Jo přesně tak (to píšu), problém je, že prodejci a prodejní skupiny a nejeden novinář ji tak pořád zařazují.
Každý člověk si pořídí stejně jen na co má, nebo co je ochoten za to dát. Kazdy ty hranice máme jinde ... Každé auto odveze člověk z bodu A do bodu B....a dnešní cena Octavie přes 1mil.... To už si běžný člověk ze svých zdanenych výplat nekoupi....
Poraďte pane, co si za svých 400tisíc mám koupit ? Jsem laik,a dám na radu znalce. Už potřebuji svého Megane z roku 2007 obměnit za novější model. Ten co mám má najeto 440t km , spoustu šrámů a vyměněný alternátor, akumulátor, tlumiče, asi páté brzdy, a několik žárovek. Bojím se , že se mě na něm něco po(sere)kazí , když teď znám Váš názor na auto s diamantem ve znaku -co jste asi zapomněl zmínit
Tak za 400 000 se dá koupit závodní kolo co na tom jezdi na Tour de France 👍 budete ekolog a vaše zdraví a fyzicka to jenom oceni 👍👍👍
A protože to bylo na internetu, tak to musí být pravda. Já střídavě užívám 3 modely Renaultu s 1,3-kou , a žádný neměl a nemá problémy. Měl jsem Octavii IV 2.0 TDI a motor ředil naftu po ujetí 66 tisíc km, výhodně jsem ji prodal uctívači jejich klanu. 🙂 snad mě Bůh nepotrestá.
Bůh Vás zklame....to není o Octavii ale o kvalitě všech novych aut, ktere se prodavaji....je to takova sázka do loterie proto je důležité menit velmi casto auto.....ať žije ekologie
Plácáte hlouposti. Tohle byl můj čtvrtý Renault. Celkem jsem s Renaulty najezdil kolem 700tkm a nikdy mě žádný z nich nenechal ve štychu. K tomu vždy nízká spotřeba, servis za hubičku a slušný komfort.
Tak to dělám asi někde chybu.....už tam mám necelých 700 000 a stale to točím v jednom aute.... pravidelný servis....víc neřeším....jo a Renault to neni
Jestli je to verne originalu, to je prave velmi dobre meritelne, prenosove funkce, frekvencni charakteristiky, apod. Hi fi znamena doslova “vysoka vernost”, o to mi jde. Co tam nahraji a jak, je to, co chci slyset na vystupu.
Samozrejme ze pokud mate zvuk radsi “peknejsi”, klidne si to prozente pres analogovy retezec zahrnujici vinyl nebo treba i voskovy valecek 😉 Treba nekdo jiny ma zase rad ekvalizer, ktery mu prida na sluchatkach bas.
Ja preferuji vernost originalu. Jinak CD kvalita se uz da, ale dnes je hodne hudby v hi res, kde jsou ty parametry jeste o hodne dal.
jj a stále dokola.... a už jste slyšel pořádný gramec hrát? pokud ano co to bylo?
No tak to jste mě teda dostal... 😮
Jenomže já jako kluk začínal v HiFi klubu, kde jsem měl už tehdy možnost se seznámit s velmi kvalitní reprodukční a záznamovou technikou a něco z toho jsem si dokázal i sám vyrobit z obtížně sehnatelných dílů...
A ujišťuju vás, že pustit si muziku přes obrovské reprobedny a výkonný zesilovač v otevřeném venkovním prostoru a s plnou dynamikou (v rámci omezených možností analogového záznamu na pás), se nedá co do kvality poslechu porovnat s tím, co si pouštíte doma.
Za těch uplynulých zhruba 50 let se ale natolik změnily principy a tím i kvalita záznamové techniky, že by mě ani ve snu nenapadlo tvrdit, že gramofonová deska dává lepší zvuk. Tuhle oblast rád přenechám věřícím gramofonistům bez technických znalostí a soudnosti. 😐
Myslím si, že se i shodneme s tím, že na vrcholu kvality záznamového zařízení je skutečně studiový kotoučák 🙂 🙂 🙂 a pokud máte originální pásku tak je to zážitek....
