1) Proti komu mělo být zahájené trestní stíhání?
Trestnímu stíhání předchází vyšetřování, tj. prošetřování jestli došlo ke spáchání trestního činu, kdo jej spáchal apod. Až teprve rozhodnutím státního zástupce a obviněním domnělých pachatelů začíná trestní stíhání.
Myslíte, že během pátku vše vyšetřili a státní zástupce někoho před víkendem obvinil?
Já myslím, že jste jen špatně slyšel, resp. že jste si "prošetřování podezření ze spáchání trestného činu" vysvětlil po svém jako "trestní stíhání".
2) Netvrdím, že policisté 60-75kmh jeli celou dobu (mohli ve zlomku vteřiny brzdit nebo před křižovatkou zpomalit). Ale v takové rychlosti proběhla srážka. Při vašich 140km/h by to civilní auto bylo přepůlené.
3) Proč jste se nevyjádřil k tomu "téměř stání" ukončenému ve zdi protějšího domu?
Zde je orientační rozbor situace, který ukazuje, že rozdíl mezi rychlostmi obou aut nebyl tak moc velký: Odkaz
Jasne,v dobe stretu vozidel mohla byt brzdici rychlost cca 70km./h,ovsem prave pred stretem a zoufalem brzdeni,mohla byt rychlost prizpusobena unikajicimu vozidlu napr.130km/h,a toto nemusel osobak vubec uvidet.Ja mam v aute osolenou hudbu,a kolikrat neslysim ani nevidim za sebou ,,Rychlou,,jen az prijede tesne za mne.Ano,a jsou prosetrovani z podezreni spachani trestneho cinu,je to tezke soudit,na jedne strane mrtva 20leta divka,na druhe strane agilni-prilis horlivi ,,zavodnici,,z rad policie-plus vsichni vazne zraneni.Naskyta se pouze jen jedna otazka - bylo nutne rizkovat sienou jizdou v pronasledovani tuningare-kde doslo k tragedii ?Tot otazka.
Poslal jsem vám přímo odkazy na crash testy v rychlostech 50-65km/h pro srovnání. Vy to ignorujete.
Místo toho si vymýšlíte teorie, že nabourané auto "téměř stálo", a že tudíž to druhé muselo jet 100km/h (oboje bez jakéhokoliv důkazu nebo výpočtu).
Víte, co je to zákon zachování hybnosti? Odkaz
Civilní auto do křižovatky vjelo takovou rychlostí, že i převrácené na boku sebe i policejní auto (tedy dvojnásobek původní hmotnosti) dostalo svou hybností až na zcela pravý okraj tříproudé vozovky, kde se zastavilo o zídku plotu, dopravní značku a stěnu domu a odrazilo se o kus zase zpět. To "téměř stáním" nedokážete.
Prohlédněte si fotky/video a zkuste se alespoň nad tím zamyslet! Asi dopředu tuším, že to nedopadne a budete informaci ignorovat, když jste schopen tvrdit nesmysly o přežití ve 140km/h rychlosti nebo jste ani v případě fotek a jednosměrnosti ulic nedokázal pochopit, kdo jel jakým směrem.
Událost prověřuje GIPS. Ale to dělá u naprosto všech případů, kde je zapojen příslušník policejních sborů.
K trestnímu stíhání nikoho ze zúčastněných zatím nedošlo. Asi byste si měl zopakovat, co to "trestní stíhání" je, čím začíná a co mu předchází: Odkaz
Reporterka v televizi prohlasila jasne - zahajeno trestni stihani.A navic,tunningove auto jiste neujizdelo tak,aby pronasledovatele ujizdeli zavratnou rychlosti 60km/hod.to je jiste od vas pekna sranda,ze jo.
1) Při nárazu ve 140km/h do stojící překážky nepřežije nikdo. Rychlosti odpovídá volnému pádu z výšky cca 77m (27. poschodí mrakodrapu).
Kinetická energie je závislá na druhé mocnině rychlosti. Tj. 2x rychlejší = 4x větší poškození.
Podle deformace přední části kapoty došlo k nárazu mezi 60-75km/h. Viz výsledky čelních i bočních crash testů: Odkaz
2) Auto z vedlejší ulice vjelo do křižovatky max 0.5s před nárazem (viz kombinace odhadu jeho minimální rychlosti a nárazu cca 2m za jeho předním nárazníkem). Za tuto dobu i auto jedoucí celých 100km/h urazí pouze 14m.
Zkuste si někdy, kolik vteřin vám trvá projet křižovatku nebo zabočit. Pardon, já zapomněl, že nemáte řidičák.
