šmarjá... jsem osvč, k lékaři s blbostmi nechodím , ale když je mi blbě tak se fakt hodí v pátek zalehnout a až v pondělí večer vylézt z postele...a tím pádem jako zaměstnanec bych asi tvořil tuhle blbou statistiku , kdy to vypadá , že chci mít pohodu a klídek doma 4 dny v kuse protože přijede rodina z horní dolní...
Odborář má očividně plnou hlavu a hubu plánů... nechť se do toho tedy pustí. Vedení VW propustit a dosadit tyto křiklouny ať se tedy ukáží co dovedou skutečně vyplodit. VW se bez podpory státu velmi pravděpodobně neobejde a kdo ví jestli to k něčemu vůbec bude...Plány na to jak VW zaplaví trhy Asie a Afriky spalováky lehly popelem. Nějak se ti asiaté a afričané nakonec našli v čínských hybridech a elektroautech , samozřejmě za polovic co nabízí VW...ale samozřejmě má pravdu i v obecné rovině cokoliv v evropě rdousí bujará byrokracie....
Prý to nejde, je to nereálné a utopické . Čína prý nestanovila žádné pevné datum elektromobility... Ježíš to je hromada keců 🙂 Mám takový dojem , že Čína zavelela k elektromobilitě 10 let zpět. Tak nějak rozkazem . Ano pevné datum asi nedala. Nic méně pevná pravidla pro přihlášení jekéhokoliv vozu v městských aglomeracích dala. A proto si číňan koupí minimálně hybrida,ale častěji plugin hybrida nebo čisté EV. A koukám na podíly prodejů EV v číně a ono to tam jde. Byť to je také rozkazem a dotlačeno vládou. Nicméně, očividně to tam funguje.Je mi naprosto buřt , čím si kdo jezdí . Není mi buřt jak to komu čoudí a je mi strašlivě líto Evropy , která se stává technologickým skanzenem...Kdysi evropská špička technologie ve světě, byl automotive. Jenže tak nějak chrápou na růžích a bojím se doby , kdy se budeme dívat jak se zavírá jedna fabrika za druhou... Ono už to vlastně začalo...
50 000 000 dolarů za každou minutu vydělává ruský ropný průmysl. Je pravdou mže se zisky snížily asi o 10%, Ale pořád to je takový balík , že i z daní se dá postavit druhá armáda... Nicméně, Rusko není tak nějak moc lidnaté a heslo z ruských vojáků "nas mnogo" už moc neplatí. Takže ano , ekonomický kolaps je možný , ale za x let na základě poklesu populace. Prostě nebudou mít koho na práci... asi jako u nás v Evropě...
Nemyslím si , že celkový počet policistů je nízký. Jen je spousty těch zasloužilých , někde na teplém místečku. Nízký plat? No ano , jenže všichni vidí vidinu nějaké jistoty ve formě renty.Né že bych jim to záviděl , ale mít a nemít po 15-20 letech 15 000kč navíc je fakt rozdíl. Zrušte rentu přidejte na platech. A ať si policista na rentu šetří a nebo investuje sám. Potom tu máme městské policisty, také jich není málo .Proč máme 2 druhy hlídkových složek, když to tedy stojí takový ranec peněz ze státního rozpočtu? A opět i u městské bude 10 lidí venku a 10 lidí v kanclech. To potom skutečně lidé chybí a chybí všude , nikoliv jen u policie.
Toyota ani citroen nemají konkurenceschopné EV. Proto prodávají spalováky. Berlingo EV s dojezdem 200 km opravdu smysl nedávalo...Citroen má pár let na to aby se dal dokupy a vymyslel něco čím se postaví číňanům a vypadá to že budou muset začít od nuly...A Pepo... to není obrovská klec na psa. To je klec na psa ...A jaké je to berlingo? Houpavé , když to naložíš prd to jede. Pár tisíc km jsem s tím pojezdil... Žádné závody se s tímhle nekoná ,nelze... A ano šoupačky a oteviratelné páte okno pro rodinu a pejskaře je super... Jenže s otevřeným oknem auto bez zlepšováku nezamknete...Spolehlivost? Dejte to do rodiny co jezdí s dětmi do školky a do školy s tím dieslem euro6 si užijete výměny olejových náplní, egr ventilů a dpf filtrů, systému vstřikování močoviny a podobně... Když už tak benzín...Pokud s tím jezdíte trasy z 90% 100km a více . Ano toyota nestíha ty krámy servisovat... sakra jak je to možné? :-)
Hm...Z části pravda. Jen ten pohled na ta utopená spalovací auta už tuto realitu na papíře pana Blažka nějak nevystihuje.Pan Blažek pouze zneužívá katastrofy k obhajobě toho starého života, mimo jiné se spalovacím motorem. Nemám absoutně nic proti naleštěným kárám s 8mi a více válcem, proti náklaďákům a podobně, Jsou to technologické skvosty. Jenže ať nám pan Blažek vysvětlí ,kde se ta voda vzala? Když půjdeme k jádru problému , tak dojdeme k závěru , že produkujeme příliš odpadu všeho druhu , emisemi plynů počínaje, přes plasty a odpadní teplo konče. Proč? No protože je všeho moc. Jestli před 50-ti lety kouřilo v čr 300 000 osobních automobilů (pouze odhad z prstu) a nyní jich jezdí 6 milionů , tak to asi někde poznat bude. A to jsou pouze automobily. U toho je prostě spousta průmyslu, lokálních topenišť a bůh ví čeho ještě. Všeho toho prostě přibylo a všechno to jsme vytvořili pro své blaho , bohužel škodí prostředí. Jestli elektroauta to zachrání? Nikoliv. Zachrání to ale způsob života ,práce a užívání. 99% strojů na planetě má účinnost 20-50% a tím pádem při výrobě jakkoliv energie vypouštíme 50-80% odpadů kolem . Stačí se podívat na výkony chladících elektráren. Ty pokud ještě zužitkovávají odpadní teplo dosahují účinnosti cca 50%. Zbytek jde pryč právě těmi chladícími věžemi . A je to takový výkon , který vám lokálně ovlivňuje počasí. A že je spalovák spása? 🙂 Není páč se prostě utopí. A oprava utopeného motoru , opravdu není na týden, pokud ho prostě nevyměníte. Ty zmíněné trafostanice se propláchly od bahna a rozjely za cca 4-7 dnů...
12
Sledujících
1
Sleduje
12
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jako závist novinkových dezolátů za vyplácení odměn za přesčasy a nasazení záchranářů a zdravotníků? Doprčic tak je nevolejte ,když bude potřeba. Ono by to mohlo stát peníze. Zapněte si aroma lampičku od slepičky Redové , to vám určitě pomůže více... To mi zase hnulo žlučí... A ne , nejsem ani zdravotník ani záchranář a nemám se státním sektorem nic společné.