Tak hlavně bylo bláhové myslet si že EU zachrání planetu a přitom bude ekonomicky vzkvétat. Odjakživa platí "něco za něco". Druhý problém je cenovka elektrovozů. Chápu že se na nich automobilky chtějí zhojit ale finančně to běžnému spotřebiteli nedává smysl. A zdá se že Evropané začínají šetřit. Stačí se podívat kdo kraluje prodejům když jsou německé dotace na elektro pasé.
To je tak, když o takových věcech rozhoduje úředník žijící mimo realitu.
Názorná ukázka toho jak se tvoří ceny. Pokud je motor TDI o šedesát litrů dražší jak hybrid který krom vlastního spalováku ještě obsahuje elektrickou část,je jasné že výrobní náklady "hrají druhé housle".
Zřejmě snaha oslovit "spořílky" a udělat tu nesmyslnou krabici zelenější. Holt rozpolcenost dnešní společnosti.
PS: Pane radaktore,ono se to bude dobře prodávat i bez té vaší "ódy na radost". Třeba vám to auto opravdu sedlo,ale místy už se to pomalu nedalo číst. Trochu ubrat by tomu prospělo...
Podobný model zkouší i u nemovitostí. Jako že je mnohem výhodnější bydlet trvale v pronájmu. Tohle je stejná blbost.Někdo se rozhodl, že pracující by neměli vlastnit vůbec nic a platit za vše.
Jasně, když potřebuju auto jednou za týden, proč ne, ale kolik takových lidí je?
Na druhou stranu, já se trochu vymykám českému standardu a koncern mě nezajímá, tak ať si to s těmi auty dělají jak chtějí.
Tak za mě (na rozdíl od flusající většiny) dobrý. Parametry dostatečné,cena už téměř akceptovatelná. Solidní záruka díky které bych do toho klidně šel. Ale především,jakmile někdo konečně půjde s cenami EV dolů,ostatní musí reagovat ,což (snad) znamená snížení cen i konkurence. Za tři roky mám naplánovaný nákup nového vozu tak by ty ceny mohli konečně jít dolů.
To je perla:
"Konkrétní realizace dotačního programu určeného pouze pro podnikatele je poněkud kontroverzní (podrobněji ZDE), někdo jej dokonce označuje za lobby bank, avšak importéři i zákazníci ho ve finále vítají (i když si stěžují na zbytečné množství administrativy). "
Pokud jsou dotace určené jen pro určitou skupinu obyvatel (v tomto případě podnikatele), je pochopitelné že se budou označovat jako kontraverzní.Aby tomu stát předešel, měl si vymyslet nějakou báchorku proč upřednostňuje zrovna podnikatele.Druhá část věty je více než úsměvná. Importéři, respektive výrobci budou vítat každý krok který jim zvedá prodej a sype peníze do kapes. A že z toho má radost ta preferovaná skupina obyvatel která na dotace došáhne je taky tak nějak logické.Taky bych byl nadšený kdyby mi stát snížil cenu vozu o dvacet procent.
A že situace kolem elektromobilů bude kopirovat tu v Německu se dá víc než předpokládat.
Podle mě nebude trvat dlouho,a silnice budou plné rodin v tomto autě.
Redakci palec hore že dokázala napsat i nějaká negativa. Osobně mi testy na Teslu trochu připomínají recenze na motocykly BMW. Ano,na všechno se dá zvyknout
Ještě malý dodatek: Když se koukám na tvary toho auta,co vlastně v dnešní době definuje třídu SUV? Že konkrétní model strčí do této kategorie výrobce nebo je to souhrnné označení všech velkých krabic?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Seznam Premium jsem si zaplatil před několika měsíci,abych byl schopen přečíst maily. Bohužel, v mailech byla stále otravná reklama která v některých případech zakrývala část textu v mailu. Takovou službu si strčte víte kam....