Aktuálně mám Teslu model 3 standart range ( mám za to, že byla vyrobená v Číně). K tomu jsem objednal na začátku prosince Renaulta 5.
V Čínském Nio jsem měl tu možnost na krátkém úseku jej vyzkoušet.
Kromě toho se o Čínské Nio velmi zajímám i z řad pozice investora který má nakoupené jejich akcie. Tím pádem mám slušný přehled k novinkách a vývoji.
Např s Onvem zkušenost osobní nemám ( stejně jako u Renault 5), avšak technologicky jsou to velmi dobře postavené vozy a zahraniční recenze si jej též velmi pochvalují.
Z předešlých dvou mých komentářů tedy doufám, že jsem objasnil proč bych preferoval Čínské vozidlo než Teslu. Této automobilce natolik důvěřuji, že mám nakoupené vyšší počty jejich akcií. Velmi sleduji její vývoj a úspěchy.TOHLE SI TU PSAL PŘED TŘEMI DNY TY ŽVANILE!!!!
Nio mi dělá čím dál větší radost.
Je skvělé, že se zaměřuje na všechny segmenty vozidel.
Můj favorit stále je Onvo L60, který by se taktéž měl dostat do Evropy a je na 900V architektuře.
Konkurence včetně Tesly bude mít těžké spaní, jelikož vozidla Nio jsou skvělá. Škoda , že zatím neznáme přesnou specifikaci vozidla.
V článku uvádí, že chtějí konkurovat Renaultu 5 na co jsem velmi zvědavý, neb jsem si R5 objednal. Pokud bude mít rozumnou baterii nevidím důvod proč by za ty peníze nebyl skvěle prodávaný. Takovéto vozidla na trhu jsou potřeba. Levné dostupné EV.
Napiš nám raději který z těch Čínských verků jsi si neobjednal.Už se v tom začínám ztrácet.
ještě doplním, že pokud koupíte vozidlo bez baterie a tu si budete pronajímat tak cena je výrazně nižší než když ji koupíte s baterií.
Pro mnoho lidí obzvláště v ČR, kdy díky nižší kupní síle si nemohou nové EV dovolit je to skvělá cesta a vynikající obchodní model, jak dostat skvělé vozy na trh a mít tak dlouhodobě udržitelný model nejenom v prodeji vozidel ale též jejich pronájmu ( baterií) a k tomu mít další zdroj příjmů z výměnných stanic, vyrovnávání sítě a dobíjení.
Nio se zaměřuje na luxusní segment ( konkurenti Mercedes, Audi, Porsche), Onvo se zaměřuje na střední třídu ( Tesla, Škoda, VW apod) a včera představili třetí svojí značku a to Firefly, které cílené na širší masy, stejně jako Dacia.
Včera měli na Nio Day představení této značky včetně modelů, které jde to sériové výroby. Model velmi povedený a bude se velmi dobře prodávat.
Též ukázali nový superluxusní model ET9, které má mnoho vychytávek o kterých se Evropským vozům ani nezdá, včetně bezpečnostních systému, kdy např. vozidlo těsně před zadním nárazem se zvedne, aby co nejvíce ochránilo posádku a co nejefektivněji využilo deformační zóny.
Odkaz ( Nio vs Maybach)
Ukázka komfortu podvozku vozidel skupiny NIO.
Z předešlých dvou mých komentářů tedy doufám, že jsem objasnil proč bych preferoval Čínské vozidlo než Teslu. Této automobilce natolik důvěřuji, že mám nakoupené vyšší počty jejich akcií. Velmi sleduji její vývoj a úspěchy.
Jo,to si kup.Budeš tu za exota s jedním autem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stejně jim to všechno budou muset vrátit. Uvidíte.