Samozřejmě, protože dealer od automobilky auta nakupuje za velkoobchodní ceny a dealer je dále prodává koncovým zákazníkům. To nic nemění na faktu, že pokud si koncový zákazník svůj vůz nakonfiguruje, tak se klidně stane, že na něj čeká mnohem déle, než se vyrobí ta auta na sklad. Není tam žádná priorita, mezi autem, které již na koncového zákazníka čeká a které bude třeba 2 roky stát v showroomu.
To ano, já spíše reagoval na pana Horníka, který si myslel, že se auta vyrábí a nemají odbyt. Proto jsem napsal, že se auta vyrábí defacto jen prodaná, ať už velkoobchodně, nebo koncovým zákazníkům.
Kvalitní bílkovina obohacená růstovými hormony, dobrou chuť
Máte tušení, jak funguje růstový hormon a že nelze přenést ve stravě? Vneposlední řadě je tak drahý, že by ho jistě nikdo pro slepice nepoužil. Nakonec jen pro info, v zahraničí jsou všude již kliniky na aplikaci RH pro dámy co na to mají kvůli zpomalení procesu stárnutí, takže pokud by ho vejce obsahovali, máte aplikaci v ceně 40tis měsíčně v ceně vejce, no to by byla paráda.
Jsem fakt zvědavý na cenu. Pokud to bude za 400 tis. Kč s automatickou převodovkou, tak to nemá moc konkurenci. Taková Škoda Fabia v automatu je teď nejlevnější za 450 tis. Kč a to ani není hybrid...
Viděl jste crash testy modelů této automobilky? Do toho já svou rodinu neposadím ani za 300tis, přesně nula hvězdiček má MG5. Plech jako z papíru.
Pokud budou mít zboží s výraznější slevou, mají šanci se prosadit. Nedávno jsem narazil v marketu na udivující personál, když jsem se zeptal o kolik je zboží levnější, pokud použiji automatickou pokladnu. Sám si spočítám, obsloužím, takže dělám práci za ně, tudíž by měla být odpovídající nižší cena. No, není, což je zvláštní a asi důvod, proč na západ od nás pomalu tento systém prodeje je na ůstupu. Ne vše co je nové , automatické se prosadí.
Přesně tak!!!
Ještě budou "škodovkáři" se slzou v oku vzpomínat na jeden z nejpovedenějších motorů (1 Octavie ) a tím byl 1,9 TDI. Trochu hlučnější, ale jinak výkoný, ůsporný a "držák"....O těch dnešních paskvilech motorů raději nehovořit, protože jediný název pro ně je..... degradace motorizace.....Výsledkem těchto "inovací" bude to, že majitelé starých Škodovek se svých aut hned tak nevzdají a budou s nimi jezdit do "roztrhání těla"......
I na toto Unie myslí, bude určovat, co je autovrak, například nebude možná výměna motoru či převodovky, bude to znamenat likvidaci auta, dále i vyšší cena opravy, zatíží starší auta dražšími poplatky, zakážou vjezd do měst....
Opravdu si nepřeji, aby tento člověk vyhrál volby v USA. V tomto má však pravdu, pokud někdo vstoupí do jakékoliv aliance a zaváže se k plnění nějakých závazků má je plnit, pokud to očekává od spojenců, že budou plnit závazky vůči nim. Jsem ráda, že se postupně z černého pasazerství vymaňujeme.
Máte pravdu a zrovna tak máme my odvádět na obranu min. 2% HDP, jenže voliči to nechtějí slyšet, otázka je, co budou říkat pokud se opravdu něco stane. Samozřejmě doufám, že nestane, ale to jsem doufal i když Rusko manévrovalo u hranic Ukrajiny, v žádném případě jsem v útok nevěřil. Stalo se.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Četl jste, co jsem psal? Článek byl o MG a pojednává o soupeři pro ŠA, já ale levné nekvalitní Čínské auto přirovnal k Dacii, také levné auto z, nekvalitních materiálů pro nenáročné. Domů bych si to určitě nekoupil, právě jsem psal, že to není konkurence pro ŠA,, která je jinde.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Proč to někde jde, a v ČR opět a zase ne, i když je to Škoda...???
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak například úplně jiná cena pracovní síly, průměrný plat v Indii je někde kolem 2600 czk měsíčně a je tam tak velká nezaměstnanost, že jsou za to rádi, ekologie při výrobě atd atd, jiný svět, jiné náklady.
2 odpovědi