR? Možná tak ještě v devadesátkách. Proč asi? Proč se bez náhrady ruší útvary v menších obcích nebo se slučují? Nejsou lidi pro přímý výkon na ulici. Jedna hlídka na noc pro některá menší města je už smutná realita. Důvod? PČR není na trhu práce konkurenceschopná. Plat hotového nováčka po škole cca 25.000,- Kč. A kolik vám nabízí nástupní plat LIDL? Čeho je opravdu moc, tak středního a vysokého managementu, to je pravda. A taky se najednou začali objevovat noví policisté, co dřív byli občanští zaměstnanci. Dělají pořád tu samou práci a na ulici je nikdy neuvidíte. Dříve byl plukovník jenom JEDEN, a to byl ředitel na okrese. Ale to ještě neexistovala krajská ředitelství. Ještě že máme statistiky, aby se občan nedej bože nedozvěděl smutnou pravdu.
Jsem netušil, že NERV jsou experti na všechno včetně zdravotnictví. Takže sáhnout lidem ještě hlouběji do kapsy je podle NERVu nějaké komplexní řešení? Ano, stát ušetří opět na úkor občanů, ale to je tak vše. Myslíte si, že když do systému nasypete o půl procenta nebo o procento navíc, že to běžný občan reálně ně něčem konkrétním pozná? K čemu nám budou extra soukromé peníze nasypané do systému, když nebude mít kdo léčit? Pozveme další doktory z východu? Již nyní jsou počty nových obvodních lékařů tristní, hlavně na maloměstě a na venkově. O specialistech ani nemluvě.
Tenhle starý typ tramvaje, dle mého názoru, už nemá vůbec jezdit, nepříjemně vysoké schody, žádná kamera v prostoru pro nástup a výstup plus nepozornost řidiče rovná se smrtící kombinace, a to nejen pro důchodce. Ta paní mohla být naživu, kdyby si řidič zkontroloval nástupiště ve zpětném zrcátku, než se rozjel. Výmluva, že ve zpětném zrcátku nic neviděl, jej neomlouvá. O tom, že někoho přejel, se řidič dozvěděl až od lidí na další zastávce. Za mě o vině řidiče není pochyb a jen se vymlouvá. Já být jeho advokát, tak mu poradím, ať si nasype popel na hlavu a raději přizná vinu. Trestu dle mého názoru stejně neujde.
Za ty prachy skoro 900 K v základu nic moc, to už radši novej Kodiaq. MB je bezedná olejnička, už není co býval, co se týče kvality a spolehlivosti. Sorry MB, ale jak chceš konkurovat Korejcům a Číňanům, když SUV, co stojí v naftě přes jedno mega, nemá adaptivní tempomat? Výroba v Mexiku nezaručuje kvalitní výrobu, spíš evokuje snahu levně vyrobit a draze prodat. Ta fialová barva je fakt odporná a design celkově nic moc. Pro německého důchodce asi dobrý, pro našinec by ale GLB muselo začínat tak na 600 k. S fialovou hnusnou metalízou bych to nabízel již od 500 K . Prosba a vzkaz pro redakci: příště prosím zvolte jiného moderátora. Proboha, co to má na sobě za vohoz, to přišel do práce rovnou z pláže? A pořád mi u jeho videa vybRRRRují repráky, nejde to spravit a nedá se to poslouchat 🙂Děkuji!
Pisatel článku asi zapomněl, že jízda po dálnicí je zpoplatněna. Jak si řidič elektro koloběžky koupí elektronickou DZ, když jeho koloběžka není registrována v registru vozidel a tudíž nemá SPZ? Z toho plyne, že takový vehikl nesmí na dálnici, ani kdyby drandil 100 km za hodinu. Ostatně první kamion by ho stejně poslal do svodidel. Takže článek je v podstatě o ničem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Božínku, tak to je fakt problém. A co třeba instalovat značku Parkování s částečným stáním na chodníku? S dodatkovou tabulkou Vyhrazeno pro PČR. Zákonem požadovaná šíře 3 m pro jeden jízdní pruh bude zachována a je po problému. Olomouc zdraví Ostravu 😎
1 odpověď