8 let a více stará MEB platforma by možná někoho mohla nadchnout za cenu řekněme 70% toho co chtějí utržit u forda...Jiný důvod ke koupi zastaralého EV jako nového nevidím...a bude hůř...automobilky upgradovat parametry modelů co dva roky stíhat nebudou...a to jiní tygři na trhu očividně zvládají s prstem v nose... s lepším dojezdem, nabíjením, nižší cenou, lepším interiérem...
to je pokrok, anebo výsměch , nebo co to má tedy být? Takže tu nadáváme na těžké EV, kdy fakt velká tesla Y performance má podobné výkony , ale hmotnost "jen " 2 tuny... Tohle M5 má být sportovní vercajk ? Kde je ted ta výhoda spalovacího motoru? Nějak se v tom ztrácím... Diví se někdo , že evropské automobilky začínají krachovat? Já už ne...
starého psa novým kouskům nenaučíš...aneb , jak jsme si mysleli , že když jsme dobří ve výrobě spalováků , vyrobíme konkurence schopné EV... A ono ne...
Co za tím stojí?
1.Neúspěch ve vývoji.
2.Neúspěch v přístupu ke zdrojům potřebných materiálů
3.Velmi špatně nastavené dotace na vše zelené. Dotovat ano , ale evropské výrobce, stejně tak jak to dělá čína, která si dotuje svůj vlastní trh, který vyroste a zničí ty trhy okolo, očividně jim to jde... a tak máme v evropě 50 mil. instalací dotovaných jak čínou
4.Nižší kupní síla, která se očividně bude i nadále snižovat.
5.Závislost na fosilních palivech , která nyní kupujeme asi nejdráž na světě. A tím vlastně i drahé energie.
Jak z toho ven?
Nebýt závislý na čemkoliv a komukoliv...Ono to v globálním světě moc nešlo, ale vidíme , že se dnes začíná svět dělit
Bože to jsou zhovadilosti. Snad se každý s každým chce nějak domluvit , ne? Takže slovenský průvodčí pod pokutou bude mluvit na Maďara a ten mu bude rozumět kulové? 🙂 Snad by to mělo být o nepovinnosti? Průvodčí skutečně nemusí na slovensku mluvit slovensky , ale pokud to je potřeba tak proč ne, když to umí? 🙂
Jako závist novinkových dezolátů za vyplácení odměn za přesčasy a nasazení záchranářů a zdravotníků? Doprčic tak je nevolejte ,když bude potřeba. Ono by to mohlo stát peníze. Zapněte si aroma lampičku od slepičky Redové , to vám určitě pomůže více... To mi zase hnulo žlučí... A ne , nejsem ani zdravotník ani záchranář a nemám se státním sektorem nic společné.
šmarjá... jsem osvč, k lékaři s blbostmi nechodím , ale když je mi blbě tak se fakt hodí v pátek zalehnout a až v pondělí večer vylézt z postele...a tím pádem jako zaměstnanec bych asi tvořil tuhle blbou statistiku , kdy to vypadá , že chci mít pohodu a klídek doma 4 dny v kuse protože přijede rodina z horní dolní...
Odborář má očividně plnou hlavu a hubu plánů... nechť se do toho tedy pustí. Vedení VW propustit a dosadit tyto křiklouny ať se tedy ukáží co dovedou skutečně vyplodit. VW se bez podpory státu velmi pravděpodobně neobejde a kdo ví jestli to k něčemu vůbec bude...Plány na to jak VW zaplaví trhy Asie a Afriky spalováky lehly popelem. Nějak se ti asiaté a afričané nakonec našli v čínských hybridech a elektroautech , samozřejmě za polovic co nabízí VW...ale samozřejmě má pravdu i v obecné rovině cokoliv v evropě rdousí bujará byrokracie....
Prý to nejde, je to nereálné a utopické . Čína prý nestanovila žádné pevné datum elektromobility... Ježíš to je hromada keců 🙂 Mám takový dojem , že Čína zavelela k elektromobilitě 10 let zpět. Tak nějak rozkazem . Ano pevné datum asi nedala. Nic méně pevná pravidla pro přihlášení jekéhokoliv vozu v městských aglomeracích dala. A proto si číňan koupí minimálně hybrida,ale častěji plugin hybrida nebo čisté EV. A koukám na podíly prodejů EV v číně a ono to tam jde. Byť to je také rozkazem a dotlačeno vládou. Nicméně, očividně to tam funguje.Je mi naprosto buřt , čím si kdo jezdí . Není mi buřt jak to komu čoudí a je mi strašlivě líto Evropy , která se stává technologickým skanzenem...Kdysi evropská špička technologie ve světě, byl automotive. Jenže tak nějak chrápou na růžích a bojím se doby , kdy se budeme dívat jak se zavírá jedna fabrika za druhou... Ono už to vlastně začalo...
50 000 000 dolarů za každou minutu vydělává ruský ropný průmysl. Je pravdou mže se zisky snížily asi o 10%, Ale pořád to je takový balík , že i z daní se dá postavit druhá armáda... Nicméně, Rusko není tak nějak moc lidnaté a heslo z ruských vojáků "nas mnogo" už moc neplatí. Takže ano , ekonomický kolaps je možný , ale za x let na základě poklesu populace. Prostě nebudou mít koho na práci... asi jako u nás v Evropě...
12
Sledujících
1
Sleduje
12
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je to chování na pár facek, nicméně , dost možná se z toho vykroutí , pokud nebyla nehoda v místě kde konal toto prasáctví nějak označena a kolona řízena. Velmi pravděpodobně předjížděl překážku silničního provozu...
2 odpovědi