Michale, Plzeň možná bude hrát beton, ale já se bojím, s čím přijde, nebo spíš nepřijde Sparta. V Manchesteru zákonitě hrála tužku, ale ani před tím nebyly výkony přesvědčivé a já už vlastně nevím, co poslední dobou čekat. No snad si to nějak sedne a Sparta začne zase dominovat.
Tak to jsi naivní!! Dokud tam bude Neschopný Rosický tak Sparta bude upadat vždyť on neumí nakoupit posily
Hele ty spisovateli..., a teď mi můžeš sáhodlouze vysvětlit, proč to ve sjezdovém lyžování dávno a bez keců funguje. Všichni přece vědí, že jet druhé kolo slalomu jako první je rozhodně výhodnější, než třicátý. Přesto vítěz prvního kola jako třicátý jede.
Jenže ty chytráku v Biatlonu žádné druhé kolo není
IBU ničí Biathlon a Trestá závodníky za to že na sobě pracovali aby se dostali mezi nejlepší a Ti nejlepší pak měli možnost startovat na upravené trati! Všichni Skvělí závodníci tak začínali OLE JTB Fourcard Poiore atd! A tito závodníci se pak svou pílí vypracovali na Legendy Biathlonu! Systém kdy první 30 si může vybrat startovací skupinu byla Férová a každý měl možnost na sobě pracovat a zlepšovat se! Proč třeba ve Formuli ti nejlepší nestartují na konci stratovního pole? Vždyt je to totální hovadina a tyto lidi v IBU je potřeba vyhodit! Proč je tolik hlupáků ve vedení sportu kteří si myslí že jsou nejchytřejší a vždy změní pravidla ale vždy k horšímu a přitom sy myslí že to mu sportu pomáhají ale to není pravda oni ten Sport Ničí!! Nakonec to skončí tak že se Nejlepší státy domluví tedy NOR DE FRA SWE+ITA SUI kteří si pak odhlasují snížení počtu závodníků na 60 Závodníku a ostatní státy a jejich závodníci se už do SP nepodívají do ted to bylo tak že nejlepší státy tolerovali Amatéry ve SP a tím to rozhodnutím pak logicky musí dojít ke snížení počtu závodníku! Do stíhaček bude postupovat 40 závodníků místo 60! A Další výmysl IBU je že budou-li shoršené podmínky tak umožní těm nejlepším startovat na začátku!Ale co jsou to zhoršené podmínky to už nikdo neřekl! Zhoršené podmínky jsou každý závod-např.Molo sněhu to je všude moc velká Zima či velké oteplení kdy sních mizí z tratě Prší či svítí slunce nebo náhodou padá sních a tim spomaluje závodníky!!Ano to to vše jsou Nejhorší podmínky a nikdy nelze zajistit pro závodníky stejné podmínky!!
Vážení Vy vůbec nevite o čem se tu píše a proč se Biathlonisté/ky rozčilují! Vy vůbec nevíte co je Bithlon a už vůbec nevíte jak může toto rozhodnutí poškodit celý Biathlon a hlavně závodníky! Nemáte ani ponětí jaký je to problém aby Ti nejlepší startovali na konci závodu na rozbyté trati možná už tam ani sních na trati za tu dobu nebude dále je to problém i na přípravu stravu a samozřejmě i na rozcvičení!Nadáváte tu Elvíře ale ta jen poukázala jaký je v NMNM problém s rozcvičením a že tam není prostor se rozcvičit a rozjezdit na Lyžích a to má pravdu!! Vy kdo Biathlon sledujete tak jste mohli vidět že v každém Areálu je za startem či za Budovami plocha se sněhem na kterém se závodníci rozcvičují-rozjíždí a to v NMNM opravdu není a kolikrát tu není ani sních! Na to Elvíra upozornovala! Dále IBU ted znehodnotí veškerou snahu závodníků a tak je bude trestat za to že celý život na sobě makali aby byli Nejlepší! Jen ukázka jak to dopadne! Nejlepší závodníci májí startovat s čísli 45-70 to už bude trat rozbitá ubyde sních z tratě a závodníci kteří byly doted hodnoceni cca 16-30 a byly velmi dobří a klidně mohli vyhrávat tak ted budou mít oproti těm Nejlepším 1-10 výhodu a tak budou vyhrávat dobří závodníci protože ti nejlepší nebudou na té trati konkurenceschopní což je logické! Takže IBU ted Říká že je bude trestat závodníky kteří na sobě makali celí život aby byli nejlepšímy a že takové závodníky nenechá vyhrávat! Každý závodník si musel projít tím že stratoval v zadní části ale makal na sobě zlepšoval se aby mohl právě závodit na začátku závodu aby byl mezi Nejlepšíma!
