Vcelku solidně napsáno, čekal jsem spíše masírku z pozice vlastníků nemovitostí. Osobně je pro mě vlastní bydlení základní potřebou a první velkou investicí kterou jsem realizoval.Ano, v dnešní době je vlastní bydlení opravdu drahé ale stejně bych to udělal zase. Už jen z toho důvodu že hypotéka v produktivním věku se platí podstatně lépe než sice menší,ale celoživotní nájem. Předpokládám v důchodu velký skok dolů co se financí týče, takže budu moc rád že jsem ve vlastním.
Jen do toho. Stellantis není moje cílová skupina, takže neva. Přestaňte dělat z elektriky premiovou kategorii co se týče ceny a uvidíte jak to půjde. Když to nabídne Čiňan, tak ho zaříznete clem, abyste mohli inkasovat dvojnásobek ceny oproti spalovákům.Podívejte se co je nejprodávanější model v Evropě po skončení dotací na elektriku a pochopíte že lidé v Evropě nejsou ochotni vyhazovat nehorázné sumy za auto,
Citace: "Doposud jsem byl zvyklý jezdit tam každých třeba 15 až 20 tisíc kvůli výměně destiček, brzd, kotoučů, olejů…". Druhá citace: "Oproti předchozímu spalovacímu autu jsem za jediný rok ušetřil zhruba 110 tisíc korun, a to mám roční nájezd 45 tisíc kilometrů."
Fakt by mě zajímal jízdní styl toho pána. Já nebyl v servisu nikdy. Olej si vyměním sám, destičky a kotouče jednou za 100 tisíc také.Co se týče úspory za pohonné hmoty,zhruba to znamená že má elektřinu zadarmo a před tím měl auto co bralo cca 6 litrů na sto. Mám rodinné MPV a jezdím pod pět.
Výraz "záporné ceny" hovoří sám za sebe. Pokřivený trh s OZE. Otázkou je, kdy nabíjí pán na podzim a v zimě když nefouká a slunce nesvití..
Pokud budu při nákupu auta řešit úsporu finančních prostředků, koupím si místo EV klasický spalovák, protože bude stát při stejné velikosti polovinu. A i kdybych měl elektřinu zadarmo, tak se mi to prostě nevyplatí. Tím ovšem netvrdím, že u pana podnikatele to bude stejné.
Když budu brát v potaz co dnes stojí dotyková obrazovka tak mi tohle "šetření" připadá směšné. Samozřejmě jde o peníze, donutit kupujícího zaplatit velice draze za dost často zbytečnou výbavu. A dávat místo toho držák mobilu je buď čiré zoufalství nebo sázka na kategorii lidí posedlých svým mobilem. Rozhodně bych nic takového nekoupil.
Když to za sebe shrnu:
Připadá mi nesmyslné dotovat nákup jen pro živnostníky. Jasně,mají peníze ,auto bude po dopisech za tři roky v bazaru, a tím se dostane k soukromníkům Ale jaká bude zůstatková cena těch Tesliček s namotanými stovkami tisíc km? Kdo to koupí?
Obyčejný člověk si zase pořídí za pár korun spalovák a má jistotu že mu vydrží dlouho. Taky jsem chtěl elektriku. Ale stačí pár selských počtů aby bylo jasno že se to prostě nevyplatí. Když bude k dispozici nové EV v rodinné velikosti lehce přes půl mega jdu do toho. Za dvojnásobek ani omylem.
Ono se to má tak. V případě že by se jednalo o jednorázovou "vyučovací hodinu" s obsahem že někteří lidé se "odchylují od průměru" a existují Lesby, Gayové, Transexuálové a jiné tradiční "kategorie", neměl bych s tím problém. Jenže dnes je doba taková, že těchto odchylek se registrují desítky, mnohdy dost bizarní a spíše se jedná o módní záležitost a potřebu se odlišit nebo být "in" než skutečný niterný pocit.Navíc je kolem toho tolik humbuku, že být dnes "Bílý Heterosexuál" je pomalu stigma.
