18,5k, ale € nebo $, ne?
Nebo jinak, zaridte mi takovou konfiguraci, jak jste popsala, za 20 000 CZK, a dam Vam 10 000 CZK na ruku, okamzite!
Jo, pro dve osoby, takze za 40k CZK. Dekuji.
V pondělí jsme se vrátili, letenky pro 4 z Vídně 44.000 Kč, ubytování s plnou penzí 22.ooo za 7 dní. 8.000 poplatek za dopravu lodí na ostrov. V hotelovém resortu je vše mnohonásobně dražší.
Přijde mi, že tyhle ředitele nezajímají tržby, ale jen vlastní plat. Firma to pak v době poklesu neutáhne.
Tenhle ředitel převzal ztrátové PSA, koupil zkrachovalý Opel, spojil se s padajícím Fiatem (ztrátová Alfa Romeo či končící Lancie), který se předtím spojil se zbankrotovanym Chryslerem, ředitel vytvořit ziskový Stellantis. ukažte schopnějšího manager v autoprůmyslu.
Michale, víš jak poznáš člověka, co si nikdy nekoupí elektro? To nemá nic společného s parametry. Tyhle typy neřeší, co je skutečně výhodné a co ne. Oni nejdou přesvědčit. Já ročně najezdím kolem 80 000km (dieselem) a přesto, že elektroauto je na takovou porci nepraktické, tak na ně nedám dopustit. Takže se fakt nečílím, vím, že mám pravdu.
Já standardně kupuji cca 10 let stará auta za cenu kolem 150.000,- Kč, prosím o radu, jaké el. vozidlo s dojezdem alespoň 350 km pro 4 dospělé koupím. Díky
Pokud vím, tak autor nikde o ekologii nebo případném recyklačním procesu nemluvil. A s tou spolehlivosti bych byl asi opatrný. Mám pocit, že oprav na 15 letem autě bude poměrně hodně.
Momentálně má 15 let staré auto a žádné opravy u něj po celou dobu vlastnictví neřeším, pouze pravidelný servis. Auto má hodnotu asi 80.000 Kč, i kdyby se pokazilo cokoliv, oprava nebude v řádu statisíců, což by byl důvod pro likvidaci. Pokud Ev nemá výhodu v ekologii, v čem je vlastně dobré, pokud nepočítám daňové zvýhodnění a dotace, které jistě jednou skončí?
Též si dovolím malou poznámku proč ne EV. Níže se uvádí, že baterka degraduje pomaleji, než si výrobci mysleli. Co to znamená? Pokud vím, záruka na baterie je max 8 let. Věřím že vydrží i 15 let. Poté už ale EV rozhodně nemá ani zdaleka vlastnosti, které mělo na začátku provozu a je určeno k ekologické likvidaci. Problém je, že v ČR je 15 let starý spalovací vůz ideální dopravním prostředkem pro polovinu obyvatel (na jedno nové auto je jedno 30 let staré). Tam, kde spalovák po 15 letech mění majitele (Octavia 3, SUP 2) a dalším majitelům ještě mnoho let spolehlivě slouží, EV již neexistuje. Čili z pohledu ekologie se musí vyrobit a následně zlikvidovat 2 EV na každé spalovací auto (předpokládám, že po 15 letech nikdo novou baterku kupovat nebude). Takže EV ano, ale pouze pro bohaté. Mimochodem, parita je pro mne EV "Fabia" za 400.000,- Kč či EV "Octavia" za 600.000,- Kč. Ostatní ceny elektromobilů většinu kupujících nezajímají.
On hazarduje se svym zivotem a zdravim rxtremnim sportem a lecbu pak mame platit my ostatni. Vzdyt lecba, potazmo invalidni duchod muze projit na nekolik milionu korun. Na lecbu nemocnych deti se musime skladat a temto hazarderum se zdravim to mame platit? Tohle vam prijde normalni????
Takže pokud se rozbijete v autě, protože jste jel moc rychle, bezplatnou zdravotní péči chtít nebudete?
Evropští dealeři v uplynulých letech svou neschopností prodávat přivedli značky Peugeot, Citroen, Opel, Chrysler, Fiat, Alfa Romeo a Lancia téměř ke krachu. Letos bude mít koncern Stellantis zisk cca 8 mld Eur. Dealeři mohou managerům líbat nohy, že jim zachránili živobytí. Neříkám, že by výsledky nemohli být lepší, ale koncern padá tam, kde ostatní celou dobu jsou.
Nevidím důvod, proč bych měl cokoli na svém komentáři měnit. Jestli šéfy firem tlačí k ukončení výroby malých aut jakési tabulky, potom mají dost pák k tomu, aby si vymohly změnu. Nechtějí, protože na velkých drahých kárách, mají větší zisk. Že je část zákazníků nechce nebo na ně nemá, jim je upřímně jedno.
Každá firma se snaží prodávat zboží s maximálním možným ziskem. Je jasné, že u drahých vozu s vysokou marží mají možnost pokutu zahrnout do ceny. Pandu s benzínovým motorem si mnoho lidí za cca 600.000 Kč nekoupí. Pokud však víte, jaké mají páky, měl byste jim poradit. Za tuto informaci či schopnost Vám jistě velmi dobře zaplatí.
Chápu, že na tomto webu elektromobily nikdo nemá rád, místní "novináři" by se jistě EU postavili a hrdě by emisní podmínky spláchli do kanálu, ale ve světě je to trochu složitější. Pravidla jsou nastavena a automobilky je musí plnit. Díky tomuto špatnému výsledku (8000 elektromobilů) může Škoda prodat desítky tisíc dieselových Octávií, aniž by museli platit pokuty v řádu desítek tisíc Kč za každý vůz. Tak už se konečně probuďte a přestaňte psát totální bludy.
Stellantis měl v loňském roce jedny z největších marží na prodaný vůz na světe, letos to trochu kleslo, ale oproti konkureci jsou na tom stále dobře. V Evropě za první pololetí prodeje dokonce mírně vzrostly, takže tyto články jsou tu spíš proto, aby bylo o čem psát. Je pravda, že Chrysler nemá moc co prodávat a DS je trochu zbytečná značka, jinak je ale Stellantis docela v pohodě. Pokud se navíc povede rozjet projet níže uvedený, budou si moci dovolit prodávat i benzínové motory:
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak to jste si prave vymyslel...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A co na tom není pravda? Právě že nižší mzdy v ČR nemotivují zaměstnavatele investovat do automatizace výroby, než pořídit drahý stroj, raději levného zaměstnance.
1 odpověď