Co kdyby se policejní dementní struktury zamysleli nad tím, že by pomalu jedoucí vozidlo mělo za povinnost umožnit předjetí tam, kde je to možné. Tedy zastavit např. na zastávce, parkovišti a podobně. Nejde jen o to, že jsou někde i několik kilometrů dlouhé plné čáry, ale i o situaci, kdy je extrémně silný provoz v protisměru.
A co se zamyslet nad tím, že ty “policejní struktury” zákony NEVYMÝŠLEJÍ! Oni MUSÍ dohlížet na jejich dodržování. I když to bude podle nich nesmysl
Kdo to sakra v Plzni vymysli? Zuzenim krizovatky U Prazdroje a vytvorenim prechodu se plynulost dopravy v Plzni zlepsi a zrychli??? Kdo tam ma potrebu prechazet krizovatku? Japonci a Cinani pri navsteve Prazdroje, pak Ukrajinci z ubytoven do Lidlu, podle kterych se prejmenovala i cela ulice na Ukrajinskou, a pak bezdecka z autobusoveho a vlajoveho nadrazi, kdyz razi na tah do centra. To same kruhac u Makra? Vazne si nekdo mysli, ze zuzenim ze 3 pruhu na 2 se doprava zrychly? To same novy prutah od Globusu k Makru, stavba na pilirich za miliardy a oni vyrobi 1 (slovy JEDEN) pruh??? To same Klatovska a zuzeni tramvajovymi ostruvky na jeden pruh po 100 metrech? To tam vazne sedi sami idi...ti, kteri jezdi na elektrokolobezkach a nenavidi auta??? Jedte se podivat do zapadni Evropy, vsude pridavaji pruhy, v Plzni je ubiraji. Co bude nasledovat? Zakaz automobilu?
Bohužel to tak je. Stačí si přečíst rozhovory s náměstkem pro dopravu a životní prostředí. Pan Vozobule.
V době toho tzv. Covidu, kdy letecká doprava nelétala, bylo mraků až se člověk divil, kde se to vzalo 🤔, byli srážky, prostě počasí, jako před x desítkami let. V momentě, kdy se obloha zase zaplnila bylo zase vymeteno. Divné, ale asi na tom něco bude
Přesně tohle mě napadlo. Možná to byla shoda náhod, možná ne. Ale rozhodně by to stálo za prozkoumání a vytvoření nějaké seriózní studie. Ve finále by se možná zjistilo, že to může mít mnohem větší vliv, než se předpokládalo.
Možná by nebylo od věci, prozkoumat vliv letecké dopravy. Během období covidu, kdy byla utlumena letecká doprava, oblačnosti skokově přibylo. Nemyslím tím konspirační teorie jako “chemtrails” apod. Ale čistě trhání oblačnosti letadly, v době vzniku té oblačnosti. Něco ve stylu, kdy kulka proletí materiálem. Ten materiál poté taky není tak pevný a mnohem méně odolává vnějším silám.
Možná to byla, v období covidu, čistě náhoda. Ale možná to nějaký vliv mělo.
Ještě otázka: Může zastavit (a stát) MHD na přechodu a před ním??
Ano i ne. V momentě, kdy přijíždí na křižovatku a musí dát někomu přednost, tak záleží zda je před ním jiné vozidlo. Pokud před ním jiné vozidlo není, tak přijede na hranici křižovatky a dává přednost. A je to v pořádku, i když zasahuje do přechodu nebo stojí přes celý přechod.
Jiná situace je, když je před ním ještě jiné vozidlo, které na té křižovatce dává přednost. V tu chvíli na ten přechod nesmí.
Další možnost, kdy nesmí zastavit na přechodu je např. situace, kdy jede po hlavní a vidí, že za přechodem není dost místa, aby se tam vešel celý.
Toto neplatí pouze pro MHD nebo jiné autobusy. Platí to úplně pro všechny. Motorky, auta, autobusy, náklaďáky…
Dobře udělal chyby, VAR ho opravil a on uznal chyby. Ale pokusil se to vyřešit sám. Bez spoléhání se na VAR. Když rozhodčí nevyloučí v situacích, kdy vylučovat má, tak všichni nadávají, že se schovává za VAR. Teď udělal rozhodnutí na hřišti, za nic se neschovával. A stejně všichni nadávají. Tak už je potřeba se rozmyslet, co vlastně všichni chtějí. Jasně že rozhodčí dělají chyby. A dělat je budou vždycky. Jsou to jen lidi. A bohužel se stanou i “nepochopitelný” chyby. Ale od toho tam ten VAR je. Ale neměl bych mu za zlý, že se nebál do toho vstoupit, když to ta situace podle něho vyžadovala. Mnohem horší by bylo, kdyby do toho nevstoupil a čekal, jak to vyhodnotí VAR.
