Mašínovi byli frajeři, všichni,a jestli ty zženštilí kecy někdo akceptuje ,že zabily nevinného,tuto rodinu perzekvoval bolševik x krát, chtěli je zabít a vytisnit,byly to hrdinové kteří se postavily davu který zabíjel,ale nikdo neměl vinu,babu pověsit na drát jak někde v Íránu, styďte se bolševici.
Tak ještě chvíli a budeš umět česky.
Ani se nedivím. Nedodržování bezpečné vzdálenosti, to je mor. Zrovna o víkendu – ženská v nové dodávce, ve 130 předjížděla stylem, že se nacpala mezi dva, kteří sami nebyli bezpečně od sebe. Jednou to provedla i mně, kdy mi vlítla přímo před hauptnu.
Já to prostě nechápu. To ti lidé nemají zájem žít, nebo jim je všechno naprosto jedno? Nebo jsou tak vymaštění?
Správně, jsou tak vymaštěni
Jezdil jsem s městskou verzí a i když na to někteří lidé nadávají - pravda na pohodlí nic moc, ale co se týká spolehlivosti, tak výborný autobus. Žádné dolívání oleje mezi intervaly výměny jako u Karosy, v zimě vzduch nezamrzal protože už měl protimrazovou pumpu a výkonově už byl také dobrý - měl turbo a také už dobře topil, musím podotknout, že jsem jezdil už s verzí s vodním topením. Jediný neduh byly klínové řemeny. Ikarus jich měl 9 a rád praskal až ten devátý od servořízení. To se musely sundat všechny před ním. Znám to dobře, protože před tím jsem v dílnách na Ikarusech dělal.
Jj, přesně. Taky jsem ty klinaky dělal. A ne jednou, než jsem šel z dílny za volant.
Fenomén za Lužánkami nebyl na Slavii, ale podstatně dříve při poháru UEFA v roce 1979 když tam dojel německý Eintracht Franfurkt. To jsme stáli vedle sebe jak sardinky a odhad byl tehdá tuším 52 tisíc fanoušků. A to byl tepr mazec, nic takového jsem od té doby nejen v Brně, ale na našich hřištích už nezažil. Němci tenkrát měli obrovské fangle oproti našim podstatně menším, u nich to již bylo na fotbale běžné. Uf, kde jsou ty časy, zbyly jen vzpomínky............
Ano, ano, přesně tak. Pamatuji.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jó pane vachmajstr, vy jste hlava!
1 odpověď