Mám Berlingo Multispace 13 let a jsem spokojen. Čekat od dodávky , že bude komfortní je hloupé. Nejsou žádné komfortní, jsou to dodávky k účelu přivezu , odvezu, jsou to dělníci na stavbu. Hlučné není ani náhodou a promáčknuté dveře po opření nemůžete myslet vážně.
Mrzí mě, že jsem si to nenatočil na kameru. Byl to fakt neuvěřitelný kýbl. Je to sice dodávka, ale přesto bych čekal od 5místné verze určené pro rodinu trochu komfortu a ne že Vás po 100km na cestě na dovolenou z toho hluku začne bolet hlava. Fakt Vás lituju, že jste vyhodil peníze úplně do luftu
jezdím s Berlingem ,ale nebýt v záruce tak se prohneme. Výměna komplet palivové nádrže. Výměna komplet nádrž na Adblue. Již bez záruky -přehrání počítače - chyba elektronické ruční brzdy, Poruchy otevírání zadních dveří.A na trase Praha a zpět cca 800 km tak sedadlo řidiče a spolujezdce jak z trabanta.
Musím souhlasit. Měl jsem firemní berlingo multispace a bylo to snad nejhorší auto, které jsem v životě řídil. Absolutně nekomfortní, hlučné, uskákané. Když se člověk opřel o dveře, tak se promáčkli. Když jsem ho myl aktivní pěnou, tak se z kolejnic posuvu zadních dveří smyla barva 😄 Mytí v klasické myčce znamenalo v kabině rachot přistávajícího letadla. Přední tlumiče hotové po 3500km, (reklamované vydrželi 5tis) a mohl bych pokračovat. Vůbec jsem nechápal, jak někdo může dobrovolně za takové auto utratit své peníze
No je to citroen v naftě to bude poruchový. K autu by zákazník měl dostat diagnostiku zdarma 😂😂po 100k bue člověk řešit adblue, rozvody, motor v nouzi, aegr 😂😂😂
Musím souhlasit. Měl jsem firemní berlingo multispace a bylo to snad nejhorší auto, které jsem v životě řídil. Absolutně nekomfortní, hlučné, uskákané. Když se člověk opřel o dveře, tak se promáčkli. Když jsem ho myl aktivní pěnou, tak se z kolejnic posuvu zadních dveří smyla barva 😄 Mytí v klasické myčce znamenalo v kanině rachot přistávajícího letadla. Přední tlumiče hotové po 3500km, (reklamované vydrželi 5tis) a mohl bych pokračovat. Vůbec jsem nechápal, jak někdo může dobrovolně za takové auto utratit své peníze
Tak já Vám nevím, chválí to tady jen hrdí majitelé, kteří si i30 koupili. No jasně, přeci se dobrovolně nepřiznají k tomu, jakou hloupost udělali. Ti co se v tom jen projeli, nebo ho měli půjčené jako náhradní, nebo na dovolené ho vesměs kritizují. A tam bych i tu pravdu viděl. Měl jsem taky tu možnost se svézt, auto neslané, nemastné, absolutně bez emocí. Z laciných měkkých sedaček mě boleli záda. Uvnitř větší hluk než u konkurenčních značek. Přesto, že se auto jeví jako velké, tak vzadu je na nohy hodně málo místa. Kufr u Combi je super. Jel jsem litrem s turbem, takže atmosféru nemohu posoudit, ale známí ji má jako firemní a říkal, že by to auto nejraději rozmlátil krumpáčem 🙂 Co se týče životnosti, myslím si, že jak auto, tak i motor určitě vydrží. Pro opravdu nenáročné řidiče k přesunu z bodu A do bodu B za ty peníze asi solidní koupě, ale já bych do toho tedy určitě nešel
88 je velmi podobná té 121. Je to tím, že je to stejný motor. 88mičce vždy naměřili přes 100kW. Ale to je jedno. Scala prostě na dálnici ve vyšších rychlostech řekněme nad 150km/h už nezrychluje, možná z kopce, ale mazdu můžeš točit do omezovače a pořád táhne. Takový je rozdíl mezi atmosférou a turbem.
to je pěkný blábol
Dynamikou ji nestrčí do kapsy ani náhodou. Ve 130ti už Scala ztrácí dech a v mazdě teprve přeřazuješ na čtyřku. Ale chce to řidiče co umí jezdit a dělá mu to radost.
Mazda sice vyšší výkon, ale nižší krouťák. Mazda 3 má max. rychlost 210km/h a Scala 225km/h. Takže rozhodně ve 130km/h nekončí. Zrychlení srovnatelné.
To se ale bavíme o verzi 2.0 121kW. Verze 88kW musí být šílená zdechlina.
Přesně to jsem chtěl napsat. Čeká mě rozhodování I30 combi vs Scala. Díky snížení výkonu u Hyundai je rozhodnuto už teď.
Scala je za mě lepší. Mám najeto 60tis km a naprostá pecka. Dlouhodobá spotřeba 5,3l/100km a to se s tím autem vůbec nemazlím. Ono to i dost svádí, protože jede fakt krásně. Při cestě na dovolenou 530km 80% dálnice, plně obsazené auto, průměrná rychlost lehce pod 100km/h, spotřeba 5,5l/100km. jediné, co bych ocenil, kdyby Scala byla Combi, v tom má i30 výhodu. Ale zase co se týče vnitřního prostoru, tam dost ztrácí. Pokud chcete HB, tak je Scala jasná volba, protože do i30 nic nenaložíte. Jo a připravte se na to, že hrdí majitelé i30 se Vás za každou cenu budou snažit předjet, ale naštěstí se jim to nikdy nepovede 😄 Mám vyzkoušené
To snížení výkonů u Hyundaie i Kia je fakt na nic... Mám 1.5tgdi 118kw a za dva roky se budu poohlížet po nové. No ale výkon o 15kw snížený už bude rapidně znát a tak nevím, do čeho dále jít. Už teď 118kw bylo +- srovnatelných se 110kw od koncernu.
1.5TSI 110kW od koncernu třeba ve Scale jede lépe. Do not ji hraje nižší hmotnost.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Nelitujte, jsem spokojený. Já jsem řemeslník ( malíř pokojů ) a tohle je naprosto ideální auto na podnikání. Proto je tak u řemeslníků oblíbené. Berlingo není rodinné auto, i když ho tak často mnoho lidí užívá. Není to auto, se kterým byste jel do Chorvatska k moři. Je to ideální auto na stavbu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý, pro řemeslníka to beru. Teď jste ale právě naštval tisíce rodin, které si myslí, jaký klenot doma mají