Další pravomocně pokutované čerpací stanice najdete na Kverulantově mapě 50 míst, kde je lepší netankovat. Mapa i seznam byly sestaveny ze zdrojů České obchodní inspekce a aktualizovány 30. března 2023: Odkaz
Díky za odkaz. Když si to člověk čte, tak aby se bál potom tankovat, když se v seznamu objevují i firmy MOL, OMV, Shell, které jsou pomalu na každém druhém rohu.
Tuto možnost určitě vítám. Naopak mě spíše překvapuje, že se to oddělí od Portálu občana, což jsem úplně nepochopil.
Vesměs na Portál občana vidím o sobě velkou část údajů, kterou o mě stát vede, včetně toho, co má být a bude tady v té nové aplikaci. A celkově mi nedává smysl, proč to zase bude takto blbě oddělené na 2 různých webech/aplikacích.
Nějak tomu nerozumím. Již tak 20 let počet obyvatel stagnuje a byty se staví pořád dál. A pro koho?
Situace a vysvětlení je naprosto jednoduché. Dá se říct, že před 20 lety žilo spoustu lidí pohromadě. Rodina třeba žila ve 3 nebo i ve 4 a dost dlouho. Existovalo spoustu mezigeneračních domů, ve kterých žilo několik rodin (příbuzných). Taky nesmíme zapomenout na páry. Páry vydržely dříve mnohem déle a tak bylo běžné, že spolu bydleli.
Jenže dnes je jiná doba, vztahy moc dlouho nevydrží, tudíž ti 2 lidé bydlí dnes každý ve svém, a tak se dá říct, že spoustu část bytů pronajímá jeden člověk sám pro sebe. Rozvody taky začínají přibývat.
Nesmíme ani opomenout na to, že spoustu bytů se předělalo na apartmány pro turisty. V turistických lokalitách je v centru takových 10% bytů hlavně pro turisty na několikadenní pronájem. Obvykle je mnohem levnější si na pár dní zarezervovat byt, než hotel, takže jejich obliba taky narůstá.
Je tam spousta faktorů, proč nyní byty chybí, které jsem ani nezmínil.
K tomu musíte připočítat cenu za pořízení vozového parku, vytvoření sítě trolejí, zastávek, školení řidičů, atd.!!! To jsou miliardy!!! Z toho se polovina rozkrade!!!✋✋✋
Na pořízení autobusů a infrastruktury jsou dotace od EU, které pokryjí velkou část investic. Pak je to za hubičku nakoupit a postavit pro každý město.
Právě díky velmi malým intervalům nelze dobíjet elektrobusy. Tam je totiž podmínka, aby byly desítky minut odstavené a nabíjely se, což při 6 minutách nelze. Obvyklá pauza na konečné tvoří asi 10 minut, v případě BP po 4,5 hodinovém je to 45 minut. Potom si vzpomínám, že někde v Hamburgu jsou nějaké rychlo nabíjecí stojany, ale cenovka je zase trochu někde jinde a mám i pocit, že se rychleji ničí baterie.
Jinak ano, pokusy dovést MHD na letiště selhávají už několik asi i desítek let a taky to nechápu...
Spíš mám pocit, že radní do toho hodili vidle, a čekají, až Správa Železnic postaví koleje. Jenže to je otázka dalších 10-15 let.
Proč se dělá trolejbusová linka na letiště, když tam má jezdit vlak. Měly by být určeny priority.
Koleje připravuje Správa Železnice, ale vzhledem k tomu, jak to trvá, tak je optimální výhled asi někdy okolo 2035-2040. Osobně očekávám, že i mnohem později. To už ty nové parciální trolejbusy, které mají přijít v roce 2023/2024 budou i na hranici životnosti. To vychází tak akorát😂
Ono by to chtělo také správně porozumět textu. Zkušební provoz linky 58 bude NYNÍ pouze o víkendech, v hodinovém intervalu. Po dodání nových vozidel na přelomu roku 2022/2023 nahradí linka 58 současnou linku 140, kde je interval ve špičce 6 minut. Takže tímto si i rovnou odpovědět, že by elektrobusy nestačily.