Klíííd...dude 2 - 3 měsíce dusno, okatě se smete pár stk stanic...a pak se vše vrátí do starých kolejí...vzhledem k tomu, kolika procenty (jednotky procent) se osobní doprava podílí na globálním znečištění je měření emisí u osobní dopravy bezpředmětné...
Rád bych sdílel Váš optimismus, ale bohužel to tak není. Bude to přesně naopak. Tohle je jen začátek. Ve skutečnosti se zatím jedná jen o takové BUBUBU. Říkají tím víme o vás a dáváme vám prostor to srovnat. Od 1. července 2025 zřizuje Ministerstvo dopravy “Inspekci silniční dopravy”, která bude auta kontrolovat v provozu. Na republiku bude cca 20 posádek. Takže budou každý den někde jinde. A budou chytat i auta vyjíždějící přímo z areálů STK. Riskne to minimum lidí. Nikdo nechce dostat pokutu a přijít o práci. A ty pokuty jsou celkem brutální.
Proč dávat zbytečné otázky? Jednoznačná penalta! Brankář tam byl jednoduše pozdě. Chytil hráče za nohu, a když si to uvědomil, tak ho pustil. Ale to už bylo pozdě.
Správná otázka by měla být “Neměl tohle rozhodčí vidět na hřišti?”. Za mě to byla jednoduchá situace pro rozhodčího. A pokud se chce schovávat za VAR, měl to písknout a po zásahu VARu případně odvolat. Rozhodčí se bojí rozhodovat na hřišti a alibisticky nechávají věc na posouzení VARu. Přehazují svou zodpovědnost na někoho jiného.
Tak honem na oční, už mají určitě otevřeno. Jestli nevidíš jasný pohyb Sainze vlevo, pak to chce alespoň 4-5 dioptrií.
Pohyb doleva udělal na výjezdu ze zatáčky, pak jede rovně v defenzivní pozici a Peréz tam má místo na dvě auta. V momentě, kdy dojde ke kontaktu, tak to Sainze strhne doleva. V první chvíli to trochu trhne volantem doleva, ale to není úmyslný pohyb Sainze, je to jen následek toho kontaktu. Hned poté Sainz zatáčí proti (doprava), ale už s tím nejde nic dělat.
Sainz jednoduše nechtěl uhnout z obrany a Peréz chtěl zůstat co nejblíže ideální stopě, kvůli nájezdu do další zatáčky.
Ano, morální a nepřímou, ale za nepřímou vinu nikdo nikoho nemůže odsoudit. Pronásledovat ho mají, asi i musí, ale vždy tak, aby neohrozili jiné účastníky silničního provozu. To jim přímo ukládá zákon. Jízda s majáky jim umožňuje vjíždět do křižovatky na červenou (jinak by museli čekat na zelenou), jet větší rychlostí, než je v obci povoleno, tedy více naž 50), ale neznamená to, že mají projet křižovatku na plný plyn bez ohledu na ostatní a na provoz. Stále si musí počínat tak, aby neohrozili ostatní.
Já jsem neřekl, že nenesou žádnou odpovědnost. Určitě nesou a ne malou. Je taky otázka, zda by ta odpovědnost v podobných případech být neměla. On totiž největší průser je, že když budou někoho pronásledovat tak, jak popisujete, tak nikoho nechytí. A v tu chvíli si začnou takový id..ti, jako řidič co ujížděl tady, dělat na silnicích, co chtějí. Stejně tak můžeme dojít do situace, kdy policajti nebudou radši dělat, v trochu nebezpečný situaci, nic. A to vážně nechcete.
Nechci tuto událost nijak zlehčovat a je mi moc líto, co se stalo. Jen si myslím, že nejde dělat jednoduché závěry a vždy je potřeba koukat na celou situaci v kontextu okolností a dlouhodobých následků.
Řidič tuningového auta nespáchal trestný čin. Dopustil se přestupku...překročil rychlost a neuposlechl výzvu k zastavení. Obojí je přestupek a dle toho může být potrestán. Řidič PČR spáchl nedbalostí trestný čin. Nesmí si hrát na Kobru 11.
A co mají ty policajti dělat? Oni za ním MUSÍ! jet. Jsou povinni zasáhnout v případě protiprávního jednání. A je jedno, jestli se jedná o přestupek nebo trestný čin. Největší vinu na tom má řidič ujíždějícího vozidla. A také by měl nést největší následky.
Celá ostuda je Haškova! Nominovat do zápasu hráče kteří v klubech nehrají a celý zápas čekat na zázrak. Hašek měl být odvolán hned po zpackaném ME. Je vidět, že vedení fotbalového svazu je neschopné jakékoliv akce a vyřešení akutního problému.
Neříkám, že nenominoval hráče, kteří nehrají. Ale koho by měl nominovat místo nich? Ten problém není akutní, ale chronický. Ti hráči prostě nejsou. A to není problém trenéra reprezentace, ale dlouhodobě špatnou prací s mládeží. Ve výchově mládeže se totiž upřednostňují výsledky mládeže, před výchovou kvalitních fotbalistů s vysokými individuálními schopnostmi.
