A co zahazujete lidi co dělají stát,v čem je ta Černochová pro tebe persona non grata,že kupuje naším , naším vojákům špičkové vybavení,abychom nebyli jak žebráci?co chcete proč podryvate svou zemi.
Prave jeji nákupy z armády a Česka žebráky dělají ,,, ovšem F-35 byl giganický obchod !! Lepší, než král Kazisvět, který prodával pytlovanou tmu,,,fantasmagorický nákup stíhaček, které nikdo nikdy neuvidí a přitom se za ne platí je holt klasika už ( chapu, ze provize musí být gigantické ), ale, ze je toto beztrestné je zarážející ( zatím )
Profesore skvělé !! Ale, abysme mohli zvyšovat mzdy, musíme snižovat vstupy - zejména plyn a elektřinu, jinak musíme dal zdražovat a výrobky pak nikdo nekoupí a půjde dal na “levnější” vychod, takže starou bačkoru…..je vidět, ze ten člověk nikdy nepodnikal a netuší, co je cenotvorba a konkurenceschopnost / holt státní zaměstnanec
.... kam až jsme se od SAABa dostali, že? Za to by nás Zdenek Suchomel nepochválil, i když já klidně nadrzo na jeho srazu v Ústí n/O postavím Mercedes mezi Sáby, a on to bere.
Mate pravdu, kdysi jsem mohl mít 99 po Ljuba Hermannove, byl modrý, Tuzex…nějak mě ale “neuchvatil”, stále trpím na nedostatek míst k parkování…ale jednou mi uteklo piano 300d po Gustavu Brom z Brna - kapelník, bylo z Tuzexu odvezeno snad jen do garáže , bylo hnědé a za 115 000 Kčs, dodnes lituji, ze jsem ho nekoupil,,s nim to same kupoval v ten den Karel Gott, Štaidl i Svoboda ( hnědá barva & koňak vnitřek )
Dobře, takže jste min o 20 let mladší, a pamatujete to jako kluk.
Ten autobus vysvětlím: Bylo nás v Praze víc, parta kolem Zdeňka Fwedorky - Feďa, později FEDOS a MHD v Berouně, ale toho už jsem se neúčastnil. Začal jsem tenkrát s RTO LUX vozit lidi do Bulharska a přilehlých zemí socialystyckýho tábora, a Olympic s nákladním RTO po koncertech, pak jsem přešel na ŠD. 50 osob bylo možno napsat pouze Sociálictycký organizaci, takže naše autobusy byly napsané na: Svaz zahrádkářů severočeské pohraničí. Bum. Naše protislužba byla ty pražské zahrádkáře-chalupáře dovézt a rozvézt po tom severočeském pohraničí...Kytlice, Kyjov, Krásná Lípa,....a v neděli večer je vrátit do Prahy, mezitím je svézt třeba do NDR, do Budapešti, do Trezína, a na podobné poznávací a nákupní výlety.
Můj první MB bylo Křídlo W110 200D, a od tý doby jen Mercedesy, byly dvě vyjímky. Ten SAAB 99 a Citroen CX-D. MB provozuji a opravuji dodnes.
To byly zlatý časy….kamaraduv táta měl malý křídlo 180 úplně nový ze strojírenského veletrhu v Brně, kupoval ho jako 20ti letý onehdá vyprávěl , bylo krásný, tmavě modrý, pak vozil pro Pragokoncert muzikanty Mercedesem malým autobusem asi pro 16 osob permanentně Francii a okolo na západě,,videa, kazetaky atd - krásný zdroj tehdy
Pan Knapp má pravdu. jezdit za komunistů medvědem, to obnášelo stálé kontroly na silnicích. Třeba na D1 na dvojitým mostě probíhala konztola vždy, včetně kontroly příslušrnství, což byla např vstřikovací trubka, vstřijkovací tryska, ....v noci příslušníci chodili a všem 5 medvědářům, co jich v Jihlavě bylo, kontrolovali stav počítadla, aby mohli porovnat ujetý kilometry a litry nafty koupený na poště.
Pro pana Knappa ještě jedna info: vlastnil jsem za bolševika autobus s obsaditelností 50 osob, což bylo v tý době nemyslitelný. A hádej, jak se to dalo obejít!
PS byl pan Knapp už v tý době...70 a 80 léta na světě?
Jsem 70 léta, Tuzex a vše kolem jsem miloval, jako kazdej kluk tehdy ( i když ne všichni ). Btw ten autobus jako privat je hodně nevšední - můj první Medvěd bylo Piano od Franty Mrázka ( Bony a klid byly motivační )
Celej život jsem byl zpočátku Škodovkář, a pak už skoro 50 let mercedesář. Ale jeden SAAB se mi mezi medvědy zatoulal. 99...někdy v roce 84. Žena prohlásila, že se v něm cítí nejbezpečněji ze všech aut, co jsme jich kdy měli. Pravda, tam se sedělo jak v letadle, jen ten knypl chyběl. Však to taky byla letecká továrna.
Od té doby jsem velkej kamarád se Zdeňkem Suchomelem, a taky jsem si od něho pár aut vyzkoušel....Svenska Automobil....AS.
50 let Medvedář ? Zajimave,,musel jste mít tedy sexy kadrovy posudek onehdá
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Jenomže, aby zaměstnavatel mohl zaměstnancům zvýšit mzdu, musí ušetřit na vstupech ( el., plyn….) atd, nebo zdražit konečný produkt, kde z výnosu vyplatí mzdu. V případě AB by tedy musel zdražit pečivo, salámy, jogurty atd….