Jsou to většinou reakce. Pokud by lidé byli naprosto normální a bez jakéhokoliv důvodu nenáviděli elektromobily a jejich konstruktéry, pokud by bez jakéhokoliv důvodu nenáviděli majitelé těchto vozu, tak bych nepsal ani jeden příspěvek. Já nevnucuju nikomu svůj pohled na věc. Já jen tvrdím, jaký mám pocit po 320 spalovacích autech a milionu kilometrů v nich a 30 elektromobilech a 230 tisících kilometrech v nich.
Když někdo najede stejnou porci kilometrů a vyzkouší oba pohony, pak se svobodně rozhodla, že zůstává U toho spalovacího, tak k němu chovám největší možný respekt a úctu.
Zatím tady převažuje pouze ponižování majitelů a urážení samotných vozů jako něčeho podřadného.
Stačí se podívat do této diskuze, kolikrát se zde vyskytuje slovo křáp, krám, elektro nesmysl.
Navíc, já vždycky už od malička mám tendenci hájit slabší a utlačované, což jsou elektromobily.
Psát o utlačované skupině v případě dotovaného, velmi drahého a protlačovaného segmentu je dosti úsměvné. Stejně tak posuzování vhodnosti pro všechny podle počtu aut a najetých kilometrů.
Dalo by se toho napsat mnohem více, nicméně osobně nemám takovou potřebu jako vy. Podle všeho buď jezdíte v autě nebo píšete příspěvky. Já to mám trochu jinak a diskuzi navštěvuji občasně a spíše si čtu. Reaguji vyjímečně a vždy se utvrdím, že další reakce nemají cenu.
Nevím já jsem si teďka zkoušel gulášek s osmiválcem a pořád je to takové utahané, neohrabané, tupé na plynu. Chybí tomu život a dynamika.
Ta lehkost pohybu, ta bezprostřednost toho pomyslného argentinského steaku mě prostě baví čím dál tím víc. Zajímavé je, že se většinou na diskuzích baví lidé, kteří nemají s tímto zážitkem zkušenosti.
Řidiči spalovacích vozu mi prostě přijdou jako krysy v laboratořích. Ne že bych tě chtěl urážet, jenom připodobňuju to prostředí.
Oni považují za normální tupost, neohrabanosti a hluk spojený s vibracemi. Něco jako laboratorní krysy považuji za normální mříže a blikající zářivky.
Já jsem si taky nemyslela před 10 lety, že někdy budu chválit elektromobil. A ještě jedna věc. S tím tažným zařízením. Proč mají všichni pocit, že se jim snažím moje myšlenky a moje pocity vnutit? Vždyť přece pro ně to může být naprosto nejhorší řešení. Já vždycky jenom uvádím to, co jak jsi vyvěrá z mojí dvacetisedmileté zkušenosti se spalovacími vozy a tříleté zkušenosti s těmi elektrickými.
Pro někoho to může být opravdu špatné. Karavan a s dvěma nápravami zvýšit spotřebu modelu Hyundai a Ioniq 5 na asi 35 kW hodin na 100 kilometrů. Jelikož umí tento elektromobil nabít svou baterku za pár minut doslova, tak to není problém. Spíše bych řešil praktický problém, jak se dostat až k nabíjecím kabelu.
A takže vyzkoušejte 30 argentinský steaku, 20 hovězích gulášků a dejte vědět. Pak váš názor budu brát jako velmi ceněny a respektující.
"Proč mají všichni pocit, že se jim snažím moje myšlenky a moje pocity vnutit?"
Protože tak píšete.Navíc 14 tisíc soukromých příspěvků také něco znamená,
Takže nehoří, mají ve výsledku menší uhlíkovou stopu, daji se recyklovat a v zimě v koloně umrzne maximálně tak ventilek na jejich kolech.
To byste selským rozumům a vysokým školám života neměli dělat.
Vždyť tyto argumenty přímo poháněly jejich nenávist vůči elektromobilum.
Co zbývá? Dojezd tisíc kilometrů bez jediné přestávky strnule v jedné pozici za volantem (většina Čechů 5x týdně) a příliš vysoká cena (vs plně vybavená a mnohem slabsi Octavia RS).
