Co se na tom vyplatí?? Cena o 500 tis vyšší. A kdyz po 60 km dojde baterka tak spotřeba nebude 7.5 ale 12.5 na 100 km a ještě tahat baterku a mít daleko menší výkon.. VOLVO zešílelo pokud nevrátí diesly tak po něm za pár let ani pes neštěkne.. A o El. Ev90 škoda mluvit.. Chtěl bych vidět ty prodeje..
Nevite o cem mluvite. Priplatek za t8 byl tusim 80tis. Co se tyka spotreby…ja mam prumer za 2 roky 6,3l/100km.
Kdyz je baterie na “nule”…tak na nule neni…ma stale cca 20% a neustale se dobiji pri deceleraci = vykon 450k je i v pripade, ze system hlasi baterii 0%. Nikdy se mi nestalo, ze bych citil snizeni vykonu. Priste si veci overte/zkuste, nez budete psat bludy….
auto která má mizerné jízdní vlastnosti není bezpečné ale je nebezpečné.
Rozdíl v bariérovém test řádově procenta, nahoněná spíše nějakými systémy fungujícími za určitých okolností jsou k ničemu. Všechna luxusní SUV mají velmi podobnou bezpečnost a tvrdit cokoli jiného je komické.
Seš komediant. Dokázat si ve 2 po sobě jdoucích příspěvcích odporovat.... Už nic nepiš, prosím Tě. Jen by ses ještě víc ztrapnil.
Před rokem jsi psal, že deset let jezdíš do kempu v Chorvatsku. To jako tím Maybachem s řidičem ? A 300 milionová firma, co má jen 15 lidí, by se stoprocentně dostala do čela soutěže "podnikatel roku". No jo, to jsou ta diskuzní fóra. Každý může plácat, co chce.
....naše firma má 23 zaměstnanců a obrat 3/4 miliardy CZK. A nikdo nás tedy ještě neoslovil s tím, že jsme hvězdy do nějaké soutěže. Ani finančák!
Tak proč by borec nemohl udělat 300mil v 15 lidech?
Já to psal obrazně, nic proti obytným autům. Ale kdo má třeba 500 miliónů, myslíte že má potřebu jet s tímhle do kempu u moře, nebo někam do přírody ?
Odpověď je jednoduchá....kdyby ten zájem nebyl, výrobci by to nevyráběli. Máme obytňák....jezdíme po celé Evropě a v každém kempu je vždy několik obdobných superluxusních Concordů, Morelů atp.
Já kdybych měl těch zmíněných 500milionů, tak si určitě takový auto koupím....a budu v tom trávit většinu roku. Je to životní styl. Jsou lidi, co chtějí byt obsluhováni v hotelu, a pak jsou lidi, kteří mají rádi svůj klid a flexibilitu. Každému, co jeho jest.
Pokud se nemýlím, tak zvuk v kabině je lehce přihraný, viděl jsem pár videí, kde oddeklovali pravý bok palubovky a rozpojili kabely, čímž to dokreslování vyřadili. Zajímalo by mne ale co je tohle za verzi - interiér s červeným prošíváním, polstrováním a čalouněním ala Type-R? Odkud se vzala?
Souhlas, v každém jednom testu bylo zmíněno, že zvuk je umělý. A taky tak v každém videu - vč tohoto - zněl.
Ptákoviny říkáte. Najděte si statistiky Volva. Za loňský rok elektrická auta byla 27% prodeje, jestli to má letos nějaký růst, tak jsme dejme tomu na jedné třetině prodaných aut. Jestli Volvo prodalo loni 700 tisíc aut, tak přes půl milionu benzinových se prodalo mimo RVHP . Poněvadž v RVHP se Volva prodávají úplně zanedbatelně - jednotky tisíc. Například v Česku loni míň než 200 aut.
Asi máte problém s porozuměním psanému textu:-)
Já nepsal nic o volvu jako takovém. Ja psal konkrétně o XC90. A tam je fakt, že na T8 se čeká rok….kdežto kamna a benzín 3-6 měsíců. Z toho je jasné, kde je poptávka….ano, na hybridu. Přece je v zájmu Volva prodávat nejdražší model…ale jaksi to kapacitně nestíhá.
TOHLE JE KONEC TÉHLE PARÁDNÍ ZNAČKY 90%zákazníků si VOLVO už nekoupí
Nemyslím. V západní evropě se xc90 dá koupit jen jako plug in hybrid. Poptávka je obrovská. T8 má termíny dodání cca 1rok. Ovšem benzínové a dieselové modely jsou nyní za 3 až 6 měsíců….protože už je nikdo nechce a prodávájí se jen opicím v bývalém RVHP. Takže to úplně nevypadá, že by Volvu jejich plán přechodu k elektro nevycházel…. Jen můj postřeh.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
20% sleva( standart u teto třídy auta) a odpočet dph -21% = ze 2 mil jste na 1,26mil, takze hned utikejte pro 3 kusy :D
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Neumíte počítat....Vámi uvedený koncept vychází na 1.321mil CZK. To za prvé.
A za druhé... borec nesrovnával ceny bez DPH. Uváděl 1,99 vs. 1,30.
1 odpověď