3) Sokolská je rovná dlouhá ulice s dobrou dohledností v řádu mnoha stovek metrů. Od Ječné ke křižovatce s Wenzigovou je to zcela přímý úsek dlouhý 500m.
4) Pokud policie pronásledovala rychlé auto "tuningářů", tak to jelo cca stejnou rychlostí jako policie. Je pronásledování rychle jedoucího auta stejnou rychlostí neadekvátní? Jste vylízaný magor? (řečnická otázka)
5) Proč se naprosto v každém detailu mýlíte? Děláte to schválně, nebo jste opravdu tak omezený?
Omezeny jste vy svym falesnym presvedcenim.Os.auto temer stalo pri bocnim narazu,tudiz rychlost polic.auta mohla byt az 100km/h,dle uplneho srotu predku...proto ty velka zraneni.A k vasemu obhajovani jedne strany...jiz jsou tito trestne stihani,AHOJ.
Víte, je to složité. Vy byste chtěl žít ve městě, kde si chuligáni v nadupaných autech jezdí jak chtěj a policisté se na to budou jen dívat (zalezlí do Aralky)? Já ne.
Samozřejmě, že to tak nemělo skončit, ne vždy jsou ale na vině jen policisté.
Zde bych se ale priklonil spise k vytkam k Policii,nepovazuji za adekvatni silenou jizdu uprostred mesta kvuli vymastenymu tuningari,toto neni duvod k ohrozeni vsech ucastniku provozu...maji hodne moznosti si tohoto vytecnika zjistit,ale takto urcite NE.
1) Nevím, jak jste z mého výkladu nebo z informací ve článku pochopil přesný opak?
Policejní auto jelo po hlavní (po Sokolské ze severu) a z boku nabourané civilní auto do křižovatky vjelo z vedlejší (po Wenzigově z východu): Odkaz
Kdyby to bylo, jak tvrdíte, opačně a civilní auto jelo po Sokolské a policejní auto po Wenzigově, jaký nabouraný bok by mělo civilní auto? 🧐 Poznámka: jedná se v obou případech o jednosměrné ulice.
2) Policejní auto mělo majáčky, tj. se jednalo o auto s právem přednostní jízdy.
Civilní auto nerespektovalo právo přednostní jízdy policejního auta. Pravděpodobně se řidič nevěnoval řízení a přehlédl rychle jedoucí, svítící a houkající policejní auto. Možná ho měl schované za A sloupkem. Nebo se domníval, že v Sokolské je provoz pouze z jihu na sever, jako v paralelní Legerově, kterou právě projel, a doprava se vůbec nekoukal. A možná kvůli rádiu neslyšel sirénu.
Každopádně to byla téměř jistě jeho vina.
3) Kdyby do toho civilního auta narazilo rychle jedoucí pronásledované auto tuningářů, vy byste byl zřejmě prvním, kdo by to dával za vinu policii, že nic nekonala.
Pokud polic.auto zde jede/jakekoliv auto/,jede rychlosti 140km/h,jiste jelo i vice podle srotu predku,nema vubec zadnou sanci automobil vjizdici i na hlavni stretu zabranit,v takoverychlosti je u vas za 5vterin a majaky neuvidite.Policie nemusela konat besilou jizdou za nejakym tuningarem,absolutne neadekvatni zasah ,takove manevry jsou na miste pri pronasledovani drog.gangu,jinak to jde za jejich velitelem,at rozhodne o vine a trestu.
1) Vozidlo s právem přednostní jízdy (auto s modrým nebo modročerveným majákem) má vždy přednost. Řidič takového vozidla je sice povinen dbát potřebné opatrnosti, aby neohrozil bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.
Ale když někdo poruší pravidla a vjede mu do cesty, řidič vozidla s přednostním právem jízdy už s tím často nedokáže nic udělat. A není to jeho chyba, ale toho, kdo porušil pravidla při sebe ohrožujícím manévru.
2) Je to podobné jako když běžnému řidiči znenadání skočí před kapotu dítě. Je to smutné, ale pokud řidič jel rámci předpisů a snažil se střetu zabránit, nedá se mu nic vytknout. Vina je v takovém případě na straně dítěte. Povinnost řidiče není zabránit střetu s objektem který se náhle přesune do vozovky, ale snažit se zabránit střetu, který je v některých situacích prostě nevyhnutelný.
3) Nabourané auto bylo z boku, cca 2m od předku. Dejme tomu, že auto po vedlejší jelo jen 25km/h a policejní auto 75km/h. Kolik metrů a kolik vteřin měli policisté na reakci, když zjistili, že auto nezastavuje na hranici křižovatky, ale rozhodlo se jí projet?
