Jestlipak se ptali taky dlouholetých a zkušených psychologů ve školství, jak to provést s doklady docházky. Pan zkušený psycholog nám řekl, že hoši jsou většinou zralí na šesti a půl roku, děvčata dříve. V dnešní době, kdy se dost rodičů dětem ve volném čase nevěnuje, neboť jsou také přetížení, je to ještě horší. Poradna přece ví, zda je dítě zralé či ne. Mají zkušenosti a snižovat nároky na děti ve školách, to není ta správná cesta. Udělali to ve Finsku, které nám mělo být vzorem a dnes je v testech znalostí za námi…Předbíhají nás země z východu, kde je zavedený dril…Učí se všude - na zemi na plastových židllích…
Co ty srovnávací testy zkoumají? Máte nějaký odkaz na některý z nich?
Úroveň školství u nás šla dolů, ale právě proto, že mezi učiteli většinou žádná progrese nenastala. Učební metody třicet let staré, nevraživost k výpočetní technice (ukázalo se za covidu), úroveň angličtiny víc než smutná... Takhle se nikam neposuneme.
Nové testy ukázaly, že úžasné Finsko se propadlo v testech za nás. Měly by být na MŠMT i srovnání …
O nic nejde jen o děti. Ti učitelé co učili na středních školách na částečný úvazek odborné předměty budou muset nahradit neodborníci. Na základních budou učit jazyky a ostatní dělené hodiny ve 30 dětech. A naši vládní zmocněnci si dají a nebo dali své děti do soukromých škol, které stát většinově platí a těch se to týkat asi nebude…Smutné, vracíme se zpět i s inkludovanými dětmi které dříve chodily do speciálních škol.Asistentky to vše za učitele nevyřeší🙃
Nejprve jsme učili množiny, které nám vnutili čeští matematici žijící v USA…Něco na nich bylo dobrého, ale většině dětem nevyhovovaly. Pak bylo mnoho dalších pokusů a teď pan Hejný…Zase někomu to vyhovuje, ale většina dětí v ní tápe a pokud neumějí dobře číst, tak úplně…Co s tím? Musíme na základě zkušených pedagogů hledat další cesty a ne z ciziny a ani ne z ministerstva, kteří v životě neučili nebo jen krátce. Přijímačky na střední školy z Cermatu jsou také naše, i když trochu náročné…Je potřeba vzít si z těch metod to nejlepší a zbytek vymyslet…Přeji učitelům, aby se to vydařilo…
U nás se platí i Národní muzeum, které patří národu a v Londýně jdete zadarmo. Pro školáky je tam úžasné zázemí, kde svačí, dělají úkoly, prostě paráda. Moc mě mrzí, že zdražil Hrad, chtěla jsem tam jít s vnuky, tak nevím jestli to dáme. Ve školách máme děti učit o naši historii, ale většina dětí to teď už nezaplatí. Musí jezdit i dopravou do Prahy, pokud jsou od jinud. Je to smutné. Karel IV. by se divil…
Pane premiére, zapomněl jste nás informovat, co jste bez hlasování přibalili do úsporného balíčku, který již zlikvidoval některé firmy. Např. 10% vezmeme z vědy a výzkumu, o 5% snížíme tarifní tabulky státním zaměstnancům a tedy i lékařům i učitelům a pak jim na oko přidáme, snížíme peníze pro zdravotnictví celkem…atd. Není to smutné, abychom se to dozvěděli od odborů a zaměstnavatelů? A zamyslel jste se, co se stane až tady montovny skončí a naše české firmy položíte? Např. naše sklárny, které byly zařazeny do UNESCO…
Musíte si uvědomit, proč jsou pro vás ty signály nesrozumitelné. Tahle politická garnitura proste nepřišla nikdy do styku s lůzou, oni neznají mentální možnosti voličů levice s jejich snížením intelektem, tupost lidi vidících se v Babišovi, Okamurovi a spol. Chybí jim ta zkušenost levicových populistů, kteří znají moc dobře svůj elektorát.
Vážený pane, kdo je podle vás ta lúza? Učitelé, profesoři, lékaři….? A co jste vlastně vy?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Čin otce je opravdu nevýchovný a určitě to nebude mít dobrý vliv na dítě a na jeho vztahy ve škole.