Tak určitě...meřte si co chcete s kým je vam libo... jezděte si jak uznáte za vhodné a já vám budu (i sobě nebo kolegům) držet palce, abychom vas nepotkali v krizově situaci. buďte zdráv
jeto smutne ale i takovy jako vy jsou mezi namy za život jsem v krizovych situacich byl hodněkrat zaplat panbuh jsem se neřidíl lidmi jako vy krasny večer.
No nevim jak vy,ale já absolvoval jako profesionální řidič pod majáky u hasičů za svou čtvrt století dlouhou kariéru minimálně 10x kurz bezpečné jizdy s auty těžkými minimalne 30 t. a s osobními asi 5x.Tak se mě opravdu nesnažte přesvědčit o tom,ze to mám vyčtené z brožurek.Jo mimochodem ,za kariéru jsem ještě nikdy neměl nehodu a že jezdíme v opravdu všech podmínkách,kdy normální řídíči bourají, vám je asi jasné.Takže se milý pane, uklidněnte.To co píšu jsou vyzkoušené, všemi normálními řidiči uznávané objektivní pravdy.Pokud máte ovšem jinou zkušenost, pokuste se mi ji popsat.Ja vám jen mužů namítnout, že na takové "řidiče" jezdim často jako ten,kdo je z těch aut tahá a předává do opatery ZZS
blahopřeji srdce rvouci tak a ted si budeme měřitn pindiky to jsem čekal diki tomu co pišete se da silně pochibovat o vaší profesní karieře každopadně gratuluji že jste ji přežil profik jak se tady pasujete by se vyvaroval jistym řečem prosím nevykladejte si to špatně jen trochu přemyšlej te , jinak autokros autorally kros, rally a služba u ABA, slušna porce praxe jinak sem měl čest i z CAS 32 TATRA 815 6×6 ale jen cca +6 let no tak pindíky změřeny asy plychta nekdo znás keca hadejte kdo ja ne
A to jsem někde napsal? Prostě a jednoduše, při smyku přidání plynu je cesta do škarpy.Ať už je to vůz s předním nebo zadním náhonem,nebo 4x4.Pneumatiky mají nějakou fyzikální přilnavost.Pokud jsou ve smyku,je jejich schopnost překročena třeba o 10 %.Přidáte li plyn, pomůžete zvýšit tento překročeny limit o další důležitá procenta, což vam k udržení směru a vyrovnání smyku rozhodně nepomůže.Vy potřebujete všechny vlastnosti pneumatiky využít k řízení, tudíž vyšlápnete spojku(resp.u automatu pustíte plyn) a snažíte se snížením rychlosti "chytit" pneumatiky na podklad. A pokusíte se vést (řídit)auto tím směrem,kam potřebujete .A ano, jestliže již víte, že musí dojít k narazu ,pak krizově brzdite do poslední chvíle,abyste měl při nárazu co nejnižší rychlost.
to jako važne ne to si dělate srandu zbrožurek to mate hezky naučeny ale praxe je jina a nedej buch u 4x4 chovat se podle popisu jsem už davno mrtvej neskutečny
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Že to píšete zrovna vy
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
hi hi dobry a ještě mi prosím řekněte že zemně je placatá a voda teče do kopce hi hi prostě hustý
1 odpověď