Co se týká kvality zvuku v otevřeném prostoru....to už je dosti alchymie... zlatá poslechová místnost, zde už se dá lépe tvořit....
Jinak kvalita ozvučení na koncertech je opravdu příšerná..... zde by se měli platit peníze za vstup a ne vybírat....
“Teplejsi, prijemnejsi, hlubsi bas …” neznamena vernejsi originalu. Co se tyka toho, ceho lze na cd a vinylu dosahnout, pisu tvrda data v predchozim prispevku, zbytek je dojmologie. Pokud material na vinylu (vyska drazky) fyzicky neumoznuje vyssi dynamiku nez 75dB, proste se to cd technicky rovnat nemuze a ano, lidske ucho slysi vyrazne vetsi rozsah.
Co si zkusit někde nechat pustit kvalitní gramec s kvalitní přenoskou s phonem? ne eletroodpad, který prodávají jako bůh ví co.... třeba změníte názor.... a jestli je to věrné originálu? co je originál? jak to má správně hrát? všeobecně má hifi jeden velký nedostatek a to je přiblížit se, aby reprodukce odpovídala live 1:1 je tam ale hodně ale.... začíná to v samotném studiu a končí to u nás doma na čem to posloucháme..... pokud zajdete v ČR na koncerty, tak kvalita reprodukce je taková, že by oni měli naopak platit za to, že tu hrůzu z těch jejich profi systémů chce někdo poslouchat......jediné, kde není žádné zkreslení je tak v Rudolfinu, Státní opeře, Národním divadle....takto to má skutečně hrát...nic zkresleného a přehnaného přes zesilovače, mikrofony atd.....
Teorie sice hezká, ale chtěl bych vidět, kde někdo změřil z vinylu reprodukovanou frekvenci nad 50kHz. A když k tomu přidáte, že před lisováním ten digitální master projde low-pass filtrem na 18kHz, to celé s maximální teoretickou dynamikou 75dB (prakticky tak 60dB), vyjde z toho jen drahá hračka.
Co se týká tvaru vlny, dnešní DA konvertory fakt nedělají čtverce nebo pily.
Nemusíte nic měřit, stačí poslouchat výsledný zvuk.... zvuk LP je výrazně teplejší, pro lidské ucho příjemnější, deska má hlubší bas, rozlišení u výšek, na cd nelze dosáhnout co umí zahrát deska...podání prostoru....
V dnešní době je to přežitek. Takových co mají gramofony a mění tam jehly teda moc neznám. Když si něco chci pustit tak přes MP3. A to už je za zenitem také. Mají prostě štěstí. Že natrefili na pravověrné. Ale i tak to dlouho podle mě nepotahnou. Ale mají to slušně rozjeté.👍
U toho přežitku, existují dva typy přenosek je MM systém, kde se dá měnit hrot, pokud to výrobce tak vyrobil, pak je tu systém MC kde hrot nelze v domácích podmínkách vyměnit. Někteří špičkový výrobci umožňují, že jim pošlete jejich přenosku zpět a cca za 40-60% ceny vám ji zrestaurují....životnost špičkové přenosky je kolem 1000h.... olej v autě taky měníte pokud nemáte elektro vůz....
jestli máte zesilovač a repro za vyšší statisíce, tak ano, poslech - z dobře remasterovaného LP - bude možná lepší. Ale jen po max. 3 přehrátí na perfektním gramofonu za statisíce, pak se již projeví opotřebení LP desky (obroušení drážek) a kvalita bude velice rychle degradovat. Kdo to popírá, je buď hluchý, nebo záměrně lže.
V dnešní době je poslouchání LP jen pozérství, s kvalitou to nemá nic společného.
Nesouhlasím s Vámi, poslouchám LP tak 35let a mám i daleko starší LP, o jejich opotřebení nelze mluvit...pokud máte slušnou přenosku a správně nastavenou geometrii a přítlak, tak si desky neničíte....a dále je důležitá čistota.... bohužel, jsem dost zklamaný k nových remaster LP.... původní kvalita nahrávky bývá lepší....i když otázka asi vkusu..... pozérství? ne jsou lidi co mají rádi "labutí" zvuk vinylu....