Je to jen 6-10 metrů a 0.3-0.5s. Reakční doba člověka je i za ideálních podmínek cca 0.2s. Brzdná dráha by byla 30-50m a brždění by trvalo 1.5-3s.
Presne naopak,na zaznamu ma polic.auto sesrotovanej predek,a nabourane na boku ma bok total...asi bylo na hlavni,ze jo.Ale to nic,soud.znalci to vyresi,jestli je adekvatni zasah na tunningare a zabit a zranit ucastniky provozu.
Ano ... Za všechno můžou jen a pouze policisté... A kdyby jeli v klidu a to tunningové auto někoho smetlo a zabilo, zas by za to mohli policisti. Já se divím, že tam ještě někdo má ochotu pracovat a nasazovat krk. Minimálně za takové i.ioty a absolventy Vysoké školy života jako zde v diskuzi to vůbec za to nestojí.
Precti si to poradne,policejni auto zaclo pronasledovat ,,tunningare,,coz je uplne smesne,protoze nebyt pronasledovan,jel by pravdepodobne normalne,a nikoho by ani nemohl zabit...kdyby,kdyby.
Policisté pronásledovali potenciálně nebezpečná rychlá vozidla. Měli zapnuté majáky a jeli po hlavní silnici.
Auto s mrtvou spolujezdkyní tam vjelo z vedlejší ulice. Křižovatka mohla být sice řízená semaforem, ale auto s majákem má i v takovém případě přednost.
Vina jednoznačně na straně řidiče nabouraného auta.
Naprosta hloupost vytvorena pouze vasi divnou hlavou.I policejni je tez ucastnikem provozu,kde musi dbat pozornosti a sledovat provoz,aby nedoslo k havarii.Za majak se nelze schovat,zvlaste kdyz je pouzit pri nesmyslu ,,tunningove auto,,.
Jak jste na to přišel, že důchodci na tom nikdy nebyli lépe? To by mohl tvrdit třeba Rychetský, který pobíral důchod a přitom byl ještě od 60 do 80 let ústavním soudcem v posledních letech s platem přes 300 tisíc.
Já mohu zase tvrdit, že my pracující jsme se neměli nikdy tak dobře jako se máme od doby, kdy byla zrušena superhrubá mzda.
Hadr na hlavu ted....znam velky pocet duchodcu pobirajicich az 25tis.mes.s manzelkou maji min.40tis.dokonce udavaci a estebaci maji vysluhy az 50tis.mes.
Arogance moci proti obcanum a obycejnym lidem.Jediny kdo se zastava nebydlicich mladych rodin a senioru,je Pirat I.Bartos,ktery bojuje za statni najemni byty,ktere jsou bezne a socialne podpurne v okolnich statech.Tito arogantni politicti zbohatlici,resi pouze svoje zajmy v navaznosti uplatku velkych firem...tito jiz bydli a velmi prepychove a luxusne,a to je velmi spatne.
To je dobře, že nebylo komu děkovat.
prázdné stadiony na protest proti Fouskovi a Haškovi
jsou cesta, jak je odstavit
FAČR je žumpa,kde se dva tábory perou o moc místo práce pro český fotbal.
řešení:
předseda: Poborský
trenér repre: Svědík-Holoubek, nebo Holoubek,Svědík, nový realizační tým a začít od nuly
Presne,Hasek muze trenovat Madagaskar,Fousek mu tam sefovat..uz aby vypadli.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Motáme se v kruzích.
Civilní auto vjelo do cesty policejnímu ve vzdálenosti pouze 5-20m. I při brždění 1g by policejní auto výrazně nesnížilo svou rychlosti za tuho dobu (max -10km/h).
Viditelnost je v daném úseku 500m. I tou vaší vycucanou rychlostí 140km/h to představuje "viditelnost" 13s. Naopak civilní auto by projelo křižovatkou asi za 1-2s. Jeho řidič se prostě nepodíval (možná protože předtím křižoval Legerovu, která je vůči Sokolské protisměrná), nebo měl policisty v zákrytu pravého A sloupku.
Viníkem je řidič civilního auta.
Svalovat vinu na policii za přílišnou aktivitu je nesmysl. Zrovna tak mohlo dojít ke střetu ujíždějícího tuningového auta s někým jiným. Ale tuningové auto nemá majáček, sirénu a právo přednostní jízdy. Zato může mít řidiče nadopovaného pervitinem nebo alkoholem.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, v poradku,ale kdyby neexistuje,a proto je mrtva divka a spousta tezce zranenych,a opakuji,zasah nebyl adekvatni vysoke rychlosti,tito hrisnici/drogy nemusi vubec zde byt(,jdou v klidu zjistit i bez honicky,kde je vzdy obrovske riziko tragedie.To ale zjisti GIBS.