Ten článek je samá Lež a Podvod! Prý by se státní obchodník mohl dostat do ztrát!! Už to je Lež! Pokud Stát bude vlastnit ČEZ a že ho vlastní už nyní a stát má 70% akcií tak si může sám diktovat zakolik prodá lidem v ČR a za mnohem větší násobky bude prodávat ostatním státům a tím ostatní státy budou plati ČEZ a lidé v ČR budou mít lacinější Elektřinu+stát vydělá na tom že se rozhýbe Ekonomika a Firmy se rozjedou!! Takže v žádném případě nelze prodělat ale jen a jen vydělat a uvědomte si že Elektřina bude potřebná a hlavně jí bude málo už ted je málo Elektřiny! Takže ten to článek je účelovka a Lež! Klidně by 1KW se dala prodávat Lidem v ČR za 1,50kč a i tak by to byl zisk pro ČEZ a jakýkoli přebytek lze prodat za 1KW za 100kč a pokud by to nikdo nekoupil nic se neděje a my nikomu nejsme povini prodávat naši Elektřinu a nikomu nedržíme pistol u hlavy že by to za tu cenu musel koupit zkrátka je to otázka Nabídky a Poptávky a tedy ber nebo nech být ale potřebuje-li jiný stát Elektřinu tak mu nic jiného nezbyde než koupit od výrobce! A ČEZ dokonce může zničit i konkurenci tím že by na pár let snížil prodejní cenu El. a tím by získal více zákazníků což znamená více peněz!! Hlavně se vykašlat na Burzu a prodávat sám za sebe! Burza to jsou Lichváři a Zlodělji! Jistě víte co slovo Burza znamená a jistě jste na nějaké Burze Byli! Burza má sloužit k tomu že tam lze prodávat zboží za lacinější ceny než v Obchodech či u Prodejců a taky že sám nemusíte hledat zákazníky ale přijdete na Burzu a nabidnete svůj produkt za nižší ceny a zákazníci mají-li zájem za Vámi přijdou sami!!
Zmrzlináře NE!! To byla totální blbost brát takového trenéra který nebyl řádně prověřen a neměl žádné úspěchy a všude kde byl tak ten klub zničil a takový Panathinaikos se dodnes z toho nevzpamatoval!! Myslel tím trenéry které si klub vybere prověří si takového trenéra podívá se kde všude byl a jaké měl úspěchy a taky jakou vyznává hru!! Priske byl prověřen z trénování v Mitdjilendu a z Antwerp a pak i ve Spartě!! Sice jeho začátky byly katastrofa ale on dělal s hráči co zdědil a to byly samí lemplové ale vedení ho podrželo a nechalo ho dělat jeho práci a hlavně se mu nepletlo do posil které si vybral!!
Opět se potvrdilo co tu píší delší dobu a to že Priske potřeboval trochu víc času musel poznat hráče a ty kteří se mu zamlouvali dosadit do svého systému!! Tady se ukazuje že jen dlouhodobá práce a podpora vedení i když se nedaří vede k úspěšnému cíli a to že vedení Feyonordu vytrvalo mu bude ku prospěchu v další sezoně ale i v této! Titul asi je v Háji ale Feyonord má tým a kvality na to skončit do 3 místa a zajistit si LM i v příští sezoně!! Sice jsem si myslel že to Priskemu půjde hned ale jak říkám chce to čas na koncepční práci a navíc Priske musel poznat hráče!! Toto ovšem neplatí u Českých trenérů protože Ti nemají svůj herní styl a už vůbec umění vést a trénovat ale u Zahraničních trenérů je to o tom dát jim šanci na koncepční práci a nevyhazovat trenéra při prvních nezdarech
Argumenty proti elektromobilitě jsou jasné
Na to, abych věděl, že takové auto nepotřebuji, ho opravdu nemusím vlastnit.