Neházel bych vinu jen na Haška. Tento problém by měl každý trenér. Národní tým není tolik o systému hry, ale o tom, co máte za hráče. Protože týden jednou za čtvrt roku, na naučení systému nestačí. Hlavní průser je v tom, že naši hráči nejsou vychovávaní v individuálních činnostech. Ale už od mládeže se učí hrát výhradně jen systémově. A v momentě, kdy přijdou do týmu, kde je jiný systém hry nebo do národního týmu, kde na nacvičení systému není čas, často mají problém. Individuální kvalitu na to jednoduše nemají. Když už hráč vyjímečně umí přihrát, tak neví kam, protože se mu nikdo pořádně nenabízí. Oni totiž ti okolo neví, kam si mají naběhnout. Nebyl čas to s nima trénovat.
Myslím si, že návrat do Sparty, by nedával smysl ani jemu, ani Spartě. Bylo by to řešení na jednu, možná na dvě sezóny. Výkonnost na to pravděpodobně má! Otázkou zůstává, jak dlouho jí mít bude. Příští rok, mu bude 33 let.
Sparta změnila svojí přestupovou politiku a soustředí se na hráče v nejlepším věku, případně s potenciálem na zlepšení. A návrat Kadeřábka, by byl přesným opakem. Lepší už nebude a současnou výkonnost si udrží při nejlepším dvě sezóny. Jediný smysl by to dávalo v případě, že na trhu nebude nikdo, kdo by měl odpovídající kvalitu a zájem. V tu chvíli by to “provizorní” řešení bylo. A mohl by být pro Spartu prospěšný. A do budoucna s ním počítat jako s mentorem a slušnou alternativou. Stejně tak by to byl pro Kadeřábka i pro Spartu velký risk. Byla by na něj upřená obrovská pozornost a neskutečný tlak, aby neudělal chybu. A aby se vracel do situace, že bude druhá nebo třetí možnost, to nemá zapotřebí a byla by to i škoda. Také nevím, zda by se chtěl do ČR vrátit do jiného klubu, než do Sparty. Výkonnostně stále má na nejvyšší úroveň, v ČR v současnosti jsou adekvátní jen tři kluby (Sparta, Slavie a Plzeň). Pro Spartu asi ideálním řešením není, Slavie je nesmysl a Plzeň po sportovní stránce určitě smysl dává. Otázkou zůstává, jak je pro něho důležité, co by na to řekli fanoušci. A to jak Sparty, tak také Plzně.
Za mě pokud Sparta nikoho nesežene, tak návrat, by mohl být výhodný pro obě strany. Jinak bych volil zůstat v zahraničí a v ČR jen Plzeň.
Spejbl moc dobře ví, proč je nesmysl, aby s ním šel do ringu. Jaký by to mělo smysl? Mawar je o hlavu menší a váží o 30 kilo míň! Ondra by si z něj udělal trhací kalendář. A je jedno, jaká by byla pravidla (box, K-1, Muay Thai, MMA, Underground)… všude by Mawar dostal neskutečnou nálož. Ale zase by ho to možná posadilo zpátky na zem. Jestli na ní teda někdy byl.
jenže my, když jim přechylujeme příjmení, tak je neprzníme, pouze na ně aplikujume český spisovný tvar... a když to někdo nechápe tak je to jeho problém a jeho blbost
Oni, na ta česká jména, také jen aplikují svou výslovnost. Čtou je tak, jak se to u nich má číst! Neznají naší gramatiku a je to celkem logický. Komentátor se nemůže učit gramatiku každého jazyka. Je to nereálné. Ale to člověk, který si myslí, že ČR je středobodem vesmíru, nikdy nepochopí.
dle ankety budu v minoritě, ale nepřechýlený příjmení zní v češtině strašně...a to skloňování bude k smíchu, je to takový falešný hraní si na světáky a faktický prznění naší mateřštiny... zkoušela to už nova za železnýho a působilo to hrozně, takže od toho naštěstí upustili, za mě stoprocentně přechylovat a hlavně naučit čechy mluvit česky...a argument, že komolíme jména je úplně hloupej, zkuste poslouchat český jména v cizině, téměř nikdo to neřekne správně
Neřeknou to správně, protože to neumí správně vyslovit. To je ten rozdíl. Čtou to tak jak umí Jágr “Džegr”, Ledecká “Ledeka”, Souček “Sůček”, Čech “Cek” apod. Ale nikde neuslyšíte, že by komentátor řekl Ester Ledecký, Barbora Špoták, Jarmila Kratochvíl nebo jiné zprznění. A kdyby to řekli, tak vám to taky bude vadit…
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Prosím dodávejme jim elektřinu, ale pouze za podmínky, že budou z 50% financovat dostavbu dvou bloků v Dukovanech a dvou bloků v Temelíně. My nepotřebujeme pomoc ve vědecké části a vývoji. My řešíme financování.