Pokud tohle nebude uveřejněno v platném zákoně, vůbec bych se s nimi nebavil
nic je k tomu neopravňuje, to že to stanoví nějaký ministr je vedlejší. Na tohle vyděračství to musí projít zákonem. Navíc, když projdu STK , tak není můj problém, že je něco špatně a měli by se obrátit na tu STK kde vozidlo bylo a né buzerovat řidiče a pokud si to nějaká STK lajzne a dělá za nějaký úplatek tyto podvody ,tak okamžitě vzít licenci a STK zavřít s pokutou alespon 2 mega , až se to párkrát stane , tak už si to potom těžko někde dovolí
Na to není potřeba vymýšlet další aparát, akorát se pomalu začíná dít to, že si tady z toho 5ti kolka dělá policejní stát a to v r. 1989 nikdo nechtěl
Já tedy nevím, ale snad je každý majitel dieselu normální, když začne auto kouřit tak ho nenechá sebezničit. Stalo se mi to při ojezdu z rakouska po ,měsíci stání, auto hulilo jak ucpaný kamna. Přijel jsem domů a hned začal zjišťovat závadu, byla to váha vzduchu za 1300 korun, po výměně bylo vše O.K. Pak jsem dokonce zjistil, že ten snímač stačilo očistit.
Nejhorší je to, že i když máte auto v pořádku, se snasží z Vás vytáhnout úplatek. Tentokrát jsem už na emisích opravdu vystartoval, když mi po 4. točil automat na 6000 otáček, kdy v normálním provoze se na tyhle otáčky nikdy nedostane. Zrušit emise na STK a fakt kontrolovat jen kouřící vraky na silnicích!
Měření emisí by mělo simulovat běžnou jízdu se spalovacím motorem.Současná metodika měření je absolutně nesmyslná.Vytáčet motor naftového vozidla při kontrole emisí nad hodnotu 4 tis otáček za minutu je zvěrstvo.
Plně s Vámi souhlasím, na posledním měření emisí před STK jsem to už nevydržel poslouchat a vystartoval po technikovi.
Není to až tak jednoduché, moje zkušenost.
Přišel dopis, už s exekučním proužkem, kde jsme se dozvěděli, že dlužíme nezaplacenou daň z nemovitosti. A že pokud to neuhradíme, tak už takové ty tvrdé slova , nadpis zněl: Daně z nemovitostí, nedoplatky vymáhané daňovou exekucí.
Tak jsem si okamžitě zavolala na F.Ú., kde mně bylo sděleno, že všem rozesílali nové výměry na daně z nemovitosti, ve formě složenek, ale jenom tak někde hodit do schránky, ne proti podpisu. a to 5.4.2024, ale pokud nám to nepřišlo, tak bohužel, a automaticky to FÚ předává exekučnímu úřadu.
Žádné oznámení, že už uplynul nějaký čas, nebo do data , nic.
Takže u nás je pošta, ale protože snižovali stavy, tak se roznáší jenom 1x, nebo někdy 2x týdně, jinak se to někde hromadí, a až je toho více, tak to rozvezou. a že se nějaký papírek ztratí, nebo zapadne, to už nikoho nezajímá, a mají hned řešení-exekučním výměrem , a zase vyhrožování
No, to je všechno tím, že fialenko nemá peníze, pro koho, nemusím psát. A tak se snaží vytáhnout peníze ze svých občanů. Konec citátu.
Milý státe co takhle lidem přidat na nová auta?Nahrabat na daních,oddálit důchody všechno neustále zdražovat a buzerovat tím vším český lid,to vám jde na jedničku..
Tuhle jsem byl na emisích a STK. Mám Nissan Navara 3.0 V6 ero 5. Tak mi ho na emisích točil do otáček, které tohle auto v automatu v běžném provoze nedá, že jsem musel zakročit, ještě se mi válel po kožených sedačkách a odřel ozdobné lišty na vnitřních prazích. Prý jsem prošel na hraně, přitom auto ani nezakouří. Oni jen čekají na úplatek. Pak jsem byl s 28 let starou Feldou, kterou používám do města, abych neobtěžoval velkým autem na parkovištích u hypermarketů. Celou emisní zkouškou sem jen slyšel, to není možný, to není možný, no, když se člověk o auto stará, nemá problém. Akorát mám obavy jestli na STK mají nastaveny správné hodnoty pro dané auto, protože každé auto má určené jiné hodmoty spalin od výrobce, když prošlo řádnou homologací.
Pane Zedník, jste muž, t.j. kategorie živočišného druhu, který nemá a ani nemůže mít potuchu, co mnohé ženy v menopauze a i po ní prožívají. Udělal byste lépe kdybyste mlčel. Váš komentář je prostě přihlouplý, IV.cenová skupina.
Hlavně, že jste v pohodě, moje žena už tu chřipku přechází 10 let a je to peklo, už 10 let nevím, jak vypadá mezi nohama. Pak se divíte, že si chlap najde mladší?
Pravidlo číslo 1: Na MHD se nedobíhá, na MHD se čeká. Pravidlo číslo 2: Pokud zazní zvukový signál, nenastupujte. Pravidlo číslo 3: V rámci možností řidiči nezavírají před nosem, ale pokud má zpoždění a nastoupili všichni čekající cestující, pak nemůže čekat na dobíhavce.
Velice dobře napsáno, plně s Vámi souhlasím.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ustalena 80-90, lehka noha na plynu a 3,7l spotreba. Fabia lll kombi, 1,0TSI 81kW. Odzkoušeno, taky jsem neveril.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To není auto, ale moped na čtyřech kolech. Moje auto žere 8 L nafty a má 2x více válců a 240 koní, jiné svezení. A jestli nemá někdo na banány pro opičku, ať radši chodí pěšky a nemusí řešit spotřebu.
1 odpověď