Dle mého, kdo se cítí jiný, bez problému si najde sám dostatek informací na internetu. K tomu není potřeba tendenční masáž ze strany učitelů. Všechny tyhle věci dělají "medvědí službu", protože jestli něco většinová společnost nesnáší, tak je to vnucování jiného názoru.
Základní premisa článku je v pořádku, nicméně prostředek článku jsem jaksi nepobral.
Pane redaktore, já nechci potkat na silnici ani toho se sjetými starými gumami,ale ani toho co má čerstvě obuté vítěze testů a dává svou suverenitu najevo agresivní jízdou. Ono jaksi dobrá guma je základ, ale kinetiku nikdo neochčije ani sebelepší gumou.
Každopádně chápu ,že je potřeba mít článek slušné velikosti, takže nějaká ta vata je potřeba.
Jako vždy nechybí nářky nad cenovkou a úšklebky nad výkonovými parametry.
Chápu, Dacia je pro mnohé synonymem velmi levného a tím pádem parametrově a kvalitativně mizerného auta a cenovka by tomu měla odpovídat.
Bejvávalo. Sandero skončilo v Evropských prodejích loni druhé,letos když už nejsou elektro dotace bude zřejmě první. Duster si taky nevede špatně. V době kdy zdražují všichni musí být jasné že to samé udělá oprávněné i Dacia
Syndrom dnešní doby, ve všem se spoléhat na automaty a asistenty....
Před pár lety jsem začal přemýšlet, proč mě některá protijedoucí auta na pár sekund oslňují, proč řidičům tak dlouho trvá přepnutí na tlumené. Pak jsem koupil novější auto a pochopil. Když jsem vypozoroval jak tento systém funguje v mém autě, začal jsem přepínání klopená/dálková obsluhovat postaru-manuálně.
Spousta těchto systémů jde do prodeje absolutně nevychytaná a jejich přínos je kontraproduktivní, Hlavně že se má automobilka čím pochlubit.
Článek vzhledem k tématu a autorovi vcelku dobrý, až na poslední dva odstavce. Nicméně podstatu vystihuje. Pokud třeba nový Kodiaq je ve verzi hybrid o šedesát tisíc levnější než se sólo spalovacím motorem,je jasné že cenovky elektrovozů nejsou odrazem výrobních nákladů. Já bych elektriku klidně pořídil ale ne v situaci kdy stojí dvojnásobek varianty se spalovacím motorem. To se prostě nevyplatí.
Na papíře to vypadá dobře. Jen tři roky staré a za půlku pořizovací ceny. Ten "poměrně vysoký nájezd" mi připadá vzhledem ke stáří adekvátní. Pointa je ale v tom, co bude následovat v dalších letech.Pokud se někdo rozhodne takové auto vlastnit jen pár let a pak jej se ztrátou prodat, proč ne. Ale osobně bych si za tyhle peníze dal přednost novému spalováku, protože pokud vyhodím téměř třičtvrtě mega, chci mít auto na delší dobu ne jen na pár roků.
Zajímal by mě test elektrovozu starého pět až deset let, což považuji za průměrné stáří bazarového vozu s tím, že se ještě počítá tak s dalšími desíti lety provozu.
Chápu, že nadpis dělá velké procento atraktivity článku a rozhoduje o tom jestli čtenář daný článek přečte. Nicméně v tomto případě to na mě působí přesně naopak.
Autor článku by si měl uvědomit, že ne každý propadl módě SUV a ne každý má potřebu si pořizovat vlajkovou loď- nejdražší model od Škodovky. Fenomén "jedničkové ofce f tdi" už se určitě nebude opakovat.Kodiaq bude v bazaru buď stále dost drahý nebo to bude vylítaná chudinka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rodinného ducha už ztratila předchozí verze. Už čtyřková řada má ošizené zadní sedačky a prostoru je pocitově méně než u předchozích verzích. Na druhou stranu se lépe chová na silnici a je docela pohledná. Ale především cenovka startovala na polovičce toho co tahle "kúl " elektrika. Takže příště holt musím ke konkurenci.