Ještě jsi zapoměl Extrémě drahá Baterie oproti klasickým baterii která vydrží sotva 7-8 let a nemožnost si Baterii sám vyměnit likvidace Baterií ničení přírody k vůli nerostným surovinám na výrobu Baterií Extrémě drahý Servis strach kdy E začne hořet a cena!!
Až se v tom někdy poprvé v životě svezete, tak poznáte, jak moc jste se mýlil. Mně vždycky hrozně pobaví, když se MNE někdo, kdo v moderním elektromobilu nikdy v životě neseděl ani jako spolujezdec, snaží poučovat, jak se MI jezdí v MÉM autě, co všechno MI tam nefunguje a jak s tím JÁ nikam nedojedu. Jak JÁ v tom v zimě mrznu a jak se v tom JÁ v létě smažím, a to, že MI to ještě neshořelo, je vlastně omyl.... 😃 Vždycky si říkám.....no však ty taky vyhyneš, jako všechny fosílie (myslím to obecně - neberte si to prosím osobně). Předvedl jste snad všechny bludy a mýty, které cirkulují v pochybných či dezinformačních médiích, a které jsou buď zcela vymyšlené, nebo byly založeny na 10-15 let starých zkušenostech s tehdejší úrovní rozvoje elektromobility. Mám Konu Power Czech Edition a v létě při běžné kombinaci město/mimoměsto/dálnice mám praktický dojezd na jedno nabití kolem 500 km. Po dálnici plnou rychlostí pak kolem 400 km. V zimě tak o 70 km méně. Mnohokrát vyzkoušeno - mám ten elektromobil od půlky února a už jsem s ním najel 28 tisíc km. Dovolenou jsem s ním strávil u třech evropských moří - Jaderského, Baltského a Černého - jel jsem pokaždé se 3 nebo 4 lidmi a zavazadly, nejvyšší povolenou rychlostí korigovanou jen dopravní situací. Nabíjení po cestě mne nijak nezdržovalo a na cestě jsem strávil pokaždé přibližně stejný čas jako dřív se spalováky - ovšem to svezení elektromobilem je neporovnatelně lepší. Mám řidičák už 37 let a za tu dobu jsem řídil vyšší desítky aut - služebních i soukromých, takže mám s čím srovnávat. Žádné jiné auto nemám.
Tak Já používám služební E a v udajích je napsáno dojezd na jedno nabití 500km ale skutečnost je taková že to sotva ujede 150km a to ještě musím myslet kde jsou stojany na nabíjení abych k nim dojel!! No tu cestu co musím s Ejet znám a tak vím kde nabijet ale jet jinam tak najisto zůstanu stát a nikam nedojedu!! Dále testovali jsme E kamion který i s nákladem měl jezdit trasu Olomouc Praha a dojezd byl 900km a světe div se ten Kamion to nezvládne a už po 150-200km se musí nabíjet ale problém je že ty baterie nabíjíte cca 10 hod zato klasický kamion s Dieslem vám na jednu nádřž ojede půlku Evropy a to vím o čem mluvím protože jako řidič kamionu jezdím dnes a deně !!
Nic divného. Nová auta jsou drahá. Mají tisíc asistentů, z nichž 990 jich nepotřebujete. Mají překombinované funkce a displeje. Nepohodlná ovládání. Auto mám od toho, abych sedl, nastartoval a jel, když je mi zima, potřebuju si jedním hmatem přitopit, když je mi horko, potřebuju jedním hmatem zchladit. Nemám zájem se učit třistastránkový manuál k tomu, abych se rozjel. Nepotřebuju, aby mi asistent zablokoval auto pokaždé, když chci vjet do garáže, protože ten 4cm rantl, co tam je, mu přijde jako nepřekonatelná překážka. Nepotřebuju, aby mi asistent reagoval na houf listů letících z pole a blokl mi vůz. Nepotřebuju to samé zablokování ve chvíli, kdy chci rychle předjet auto a je tam fakt dost místa. Nepotřebuju, aby mě asistent strhával do příkopy, když si zkracuju po naší alkoholce cestu na hlavní silnici - nejsou tam ani krajnice ani souvislý okraj, nechápu, z čeho vyhodnocuje ty jízdní pruhy. O stop-startu raději nepíšu, to, že nezůstane vypnutý i při dalším startu, je zvěrstvo. A tak se to nastřádá a je toho příliš.
