Rodinného ducha už ztratila předchozí verze. Už čtyřková řada má ošizené zadní sedačky a prostoru je pocitově méně než u předchozích verzích. Na druhou stranu se lépe chová na silnici a je docela pohledná. Ale především cenovka startovala na polovičce toho co tahle "kúl " elektrika. Takže příště holt musím ke konkurenci.
Autor Vám dal argumenty, ale jak je vidět jim nerozumíte , není důvod aby každý bydlel ve svém, příklad z okolních zemí nám ukazuje , že 1) vlastnictví je luxus , který není pro všechny 2) bydlet v nájmu není stigma, ale rozumné řešení bytové situace. Já s autorem souhlasím a přidávám ještě jeden pohled a to je ten , že většinou si hypotéku berou lidí po 30 tzn do 60 let jsou uvázání k jedné nemovitosti se standardní velikostí , která platila pro potřeby v 30 letech. V 60 už naopak máte děti z domu, ale stále máte velkou nemovitost, která polyká náklady na opravy. Tento náklad v nájmu nemám a jsem tudíž flexibilnější
Máte velkou nemovitost kterou můžete výhodně prodat, pořídit něco menšího a z rozdilu financí si udělat pěkný podzim života...
Vcelku solidně napsáno, čekal jsem spíše masírku z pozice vlastníků nemovitostí. Osobně je pro mě vlastní bydlení základní potřebou a první velkou investicí kterou jsem realizoval.Ano, v dnešní době je vlastní bydlení opravdu drahé ale stejně bych to udělal zase. Už jen z toho důvodu že hypotéka v produktivním věku se platí podstatně lépe než sice menší,ale celoživotní nájem. Předpokládám v důchodu velký skok dolů co se financí týče, takže budu moc rád že jsem ve vlastním.
Normálním lidem je fuk, že to Renault a spol chtějí zabalit. Nikomu chybět nebudou.
Popravdě už jsem hrozně dlouho neviděl kvalitní a dobrý francouzký auto, takže žádná škoda.
Když už jste dal tu "práci" otevřít tento článek a nasat k němu příspěvek, zkuste to příště více rozšířit a do vyhledávače napsat Stellantis.Zjistíte, že značka Renault rozhodně není součástí tohoto koncernu.
Jen do toho. Stellantis není moje cílová skupina, takže neva. Přestaňte dělat z elektriky premiovou kategorii co se týče ceny a uvidíte jak to půjde. Když to nabídne Čiňan, tak ho zaříznete clem, abyste mohli inkasovat dvojnásobek ceny oproti spalovákům.Podívejte se co je nejprodávanější model v Evropě po skončení dotací na elektriku a pochopíte že lidé v Evropě nejsou ochotni vyhazovat nehorázné sumy za auto,
Citace: "Doposud jsem byl zvyklý jezdit tam každých třeba 15 až 20 tisíc kvůli výměně destiček, brzd, kotoučů, olejů…". Druhá citace: "Oproti předchozímu spalovacímu autu jsem za jediný rok ušetřil zhruba 110 tisíc korun, a to mám roční nájezd 45 tisíc kilometrů."
Fakt by mě zajímal jízdní styl toho pána. Já nebyl v servisu nikdy. Olej si vyměním sám, destičky a kotouče jednou za 100 tisíc také.Co se týče úspory za pohonné hmoty,zhruba to znamená že má elektřinu zadarmo a před tím měl auto co bralo cca 6 litrů na sto. Mám rodinné MPV a jezdím pod pět.
Výraz "záporné ceny" hovoří sám za sebe. Pokřivený trh s OZE. Otázkou je, kdy nabíjí pán na podzim a v zimě když nefouká a slunce nesvití..
Pokud budu při nákupu auta řešit úsporu finančních prostředků, koupím si místo EV klasický spalovák, protože bude stát při stejné velikosti polovinu. A i kdybych měl elektřinu zadarmo, tak se mi to prostě nevyplatí. Tím ovšem netvrdím, že u pana podnikatele to bude stejné.