Je mi líto, že jste nikdy neměl možnost slyšet hrát kvalitně vinyl, pak by jste nepsal, že jsme hluchý.... spíš naopak by jste nechtěl poslouchat nic jiného než vinyl.....a kvalitní gramec nemusí stát statisíce....lze pořídit i v řádek desítek tisíc něco velmi slušného.... zaleží jakou máte aparaturu.... je to jako si koupit 750koňový vůz a provozovat ho 6km po městě do práce a zpět....
Milý pane, analogová záznamová technika, ani ta kdysi používaná studiová, vám ani náhodou nezajišťuje vyšší kvalitu záznamu než studiová technika technika digitální.
Protože k takovému poznání zjevně nemáte znalostní zázemí, nebudu se o tom s vámi přít. Byla by to ztráta času. Hrajte si své gramodesky, nikdo vám v tom nebrání. 😄
Když tady čtu ty Vaše komentáře, tak by mne zajímalo, jaké máte Vy znalostní zázemí?
Kupujte si, co je vám libo. Pro ty, co vědí o kvalitě zvuku víc než vy, jsou vaše vývody k pousmání... 😄
Ano jsou, za kvalitní D/A převodní považuji např. Brinkmanna Nyquist Mk II, přesto jejich analog dosahuje daleko vyšší kvality výsledného zvuku....
Nejvíce mne baví lidi co si koupí "kvalitní hifi".... já jim říkám, že jsou sběratelé elektro odpadu.... za málo peněz hodně muziky bohužel nelze mít....
Vážení účastníci tohoto fóra. Když si koupíte CD přehrávač, zesilovač bedny za pár tisíc Kč, pak se nedivte, že vám to hraje jak se zde píše "sterilně". Aby bylo jasno, dnes lisované vinyly v těch Loděnicích, na které se pějí ty ódy, jsou všechny bez vyjímky z digitálních mástrů, typický ve formátu 24/96, pak si k tomu přidáte zkreslení při rytí do matrice, při lisování, potom při přehrávání šum, hluk, praskání, zkreslení přenosky, predzesu, který je rozhodně tranzistorový a tomu pak říkáte " pravý, nefalšovaný analogový zvuk" z vinylu!!!!! Směšné!!!!! Aby přenoska jen trochu hrála, musí stát přes 50 tis. A gramofon aspoň 100 tis! A dále jsou zde neoddiskutovatelná fakta jako:
Jsem rád že jsem se toho zbavil a v pohodě hraji v High res muziku, progresivní rock přes PS Audio DSD DAC mark II !!! Stojí sice 8000 USD ale je to žůžo, kterému žádný vinyl nesahá ani po paty!!!! A mám toho 4 TB a ovládám to pěkně hezký z mobilu z pohovky a nic mi nechybí...😃😃😃. A pokud si chci pustit nějakou novinku z Tidalu, žádný problem, tam je to taky mnohdy v High res.....😉😉😉
Nezlobte se ale přítlak na hrot 0,7g je nesmysl.... pokud si chcete vychutnat kvalitu zvuku z LP tak určitě musíte podít přenosku typu MC, ne MM.... moving coil.... zde bývá přítlak od 1,8-2,5g podle výrobce.... asi dělám něco spatně.... již 35let si pouštím desky a žádné opotřebení tam neslyším.... u MM systému se většinou pohybuje přitlak tak 1,5-1,8g.
Pokud Vám zvukově přijde lepší Hi-res jak zvuk LP....co dodat? ušní? možná si pořídit normální gramofon s normální přenoskou a phono předzesilovačem..... nebo někoho, kdo umí gramofon nastavit ve špičkové kvalitě? je to jenom geometrie....a váha....
Ale pokud jste spokojený....já se musím jen smát...
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Tak jestli napsal článek AI a bude za nás i AI varit tak se máme na co těšit.... Chcípneme tu hlady vsichni....