Stop-Start je hovadina která ničí Motory ale to ví každý a proto to tam je aby zákazník za cca 4-7 let musel koupit nové Auto!! Jinak souhlas spousty asistentu a k ničemu! Muj asisten my dokonce při couvání zablokuje auto když chci přejet 2cm práh protože pro toho asistenta je to nepřekonatelná překážka!! Pak si mohu zapnout parkovacího asistenta aby my sám zacouval ale to asistent vyhodnotí že není dost místa=vzdalenost mezi auty a kolem by musel najet na obrovník aby jste to stočil a zacouval tak se vám na displeji objeví Warning-Stop a tak vám asistent sám nezaparkuje protože to neumí!! Tedy on to umí ale v ideálních podmínkách kde máte dostatek místa což v realu ve městě či na vesnici nemáte a proto vám asistent necouvne!
Před 5 lety stálo nové elektroauto s dojezdem necelých 400 km, přibližně milion a půl. Dneska stojí elektroauto s dojezdem kolem 500 km nějakých 800-900 tisíc. Takže u elektromobilů vidíme typický jev, kterému se říká deflační spirála. Lidi to tolik nekupují, ačkoli by to chtěli, protože vědí, že když ještě chvíli počkají, tak si koupí levnější a přitom lepší elektroauto. A tím pádem prodeje klesají, protože všichni čekají až.... až klesne cena, až to bude mít zas o něco vyšší dojezd, až se to bude zas o něco rychleji nabíjet, až na to zas někdo dá nějakou dotaci.....
částečně máte pravdu ale ten dojedz to opravdu NE! Pokud prodejce udává oněch 400km tak v reálu je to sotva 150km a to bůhví jestli! To stejný výrobce udává dojezd na 500km ale v realu to je sotva 200km spíš méně! Ten dojezd a odhad kolik ujedete na jedno nabití se dělá v ideálních podmínkách tedy na rovném okruhu kde jedete po okruhu než je potřeba nabít a tak to opakujete 3X a pak z těch 3 jízd uděláte průměr a dáte tam co možná nejvižší číslovku na dojezd aby to vypadalo Lépe ale všichni víme že v realu ten dojezd bude mnohem menší než udávaný a to asi o 70%!! Navíc ty E nejedou do kopců nepopojíždí v koloně či nestojí v koloně a tak logicky se snižuje dojezd! Takže logicky o E Není a nebude zájem! I po r.2035 se dají koupit spalováky třeba z Číny které se tam Vyrábí a tak o E není zájem a nebude!A podívejte se do USA i tam o E není zájem a jedou tam spalováky!! A pokud by človek v ČR měl uvažovat o E tak by cena měla být někde do 40 tisíc ale s garancí že Vám Baterka vydrží aspon 20 let jinak to nemá význam a pokud mám měnit Baterii tak at stojí jako pro spalováky do 3 tisíc a ještě abych si ji mohl vyměnit sám za 3 min nebo v servisu ale za cenu praci tak max.100kč přeci nebudeme sponzorovat Lumpy! Jo a ještě malá věc jakákoliv porucha na E je Elktrická porucha a tak Vám mechanik vezme 2000kč na hod+oprava elektriky za cca 50 tisíc a najednou zjistíte že se E nevyplatí!Protože cokoli opravovat v elektice je složité a ve většině případů se nic neopravuje ale mění se díl za díl a mechanik se stím bude párat dejme tomu 3-4 hod po 2000kč/hod a tak jen za práci dáte 8tisíc
Řešení je jednoduché-dejte řidičům slušný plat tedy 70.000kč a bude tě mít řidičů tolik že si budete moct vybírat a Né že řidičům dáte za měsíc 28.000kč ato za splněné hodiny např.168h či 176h /měsíc a taky snižte počet lidí v kanceláří kterých je tam zbytečně moc!! Ale to neudělají aby ředitelka měla měsíčně 1 500 000kč!! Takže vína je na Ředitelce Icomu a né v Řidičích a tak to je všude!!!!
