Śkola je v první řadě zařízení pro indoktrinaci obyvatelstva a výchovu kanonenfutteru, který se vytřídí podle schopností. A to jak pro bojové nasazení, tak i pro týlové služby... Strávit povinně celé dětství v takovém debilizačním ústavu je samozřejmě jen pseudo-pedagogický sadismus... Dětem se praví, že se tam jdou učit číst, psát a počítat, ale to je jen malá část pravdy. Podstatná je subliminální manipulace psychiky, aby se dotyčný poslušně začlenil do společenských procesů... Velice nebezpečná záležitost.
Super blábol... Ach jo, pane, máte problém sám se sebou, že by s psychikou?
Otázka zní:Budou to děti jíst? No nebudou... Je zapotřebí, aby odborníci na zdravou výživu, zvedli své zadky a navštívili školní jídelny. Je katastrofální kolik jídla vyhodí děti denně rádoby zdravé výživy . Je normální na základě tvrzení, že se to musí naučit, takto plýtvat. A nezlobte se na mě, vinit kuchaře, že to neumi chutně připravit, to je jak v pohádce "Sůl nad zlato". Šup s vyzivovou poradkyni do kuchyně, ať připraví např. 1000 porci výhradně ze zdravých potravin a sleduje, jak bude našim dětem od paní chytré chutnat. A pokud vyjde tato nová směrnice, měli by všichni, co ji v dobré víře schválí, platit za tuny odpadu že školních jídelen.
Porovnání s Lídlem už je opravdu trapné. Mimochodem, zkusila jste si tam letní brigádu? Ano, práce učitele je někdy psychicky náročná. Zvlášť když je problémová třída nebo někdy stačí i jeden žák. Časově náročné to ale není. Volna mají učitelé dost, mnohem více než jiné profese, které jsou také často náročné. Chce to vidět objektivně, ovšem to je právě problém učitelů, objektivita. Srovnávat může ten, kdo vyzkoušel více profesí a to má za sebou málokterý pedagog. Jinak dobrých učitelů si velmi vážím, na některé vzpomínám i po mnoha desetiletích. Zvlášť jeden z gymnázia se mi vepsal do srdíčka. Jaký to byl učitel a člověk. S jakou láskou a trpělivostí vykládal svůj předmět. Jak měl vždy dobrou náladu a pochopení. Kolik nás toho naučil, aniž se kdy povyšoval, přestože měl vědecký titul.
Novotná, kolik let jste strávila ve školství?Jaké zkušenosti máte s inkluzi? Jak byste pracovala se třídou, kde máte různorodé diagnózy děti? Kolik času jste kdy věnovala ukrajinský dětem? Kolik školení jste absolvovala pro zvýšení svých kompenteci v oblasti digitalizace? A co projekty pro získání dotací do školy? Kolik máte funkcí ve škole mimo to, že učíte na plný úvazek? Kolik akci pro děti pořádáte mimo vyučování? Máte archívy svých vlastních pracovních listů a materiálů do výuky? Jak často se věnujete klimatu třídy a řešíte zhoršující se vztahy mezi dětmi? Prosím, nepište bláboly a vyzkoušejte si naši profesi na vlastní kůži...
Pane pisateli, pisatelko, prosím, buďte tak laskav (a) a přestaňte házet na školu a vzdělávací proces špínu. Základem zdravého rozvoje dítěte je rodina! Melete totální nesmysly! Škola je nyní v první řadě výchovný ústav. Než se vůbec dostaneme k tomu, abychom mohli děti učit, pracujeme na zdravém klimatu třídy. Tedy jak se mají k sobě chovat. Respektu k druhým, empatii, snasenlivosti, nesobectvi, povysovani se nad ostatními, úcty ke všem pracovníkům školy, odbourávání agresivního chování... V poslední době stále více řešíme mezilidské vztahy, pořádáme komunitní kruhy, školní psycholog má plné ruce práce s třídním kolektivy. A to nemluvím o práci školního motedika prevence, který běhá ze třídy do třídy a snaží se usmernovat žáky s poruchami chování, či zvýšenou agresivitou. Vůbec nemáte ponětí, jak úspěšně začlenit nové vyučovací metody do procesu, protože nechápete, že každa třída má jinou dynamiku. Co se v jedné daří, v té druhé neuspejete. Příště více zkušeností a praxe než začnete blabolit totální bludy.
Paní Vítková, bez urážky. Melete nesmysly a uz vůbec nevíte, co obnáší online výuka. Vážím si Vaší práce a je mi zoufale smutno z toho, co se v současné době děje. Ale buďte tak laskavá, nevybijejte si svůj vztek na kantorech. Mimo jiné pedagogických pracovníků je málo, tak Vám nic nebrání v tom, abyste změnila svou profesi a vstoupila do našich řad třeba jako asistentka pedagoga. Pak na vlastní kůži zažijete, co je online výuka na 50%.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Autor článku je absolutně mimo mísu. To by byl pedagog!!! V níže napsaném blabolu se zmohl pouze na urážky, nesoudnou kritiku, ponižování a dehonestaci učitelů. Stejně tak, by se choval i k dětem. Osobně by mě zajímalo, kolik let praxe ve školství má tento rádoby reformator českého školskeho systému.
3 odpovědi