Středoškolska profesorka, PhDr.
Osobně si myslím, že jde o úhel pohledu. Jako bývalý kantor jsem prožívala těžkosti profese minulém rezimu, dnes učitel má také problémy všeho druhu. ALE opravdu dík za tuto nabytou svobodu, ničím ji nelze nahradit. Umoznila mi realizaci mých zájmu. Naštěstí jsem měla kolem sebe zázemí, které mi to umožnilo.
V Brně zasluhuje pozornost Bílý dům tvurcu Miroslava Spurneho a Františka Jakubce. Dnes v budove sídlí Divadlo Bolka Polívky. Bílý dům z druhé poloviny sedmdesatych let je skvělou ukázkou toho, jak česká architektura navazovala na odkaz meziválečné moderní architektury, bez ohledu na všechny režimy.
Pokud se to někomu nezdá, tak nutnost přítomnosti asistenta je na hodinách. Dnešní děti jsou málo socializované, nejsou zvyklé vykonat to, co se po nich požaduje, nejsou zvyklé naslouchat a neskákat druhému do řeči, velice špatně mluví a vyjadřují se, mají slabou motoriku rukou. To jsou výsledky mnohdy laxní výchovy a nezájmu rodiny. To opravdu kdysi v takové míře nebylo a proto mohlo být ve třídě 30 mrňousů a jedna paní učitelka.
Děti také nejsou zvyklé na četbu pred spaním od rodičů. Patrně ani ti rodiče takovou zkusenost nemaji. Výchova ke ctenarstvi vázne.
Úroveň školství opět o něco nižší. Chytré děti to bude zdržovat a rušit. Asistent nemusí umět nic ze školství. I mě to škola v rámci inkluze nabídla, když jsem se podivovala že nejsem ani ze vzdáleného oboru, řekli mi že berou všechno co má nohy.....
Nemohu se dopatrat toho, jakou kvalifikaci musí mít asistent pedagoga či pracovní zařazení "druhý pedagog".
To je taková hovadina. Loni jsem učil prvňáky - 23 žáků, asistentka byla na těžké ADHD. Do toho jedna nezralá Ukrajinka. Nastoupila nezralá, malá, dětská, škola ji nebavila. A víte co? Jsme ve druhé třídě, je na chvostu, zdržuje ostatní, škola ji nebaví, protože je pořád poslední. A paní asistentka i já máme tolik práce jen s ní, že zbytek třídy bohužel kvůli ní trpí. Toto děvče propadne buď letos nebo na sto procent příští rok, protože to už bude tolik učiva, že kapacity stát neustále u ní, kontrolovat ji, motivovat, hlídat, už prostě nebude možné. Mít tam víc takových dětí je taková kravina! Proč si to někdo nejde zkusit do té první třídy, než vyplodí něco takového. Na každé nezralé, na každé ADHD, na každé ADD, na poruchy chování....pardon, to nebudou stačit ani dva asistenti do třídy. Už jste si zkusili mít takovou třídu v tělocviku, přejít s takovou třídou ven do města. To je na kriminál. Ne každé nezralé je totiž ještě k tomu hodné. To je asi škoda slov, když takovéto nesmysly plodí lidi bez praxe a od stolu.
Nedávno jsem uprostřed mesta zahlédla na přechodu přes křižovatku třídu, asi druháky, se dvema pedagogy. Byli naprosto bezmocni při udržování pravidel a kazně při přecházení. Děti se neustále mezi sebou postuchovaly, pytel blech... Nebezpecne.
Středoškolska profesorka, PhDr.
1
Sledujících
3
Sleduje
Středoškolska profesorka, PhDr.
1
Sledujících
3
Sleduje
Nicnerikajici clanek. Bezradnost, jak přimět děti ke ctenarstvi. Touha číst si je rodinná záležitost.