No spíš jsem si jich vzal moc nebo moc chlastám nebo moc fetuji a nebo jen říkam co je pravda a co nový majitel veřejně oznámil a bylo to tu i v článku jen to chce hledat a číst! To že nový majitel Brna řekl že chce koupí Brno zachránit a že do 3 let chce hrát LM či předkolo LM a že ví jak toho dosáhnout a ví co se musí udělat aby tu LM mohli za 3 roky hrát tak to veřejně řekl! A řekl taky jasně že do 3 let v Brně bude LM a přesto nejede Vlak a jinná varianta nepřichází v úvahu!! Takže jsem jen napsal to co veřejně prohlásil majitel Brna!!!
Sakra jak přidat! Tito šmejdi nevytváří žádné hodnoty vše se platí že soukromého sektoru a lidé v soukromém sektoru rozhodně přidáno nedostanou neb jim za zaměstnavatel řekne nejsou peníze a pokud se Vám to nelíbí tak běžte za bránou na vaše místo čeká dalších 30 lidí!! A přidávat PČR Soudcům Praktikům Kuchařkám Školníkům Zapisovačkám Učitelům Hasičům Záchranářům rozhodně NE ale spíš by se mělo jednat o snížení platů u těchto skupin o 70% a v dalších cca 7 letech vždy snížení platů o dalších 30% !! Nebo nechte lidí v Referendech rozhodnout kolik a jak velký by měli mít tito lemplové a vyžirkové plat kdy o tom rozhodne většina lidí v Referendum! Nebo rovnou všem státním Netáhlům dát minimální plat!! Není možné aby byl ve státní sféře větší plat než v soukromé sféře!! Toto má být naopak!! Dokud lidé nebudou v soukromém sektoru brát min.60.000kč hrubého tak žádné přisávání!! Tito netáhla nemají právo na přidání i zadarmo jsou drazí!!
Tak opět na Spartě podvod a směšná Komise Rozhodčích jen zakryje hrubou chybu rozhodčích a na čí příkaz? Na záznamech je jasně vidět že balon je tak 2-4 cm v autu a dle kalibr čáry to je jasný že míč je mimo!! V TV pro jistotu nikde ten záběr neukáží a radši všichni budou tvrdit že míč nebyl za brankovou čárou!! Ano to posouzení bylo pro hlavniho těžké a nemožné posoudit ale VAR a kalibr čára to musela potvrdit a světě div se nějakým zázrakem se kalibr čára asi zvětšila jinak není možné aby byl míč na čáře!! No nevím proč Tvrdík opět zadal příkaz že sporné goly soupeře na Spartě musí platit když Sparta je tragická a Slávie má Tituul v kapse a jistý postup do LM a tím pádem více jak 500 Milionů? To snad nemá Tvrdík za potřebí nebo se té Sparty tolik bojí? A ještě odbočím -kdo viděl zápas Baník-Plzen tak nechápe jak hráči Plzně mohli dohrát v 11 hráčích? A to přitom měli dohrávat v 10 a Plzen měla dohrávat s min 1X ČK a 4 ŽK!! Kdo ten zápas viděl čí na něm byl tak My dá za pravdu! To co tam opět předváděl rozhodčí je Ostuda a takový rozhodčí by měly okamžitě skončit!! Výkon rozhodčího v zápase Baník-Plzen byl Katastrofální a to je ještě slabé slovo!! A KR se o tom ani nezmíní!!
