jako hlavní problém vidím to že nikdo nepracuje v místě bydliště...to dřív bylo normální i na vesnici jít do rpáce pěšky nebo na kole....dnes na nákupy, do školy, do práce kilometry autem + zbytečná logistika jako wolt, rohlík, dpdéčka...pak se divíme že kolony a velká koncentrace aut v praze...taky proč bydlet na vesnici když tam není pracovní příležitost a jezdím se domů jen vyspat?
děcko sedí ve škole 5,6,7 hodin, z práce si taky většina nebere úkoly na domů, jen pokud chtějí lidi pracovat na homeoffice....někdo to tak vymyslel že se má 8h pracovat, 8 spát a 8 volný čas k seberozvoji...znám děcka co dělají od 14 sport, mají tréninky 2x denně, rodiče jsou otroky v rozvážce, ráno na trénink, pak do školy, pak odpo. znovu na 2h trénink a děcka píšou úkoly v koloně v autě nebo po nocích....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dřív lidi pracovali v docházkové vzdálenosti v místě bydliště, a to jak na vesnici tak i ve městě. Dnes se pracovní příležitosti zakládají buď na polích uprostřed ničeho kde jsou všichni nuceni dojíždět, a nebo je vše nakumulované najednou místě ve velkoměstě kde každý je donucen dojíždět odevšaď. Nechápu že lidi akceptují nocování na vesnici a dojíždění hodinu do práce a hodinu z práce... To co generuje provoz na silnici je právě dojíždění odněkud někam, kapacitně silnice a dálnice už na tohle nestačí. Má se bydlet pracovat chodit do školy a chodit do obchodu na jednom místě.
3 odpovědi