Když budu brát v potaz co dnes stojí dotyková obrazovka tak mi tohle "šetření" připadá směšné. Samozřejmě jde o peníze, donutit kupujícího zaplatit velice draze za dost často zbytečnou výbavu. A dávat místo toho držák mobilu je buď čiré zoufalství nebo sázka na kategorii lidí posedlých svým mobilem. Rozhodně bych nic takového nekoupil.
Když to za sebe shrnu:
Připadá mi nesmyslné dotovat nákup jen pro živnostníky. Jasně,mají peníze ,auto bude po dopisech za tři roky v bazaru, a tím se dostane k soukromníkům Ale jaká bude zůstatková cena těch Tesliček s namotanými stovkami tisíc km? Kdo to koupí?
Obyčejný člověk si zase pořídí za pár korun spalovák a má jistotu že mu vydrží dlouho. Taky jsem chtěl elektriku. Ale stačí pár selských počtů aby bylo jasno že se to prostě nevyplatí. Když bude k dispozici nové EV v rodinné velikosti lehce přes půl mega jdu do toho. Za dvojnásobek ani omylem.
Ono se to má tak. V případě že by se jednalo o jednorázovou "vyučovací hodinu" s obsahem že někteří lidé se "odchylují od průměru" a existují Lesby, Gayové, Transexuálové a jiné tradiční "kategorie", neměl bych s tím problém. Jenže dnes je doba taková, že těchto odchylek se registrují desítky, mnohdy dost bizarní a spíše se jedná o módní záležitost a potřebu se odlišit nebo být "in" než skutečný niterný pocit.Navíc je kolem toho tolik humbuku, že být dnes "Bílý Heterosexuál" je pomalu stigma.
Dle mého, kdo se cítí jiný, bez problému si najde sám dostatek informací na internetu. K tomu není potřeba tendenční masáž ze strany učitelů. Všechny tyhle věci dělají "medvědí službu", protože jestli něco většinová společnost nesnáší, tak je to vnucování jiného názoru.
Základní premisa článku je v pořádku, nicméně prostředek článku jsem jaksi nepobral.
Pane redaktore, já nechci potkat na silnici ani toho se sjetými starými gumami,ale ani toho co má čerstvě obuté vítěze testů a dává svou suverenitu najevo agresivní jízdou. Ono jaksi dobrá guma je základ, ale kinetiku nikdo neochčije ani sebelepší gumou.
Každopádně chápu ,že je potřeba mít článek slušné velikosti, takže nějaká ta vata je potřeba.
Dacia je auto ? Uf ještě že nejsem socka abych tohle musel kupovat...
Vzhledem k tomu že Dacia vyrobila loni druhý a letos zřejmě první nejprodávanější model v Evropě,tak máte dvě možnosti: Buď akceptovat že Dacia je slušná automobilka co má trochu jinou filozofii než ty vaše oblíbené, nebo si myslet že Evropa je plná "socek".
Ne,nemusíte psát co jste si vybral,tak nějak to tuším...
Držím palce že jedí a vy jste spokojený,ale pokud máte auto jen vikendově a za 15 let najedete s těží 150000km +- tak se nebavme o autech.
Já to bohužel jako auto neberu ale věřím, že si najde svou skupinu oblíbenců najde.
Já mám nájezd okolo 65000 ročně a tohle bych fakt nemohl mít 10-15 let
Těch vašich 65000 ročně znamená 178 km denně. Drtivá většina uživatelů Dácie jsou normální lidé ne nomádi trávicí den co den hodiny v autě. Proto jim vyhoví i normální auto. Jaký je jejich nájezd je úplně jedno,jestli vy podmiňujete diskuzi o autech nájezdem desítek tisíc ročně je váš problém.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám Teslu S, jezdím průměrně cca za 2,-Kč.
Když vezmu cenu co mě to stálo, za kolik to mohu prodat, kolik s tím najedu tak se nikdy nevlezu pod 10,-Kč/km.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Respekt za upřímný rozbor....
1 odpověď