Nedávno jsem se tady s jedním Babišovcem hádal, jestli mu nevadí, že nám Babiš neustále lže.
Jeho argument byl: Noa co, to není trestné.
Ať si ho volí, na to mají plné právo, ale to, že babišovci mají na čele namalovanou jitrnici, jim nikdo neodpáře.
A ještě koblihy vždycky svého guru obhajují stylem. A ten vám nevadí, že krade a ten vám nevadí, že lže. Mílé koblihy vadí mi kdokoliv když krade a kdokoliv když lže, je jedno kdo míň nebo víc, prostě je to zloděj a lhář a nemůžu to obhajovat, že jiný to dělají taky a zastávat se ho. Už ty koblihy nejezte, neboť vám marmeláda leze na mozek a přestáváte racionálně uvažovat.
Pane redaktore jezdil jste někdy se spalovacím motorem? Nebo víte jen to, že kouří. To nemůžete myslet vážně. Jsou lepší?? a V čem prosím?? Dojezd -, Cena -, zůstatková hodnota -, časová flexibilita -, komfort -, hmotnost -, cena elektřiny jde pořád nahoru a vzhledem k tomu, že cena je závislá na burze a burza se řídí poptávkou, tak pokud bude větší poptávka po elektřině, tak bude zase dražší. Jediný plus je, že mají dálničku zdarma a parkování.
Co to je za ekonoma???? To se to zdražuje, když nám nic jinýho nezbude a budeme muset platit. Mám firmu a první co řešim, tak než sáhnu po zdražení (protože si myslím, že by zákazník hledal jinde) tak hledám kde ušetřit. Například jsem odstranil stroje a spotřebiče na úkor mého pohodlí.Ke zdražení přistoupím až v krajní nouzi, kdy už nebude zbytí. Tak nevim, asi jsem špatný ekonom.
Pane, jsem antibabišovec, a jsem průměrně inteligentní a nezaujatý člověk, a vím, že i kdyby ta částka za reklamu byla 500 milionů a ne jen 272 milionů, bez ohledu na jakékoliv okolnosti, tak to není nesmysl, pokud mi to zákon povoluje. A i kdyby to byla jedna miliarda za reklamu, tak to nebude nesmyls, pokud nebude zákonem stanoveno, kolik se může nebo má na reklamu vynakládat. Vy si myslíte, že když třeba banka Čsob nebo operátor Vodafone platí miliardy fotbalovým klubům za reklamu, že někdo zkoumá, jestli je to málo nebo hodně, jestli je to dobře vynaložené nebo ne? Jste prostě zaujatý a nejste nestranný, a vy byste nikdy nemohl dělat soudce. Prostě když se domluví cena za reklamu, a i kdyby na ten čapák šlo 5 miliard, tak nikdo s tím nic neudělá, protože to zákon povoluje. Takže, pokud jste antibabišovec jako já, tak stejně pochopíte, že na Čapím hnízdě nic nesmrdí, a že každá reklama je od každého podnikatele velmi dobře promyšlený záměr. A vy se snažíte jen manipulovat s lidnmi, aby uvěřili, že Babiš je zosnovatelem nějakého podvodu. Jenže to podvod není a nemůže být. Ale to vy pochopíte, až budete mít svou firmu, jako já, a budete podnikat. Tohle co dělal Babiš ohledně reklamy, děláme všichni podnikatelé. Ale vy asi nevíte, co je to podnikat, tak se snažíte udělat z Babiše podvodníka. No a já jsem také přesvědčen, že bude soud, a jsem antibabišovec, ale myslím, že soud vynese pravomocný osvobozující rozsudek a Babiš nepůjde nikam. A jako podnikatel vám říkám, aby jste začal trochu studovat zákony o účetnictví, ať pak nejste překvapený, jak rozhodne soud.
Pane Sova,
ano když budete hloupej, tak můžete dát i třeba miliardu za plakát. Ale když budete hloupej, tak tu miliardu mít nebudete. A hlavně o co tady jde, že ty dvě firmy patří jemu. Takže v jedné firmě měl zaplatit daně a aby je platit nemusel, tak si ty peníze přelil zase sobě. Rozumíte tomu? Kdyby to byla cizí firma, tak by mu takové peníze za to nikdy nedala. Dala by mu takový peníz, který odpovídá skutečné ceně reklamy
Ono i to ONO bere ze zahraničí, oni jedou prostě podle ceny v nákupu. Spíš je podstatný rozdíl v různých aditivech, co se do těch paliv přidávají. Tipuju, že ONO jako čistě prodejní síť tam nedává nic.
Pane Macoune. Ani Benzina, ani jiná společnost tam nepřidávají aditiva. Ty se tam přidávají v rafinerii. Všechny benzinky to berou ve stejné rafinerii. A společnost ONO je díky udávání konkurence, tak pod dohledem, že se tam už nebojím tankovat
Vzpomínám na začátky čerpaček ONO. Všichni na ně házeli špínu, konkurence na ně posílala kontroly. Zjistili maximálně u nafty nižší bod vznícení, který padá ale na triko dopravci, protože dodávající cisterna obsahovala malé množství zbytku benzínu z předcházející dodávky. A ten, zvláště u tehdejších dieselů, neměl na chod motoru prakticky žádný vliv.
Jojo, taky si to pamatuju. A díky udávání konkurence, je ONO tak hlídané, že věřím, že si nedovolí benzín a naftu něčím šulit.
A může nám pan podnikatel, který si zajisté postavil několik domů, vlastní přepychová auta, a bůhví co ještě, vysvětlit, proč si nevytvářel rezervy?
Navíc - kde má stát brát peníze, když takových uřvaných natahovačů rukou jsou u nás miliony?
Podnikání je holt risk. A když to nezvládá, ať fabriku zavře a jde se živit vlastní prací.
Pajkrte Pajkrte. Že Ty jsi to nečetl celé a hned prskáš. Pan podnikatel píše, že stále ještě funguje díky rezervě, která ale není bezedná
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je vidět, že o investičních autech nic nevíte. Myslíte že když v USA vytáhnou že stodolu Mustang 1967 Shelby, který bude rezavý tak řeknou že nemá cenu? Tento Favorit v top stavu má hodnotu 5 mil minimálně.
6 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
No pane Jirso, tak honem si ten top stav kupte, když má podle Vás hodnotu 5 milionu a prodává se jen za 3. Tohle auto rozhodně nemá najeto jen 20tis km. A to je vidět hned podle fotek a to že fotka dost schová.