Třicet není málo, naopak je to docela rozumný pilotní provoz. Ale když vyhláška vnucuje určitý poměr jídel bez ohledu na minulé zkušenosti, pak je to samozřejmě špatně až velmi špatně. Spíš to bude tak, že výsledky pilotního provozu ignorovali a upravili si to podle sebe, protože oni přece nejlíp vědí, co dětem chutná.
S tou legislativou to nebude ještě jednoduché, protože lidi jsou převážně proti. Stačí si všímat co se děje, když někdo ohlásí záměr stavět bytové domy: lidi se z toho můžou pominout, sepisují petice aby se to zakázalo, aby rozpadlá garáž která tam teď stojí byla prohlášená za kulturní památku, aby tam ekologická firma našla volně žijící surikaty nebo aspoň aby ty domy byly menší a nižší, čili byty dražší. A developer se bere jako zločinec, který má tu drzost, že chce na svém byznysu vydělávat 😄
"Je na čase, aby OSA přehodnotila svůj přístup a přestala považovat každého uživatele za toho, kdo ve svém zařízení uchovává načerno stažený obsah“
OSA od korýtka sama neodejde, to jí musí zakázat zákon. Nejlépe zrušit, protože autoři už mají k dispozici lepší prostředky jak získat peníze za svou tvorbu.
Jenom to metro není improvizovaný úkryt, ale je předem připravené pro takovéto použití, viz Odkaz 1
Podobných vozidel je na Islandu k vidění několik, já jsem třeba jel podobným "autobusem" MAN Odkaz se kterým dělají vyjížďky k umělé ledové jeskyni na ledovci Langjökull. Vesměs zajímavá vozítka.
Tohle nás čeká taky. Lidi si vydupou ještě větší "ochranu nájemníků", takže se budou vyžadovat doporučení od předchozích pronajímatelů (už se to někdy děje) a vzniknou firmy vyhodnocující spolehlivost potenciálních nájemníků (už začínají vystrkovat růžky). Nákladné a otravné, při tom by stačilo nevymýšlet nájemníkům další a další "práva".
19
Sledujících
0
Sleduje
19
Sledujících
0
Sleduje
Jediný problém s EV je ten, že do nich pořád někdo šťourá 🙂