Ano, mame to tady cele zasitovane a jsme jako obyvatele nastvany. Nikdo se nas neptal, zda trolejbusy chceme nebo ne. A to nam tady jeste budou budovat tramvaje. Z relativne klidne MC se stane misto, kde se budeme bat pustit deti ven, aby je nekdo nesrazil.
To je ale překvapení, že jezdí v Praze hooodně autobusů, tramvají, trolejbusů a pozor, dokonce i metro! To je jako se přestěhovat na vesnici a stěžovat si, že tam pro změnu zase nic neděje...
Zkušební provoz ? Na co však je to už vyzkoušené . A to je Praha tak chudá že nemá na trolejbusy a musí si j půjčovat z Hradce . A ha já zapomněl Starostové Hlubuček Redl , Gazdík a Rakušan doslova vysáli DPHMP a už není na nic .
Ona Praha není chudá, ale kdyby pan Libor Horský nebyl líný hledat informace, zjistil by, že momentálně běží lhůta na dodání nových parciálních trolejbusů, které se v současné době vyrábějí. Předpokládám, že někdy na začátku roku začnou dodávky 15ks kloubových parciálních trolejbusů, a dále do roku 2024 bude dodáno 20 velkokapacitních (25 metrových) trolejbusů na pro linku 119.
Nemáte zač.
To je bomba, drahá el.energie, tak budeme zavádět trolejbusy!!! To vymysleli Piráti?!?!😴👎
Pojďme si trochu započítat. Počty budou zjednodušené pro přehled, kolik vlastě co spotřebuje. Samozřejmě je to průměrná spotřeba, jelikož terén a podmínky jsou vždycky jiné.
Autobus na naftu - průměrná spotřeba moderního autobusu je 40-50l na 100 km = 1600-2000 Kč na 100 km (za předpokladu, že cena nafty je pro firmu cca 40 Kč/litr).
Trolejbus (nebo parciální trolejbus) - průměrná spotřeba v mírně kopcovitém terénu dělá 1,2-1,7 kWh/km x 100 = 120-170 kWh na 100 kilometrů. Aby byl provoz trolejbusů stejně drahý jako autobusů na naftu, musel by DP platit za 1 kWh cca 13 Kč, což je extrémní cena a dost nereálná, spíše počítám, že DPP bude mít někde okolo 7-9 Kč/kWh.
Dá se tedy říci, že i v současné době (i za předpokladu, že by stála 1kWh/13 Kč) je provoz trolejbusů levnější (nebo podobný), než provoz naftových autobusů. Zároveň je potřeba kalkulovat i s tím, že naftový autobus vyžaduje častější údržbu a celkově náklady na servisy a údržbu jsou mnohem větší, než u trolejbusů.
Blahopreji panu majiteli Teplarny za to, ze nasel skvele reseni: Zavreme... z ucty k obetem.
LGBT komunita prijde o misto, kde se mohli bezpecne setkavat... misto, kde se citili jako doma, uvolnene, svobodne... z ucty k obetem.
Chteli by to ty obeti tak? Nechteli by radsi, aby majitel investoval do ochranky klubu... nebo aby se o okolni deni vic zajimala policie? Aby slovensti politici sami nesirili nenavist? Aby tolerance nebyla jenom prazdnou politickou proklamaci pred volbama?
At radsi rekne pravdu: zavre, protoze mu taky stoupaji naklady, ta smrt je spatna vymluva.
Myslím si, že by se tam už stejně necítili dobře. Každý, kdo tam chodil, to místo měl (asi) oblíbené a nyní bude v jejich hlavách vedeno jako místo, kde lidé jako oni mohou být zavražděni. Psychika je dnes mocná. Je tedy otázkou, zda vůbec má smysl dál s podnikem pokračovat a nerozjet ho někde jinde. Jinak s Vámi souhlasím.
1
Sledujících
3
Sleduje
1
Sledujících
3
Sleduje
Na hlupaky se jinak reagovat neda...
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Takže Vy sám si dáváte srdíčka na svoje komentáře, protože na hlupáky se jinak reagovat nedá? Tím jste se tedy veřejně usvědčil a přiznal - taky dobrý 😄