To je sice hezké, že je vám to jedno, ale je to obcházení zákona. Pokud budeme ke všemu přistupovat tak, jako vy v tomto konkrétním případě, bude z toho anarchie. Tedy ne, že by takto už nebyla...
No vzhledem k tomu ze jsme jen konecni spotrebitele tak si myslim ze mame s nasich nebo teda Vasich dani /protoze ja je neplatim/dobre udrzovane urady aby kontroly provadeli oni a ne my jako lidicky..
A zase je to jenom pro bohaté! Proč to nedávají sociálně slabým rodinám zdarma? Ti nemají šanci něco takového zaplatit!
Jo pane Hrabalík takze ti co neco v zivote dokazali,vydelali by to vlastne mohly zaplatit tem mene majetnym.Oni vsichni majetni nesedi jen na zadku.Ríka Vam neco kapitalismus nebo mate jen jednoduchou rovnici.
Samozřejmě jako každý rok a všude za všechno můžou kamióny.
Kdyby ty lemry v oranžovém jezdily tak se tohle nestane.
Vyjedou až je vše ucpané a pak vše hodí na kamióny že se tam nemůžou dostat.
Dal bych jim vše k úhradě k.r..m
Evidentne jste jeden z nich.A co kdyby Vam zamestnavatel na ty Vase kamiony zacal kupovat zimaky?Myslite ze by nebylo lepe?
Pane dovolím si citovat § 40a Zákona 361/2000 Sb. :
V období od 1. listopadu do 31. března, pokud
a) se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo
b) lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza,
lze užít motorové vozidlo kategorie M nebo N2) k jízdě v provozu na pozemních komunikacích pouze za podmínky použití zimních pneumatik18a), a to u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností nepřevyšující 3500 kg na všech kolech a u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností převyšující 3500 kg na všech kolech hnacích náprav s trvalým přenosem hnací síly. Zimní pneumatiky podle věty prvé musí mít hloubku dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů nejméně 4 mm a u motorových vozidel o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3500 kg nejméně 6 mm.
Konec citace zákona.
V zákoně se patrně nikde neříká, že Zimní pneumatika v "létě" musí mít také 4 mm a mluví se jen v zákoně o časovém úseku zimy. Nejsem právník, ale toto opatření zákona, pokud máte pravdu, mně uniklo a nevím o tom. Pokud znáte citaci zákona, dle vašeho pojetí, byl bych rád, kdyby jste nám ho sdělil. Možná je to někdy v prováděcích předpisech. I při kontrole Policie na silnici/dálnici mě na to policisté neupozornili, i když pneu kontrolovali. Jako nevím o tom, že by zákon zakazavol používání zimních pneu v létě. Skutečně nejsme všichni právníci. Omlouvám se a děkuji.
V zakone to zanesene neni ale zimni dezen pneu ma predepsanych 4mm prave proto sjete pod 4mm nesplnuji pozadavek jako je to u letnich pneu 1,6 mm take po dojeti nesplnuji pozadavek na komunikaci
Mě fascinují tady ty hejty. Jako ideál života má být co? Základka, možná střední a pak celý život ve fabrice? Slečna si to s přítelem zařídila a cestuje. A za mě, taky jsem něco projel, je cestování největší škola života. Že to někomu přijde jako blbost? Fajn. Ale nehaňte ostatní. Pracuje, daně odvádí a do toho žije život jaký ona chce. Vám se to nelíbí? Máte na to právo, ale asi není úplně důvod k nenávisti. Děláte práci a vedete život co Vás nebaví? Váš problém. měli jste na sobě více pracovat, lépe se učit a být trochu více ambiciozní.
Presne tak hodne mi z nekterych komentaru srsi zavist.Divka je mlada tak at procestuji co se da.Na sedivy zivot tady v te prd.. ma dost casu.A ano svym zpusobem ji zavidim taktez protoze ja bych mohl klidne byt pul roku venku a pul roku zde.Protoze kazdy, ktery ma neco nacestovano s baglem vi ze venku je levnejsí zivot nez v nasí kotline.Ja mohu max tak na 6 nedel v roce.
Mám velká kola. Alu disk váží cca 25 kg, pneumatika dalších 20. Vše zesíleno pro vyšší nosnost a rychlostní index pro 240 km/h. Zimáky jsou těžší, protože na sobě mají víc "masa" v běhounu.
Mimochodem, chybu s nákupem levného a lehkého alu disku jsem už kdysi udělal a nehodlám ji opakovat. Naštěstí to dopadlo dobře.
Zima je vetsinou do H coz je 210 km/h V 240km/h uz je dnes bezna praxe vyrobcu zvlaste u nizkoprofilu.
Pane autore článku, nechci a nemohu rozporovat váš rozsáhlý článek, jistě všichni, kdo dělají a dělali zkoušky pneu, to dělali odpovědně. Ale já, jako řidič, se na zimní pneu dívám tak, že v zimě může přijít náhlá změna počasí, často i kalamita, náledí a sníh, závěje, a potom pro tyto hodiny a někdy i dny potřebuji perfektní zimní pneu. Vím, že je plně využiji jen několik dnů, ale je zde i moment bezpečnosti sil. provozu v zimě. Když mě jedenkrát za zimu pomohou, nedej Bože zachrání, to už stojí za to. Proto, potom co mám najeto přes 2,700 mil. km za celý život, tak neriskuji kvůli pár stovkám nebo tisícům Kč na úspoře, a kupuji perfektní zimní gumy. Za léta řízení, už mám také svoje vybrané pneu, které mně vyhovují. Ale ten kdo v zimě skoro nejezdí, nechť zváží. Ten řidič co může říct ráno, když je náledí, já dnes nejedu, tak má jiné podmínky, apod. U zimních pneu je také důležitý moment, kolik km na nich ujedu, o tom se ale vůbec nemluví. V zimě je hloubka dezénu pro mě limitní min. 4 mm. To je velmi důležité. A ještě jednu připomínku, já vždy zimní gumy pod 4 mm vzorku dojíždím v létě. Nemám s tím, pokud jde o bezpečnost jízdy, žádný problém. Podle mé zkušenosti není ani nijak výrazné nebo výraznější sjetí vzorku na zimní gumě při použití v létě.
Pane Charvat jako ridic ktery ma natoceno pres dve mega by jste asi mel vedet ze dojizdeni zimnich pneu neni spravne uz jen kvuli silici ze ktere je pneu vyrobena a v lete se chova jinak.A pozor pokud dojizdite zimu v lete nesmi mit pod 4 mm nybrz se jedna o zimni dezen a v zakone jsou 4mm.Hezky den preji
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sluchatka ,nesluchatka hlavne at je chlapec v poradku a brzo doma