No to teda byl "test".
Za prvé - nebyl z logiky, ale z matematiky.
Za druhé - ve výsledcích byly chyby - už komentovali jiní, já bych přidal další chybu, v otázce na čísla pokojů: číslo 9 je použito právě jednou, a to na pokoji číslo 9. Paní autorce evidentně unikl rozdíl mezi "číslem" a "číslicí".
No a za třetí - nejednoznačně položená otázka na počet dní v měsíci. Takový leden třeba 28 dnů opravdu nemá, má jich 31. Když se teda bavíme o matematice (jejíž je logika součástí), tak je potřeba se vyjadřovat přesně a vidět rozdíl mezi rovností (má 28 dní) a neostrou nerovností (má alespoň 28 dní).
Test bych ohodnotil známko 4-.
No nevím, co je na pobavení na tom, že někdo pořád nechápe, že České dráhy jsou jiný subjekt než Arriva (aneb když si koupím rohlíky v Tesxxx a salám v Kaufyyy, tak taky platím každé zvlášť) a když chce univerzální jízdenku pro všechny dopravce, tak holt bude dražší...
A že za dřívbylolíp taky nešlo koupit jednu jízdenku z A do B, když jsem musel přestupovat mezi dvěma autobusy, které navíc oba byly od toho samého ČSAD, to už asi zapomněl. U autobusů to nejde pořád, u vlaku to koupit jde, pokud jsou oba téhož dopravce.
Připadá vám divné, že nějaký výrobek, řekněme pivo "Bílá pěna", stojí v jednom řetězci 20 a v jiném 30 Kč?
No a abychom ten příklad měli kompletní, tak řekněme, že bude existovat nějaká "státní poukázka" na toto pivo, kterou můžete za Bílou pěnu zaplatit v kterémkoliv řetězci a tuto pokázku budou MUSET (!!!) prodávat i ty řetězce, které Bílou pěnu ve svém sortimentu vůbec nemají. Zcela logicky teda bude nejméně za cenu, za kterou ji prodává nejdražší řetězec.
A zpátky na dráhu: Rumburk - Staré splavy stojí u Arrivy 89 Kč, u DLB 126 Kč. České dráhy tam nejezdí, takže MUSEJÍ (!!!) nabízet státní jednotný tarif (One-ticket), který platí i u Arrivy i u DLB. Ale je samozřejmě nejdražší.
Opravdu nevím, co za bordel v tom vidíte. Nebo je bordel i to, že v Kaufxxxx je pivo (mléko, jogurt,...) za jinou cenu než v Tesyyyy a ještě jiné ceny má Lidzzzz?
Je to samozřejmě složitější než za "dřív bylo lípismu", kde pivo stálo všude 2,50 a mléko 3,10 a z Rumburka do Splavů jezdily jen ČSD za samozřejmě stejnou cenu, ale bordel v tom nevidím.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
>Jedna část zabezpečovače ETCS..., je uložena mezi kolejemi, druhá v přední části lokomotivy. Mezi sebou komunikují pomocí mobilního signálu.
Autor v tom má trochu guláš:
Mezi KOLEJEMI není nic. Balízy jsou mezi KOLEJNICEMI.
V přední části lokomotivy opět není nic. Ve strojovně je (obvykle) umístěn rám s technologií, na střeše vozidla jsou antény, pod vozidlem (obvykle mezi podvozky, kde se najde kus místa) je umístěn radar a balízová anténa. Na stanovišti strojvedoucího je displej.
No a to "mezi kolejnicemi" a "na mašině" spolu NEKOMUNIKUJE pomocí mobilního signálu, ale rádiovým signálem na úrovni 4/27 MHz.
Mobilním signálem (900 MHz) mezi sebou komunikují vozidlo a traťová ústředna.
2 odpovědi