Lidi pokud máte trochu mozek a aspon IQ Zmražené Makrely tak Vám musí být přeci jasné že tento paskvil o Odvodech z Dohod Jurečka musel Zrušit protože za necelý rok jsou Volby a Jurečka ví že namá šanci uspět a proto musí lézt Nutelákovy tam kde slunce nesvítí a udržovat tu pohádku o Spolu! Protože jak Jurečka ví tak Nutelák může 3 měsíce před volbamy říct že do voleb půjde ODS sama protože Nutelákovi poradí Experti že s TOP a Kdu-čsl jim utíkají hlasy a že by na tom Ukrajinská ODS byla lépe když pujdou do voleb sami! Tak to že ted Zruší Jurečka odvody z Dohod je jen účelovka a hledání nových hlasů Nic Víc Nic Mín!!! Protože nebýt za 10 měsíců Volby tak se nic nemusí rušit a Odvody by platily!! A že by dohodáři měly platit odvody je snad jasné a nebo úplně zakázat práce na Dohodu a Důchodcům zakázat přivýdělek!! Bud bude mít Důchodce Důchod nebo chce-li pracovat žádný důchod nedostane a hotovo!! Protože a to si řekněme na rovinu Důchodci tu berou práci mladým lidem a firmy si vezmou radši Důchodce kdy mu dají málo a tak Firmy nenabírají nové lidy ale hlavně díky důchodcům firmy nezvyšuji MZDU protože ví že dají méně důchodcům a tak firma je vysmátá a důchodce taky!! Důchpodce má důchod+přivídělek a co normální lidé?Ti se zvýšení Mzdy-Platu díky důchodcům nedočkají!! Proto by mělo být zakázané si v Důchodu přivydělávat!! A proč Jurečka Nezruší jiné Hlouposti které zavedl a mají stejný účinek? No protože toto Jurečku trápí co nejméně a zde se dají získat hlasy které Jurečka potřebuje! Nebýt Volby nic by se Nerušilo!! Tak kdo má Mozek to to pochopil hned!! Nevolte Spolu prosím
Zrovna Wiesner a Suchomel zažídili 2 góly Sparty
Sice máte pravdu oba nahráli na 2 goly!! Ale asi jste neviděl jak Lempl Wiesner namazal soupeři na tutový gol a jen díky Vindalovi Sparta neinkasovala!! Dál jste asi neviděl jak Wiesner nedokáže nahrát spoluhráčům a jak v 1 půlce založil brejk soupeře! A to že náhodou dal gol tak to není a nemůže být měřítko i Lempl se občas trefí a Wiesner je Super Lempl! Jistě vidíte jaký herní rozdíl a myšlení je mezi Angelem a Wiesnerem! Angelo je rychlí technický hráč který piluje pravou lajnu a jak má Sparta balon tak hned bez balonu běži po lajně k soupeřovi bráně nabízí se na přihrávku a i když by nedostal přihrávku tak na sebe strhává záložníka i obránce a tím vytváří prostor pro Birmu a uvolnuje střed hříštěb navíc Angelo je do konbinace umí zpracovat balon a jak psal nabízí se pro případnou nahrávku!!!!! Wiesner je pravý opak ten se nejraději schovává za hráče jen at nedostane přihrávku a když ji dostane tak hned ztratí balon a ve většině případů pokud chce nahrát tak jen soupeři který jde do brejku a taky sám na golmana!! Dále Wiesner je pomalí neumí zprcovat balon není vhodný do konbinace a hlavně nenabízí se pro případnou přihrávku a a už vůbec nemá snahu hrát bez balonu a narozdíl od Angela!! Suchomel to je další Lempl který když nastoupí tak jen kazi není schopen podržet balon kombinačně rozehrát podpořit útok jako záložník je tragický a jeho chyby musí ostatní napravovat a kolikrát to už nestihnou! No a když k tomu připočtu Lemply v Obraně Zeleného s Vitíkem tak je jasný že Sparta musí inkasovat a nebo Sparta ztratí body i proti soupeřům které by měla deklasovat!!
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Zajímavé je jak Real muže hrát LM vždyt ten nikdy nemůže splnit Finanční rovnost jak to vyžaduje UEFA! Ano chápu prodej dresu Návštěvnost nadruhé straně obrovské Platy Platba Elektrika Voda Plyn tak jak Real může dál hrát LM? Nebo ta Finanční rovnost platí jen pro malé kluby a pro ty Giganty typu Real City Bayern Barca AC Inter vyrovnaný rozpočet Neplatí??