Pro mě jen ta cena. Pokud bych byl důchodce, tak bych půl mega za spring ještě zkousl. Ale pokud chcete vůz pro rodinu, tak je to cca 600tisíc vs mega.
Pokud je ekologie tak potřebná, proč se uvalilo clo na levnou čínu?
Při volbách rozdělit lidi na chytré a hloupé není možné, proto se některým komentářům dost divím. Voliči mají právo volit, ale i zodpovednost. Proč o tom píšu, protože sousedi volí Orbáby a Fici, kteří je odvedou od demokracie. Rusové volí Putina, Palestinci Hamas a kam to vede?
To by jste se divil, kdyby vás někdo strčil do skupiny hloupých, že? A, pardon, vy určitě patříte do té druhé, vy určitě volíte ty správné.
37 procent voličů touží po návratu ANO, ale co od toho očekávají?
Vyšší důchody, levné máslo - které je mimochodem levnější vůči průměrnému platu než kdy bylo, dovolenou v zahraničí 2 x ročně, každodenní obědy a večeře v restauraci, to, že lidu někdo naplánuje budoucnost, studentům dá umístěnky, bude se kádrovat ?
Především očekávají změnu.Současná garnitura měla dost času se projevit a také to udělala.
Ze strany Zelenského a Ruskem napadené Ukrajiny nejde o nevděk, ale o čirou zoufalost.
Země se statečně brání přesile agresora - fašistického Ruska, ale bez včasné a účinné pomoci Západu nemá šanci se ubránit.
A ta pomoc Západu, zejména USA, která je klíčová, je pomalá a nedostatečná - po celou dobu války, kterou Putin na Ukrajině rozpoutal.
Díváme se otupěle na to, jak na Ukrajině umírají nevinné děti, ženy, starci a přitom říkáme, že Ukrajina v tom civilizačním střetu bojuje i za nás, za hodnoty, na nichž je postavena euroatlantická civilizace.
O těch hodnotách jsou ale západní lídři schopni jen žvanit, protože západní společnost není ochotna slevit nic ze svého blahobytu, pro zachování svobody a demokracie.
Chucpe.
XX
Stále platná slova J. Fištejna, z března 2023:
Válku na Ukrajině provází obrovské nepochopení a Západu ani po více než roce od začátku ruské invaze není dost jasné, o co jde a proč stojí za to napadenou zemi bránit, myslí si publicista Jefim Fištejn.
„Není to konflikt mezi dvěma státy, není to konflikt za území nebo nějaké majetky, za válečnou kořist. Vůbec ne. Je to civilizační střet,“ říká.
Ukrajina podle něj není hrází, která brání Západ, je jeho nedílnou součástí reprezentující demokratické principy.
U Bachmutu a dalších měst se primárně svádí boje o to, jestli je diktátorská společnost řízená z jednoho bodu na špici efektivnější než ta západní.
Ve válce hodnot by označení „chcimírové“ mělo být hanlivé, protože s vnuceným mírem se nelze ztotožnit, přijatelný je jen spravedlivý mír.
Pokud se na to díváte způsobem jak je celý tento konflikt prezentován v našich médiích, máte samozřejmě pravdu.
Pokud si ale někdo nechá trochu vlastního názoru který vychází s faktu že svět není černobílý, může to vidět trochu jinak.
Pane redaktore, to co píšete ve svém článku je z větší části pravda,až na jednu "drobnost".Ano, některé přímovstřikové benzínové motory opravdu trpí ředěním oleje nespáleným benzínem a následnými komplikacemi, nicméně stání na volnoběh není pro takový motor nepezpečnější než okamžitá jízda,
Jak psal kolega níže,na volnoběh dochází k rovnoměrnému prohřívání motoru za nízkých otáček nezatíženého motoru. A méně otáček bez zatížení znamená co? No méně paliva.
Chápu, že toto téma je oblíbený evergreen a mlha od stojících aut obzvláště za zimních inverzních měsíců nepříjemná, ale rozhodně jsou lepší způsoby jak s tím něco udělat než tato forma "osvěty".
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A já myslel že to bude naopak, a bude se aplikovat toto:
Odkaz