Porovnání samoobslužných pokladen v Lidlu a Kauflandu jasně ukazuje rozdíl v uživatelském komfortu. Zatímco v Kauflandu si zákazník může zboží markovat průběžně během nákupu, na konci pouze naskenovat kód, zaplatit a odejít, v Lidlu je celý proces zdlouhavější. Každou položku je nutné u pokladny jednotlivě naskenovat, což při větším nákupu znamená nejen časovou ztrátu, ale i nutnost opakovaně přemisťovat zboží z košíku na pokladnu a zpět. K tomu se přidává neustálé připomínání karty Lidl+, která slouží ke sběru dat o nákupním chování zákazníků. Z těchto důvodů samoobslužné pokladny v Lidlu nevyužívám – jejich použití mi nepřináší žádnou reálnou úsporu času ani pohodlí.
Je to hloupost. Aplikace využívají vaše osobní informace (e-mail, poloha, telefonní číslo,demografické údaje, pohlaví, věk, preference a zájmy) a zjišťují vaše nákupní chování a nákupní zvyklosti. Výměnou za to dostanete slevu. Představte si, že jako velký podnik, jako Kaufland nebo Lidl, nemusíte ani hnout prstem, abyste zjistili, co zákazník chce. Zákazník vám to sám řekne – stačí, že si to nakliká do aplikace a je hotovo.
Současná situace v Německu ohledně začlenění migrantů z Afriky, Střední a Západní Asie je velmi složitá a integrace se v mnoha případech nepodařila. Otázkou zůstává, jak německá vláda tento problém hodlá řešit. Je normální, aby se občané ve vlastním státě báli projít parkem, městem nebo navštívit vánoční trhy? Bezpečí by mělo být základním právem každého člověka a prioritou pro každou vládu. Každý ztracený život je tragédie, ale ubodání dítěte je nepopsatelně odporný čin.
Mám to úplně stejně. K tomu mám i rodinu a hypotéku. Všechno jde, když se chce. Ale abych uvedl vše na pravou míru. V kraji kde bydlím, je bydlení a byty ještě dostupné, a za přijatelnou cenu. Když si odpustíte něco, tak se určite dá na to bydlení našetřit. Co se týče kvality života. Máme, ale mohlo by být vždy líp. Lidé jsou na tom i hůř. Kvůli veškerému zdražování přemýšlím o změně zaměstnání, ale jsem prý překvalifikovany a nikde mě nechtějí. Takže asi reich a dělat rukama, práce mi nikdy nesmrděla.
Když jsme u těch slev. Doufám, že jednou skončí tyhle kartičky na rádoby slevy. Už mi to vyloženě vadí. Výměnou za své osobní údaje, emailovou adresu a telefonní číslo o mě aplikace sbírá informace o tom jaké jsou moje nakupovací návyky. Prostě mi vadí přijít do obchodu a všude vidět dvojí ceny pomalu, aby člověk měl 10 klubových kartiček.
Prestal jsem číst u toho co napsal pan Marek z Generali. Narovinu jednou z povinností při vyřizování hypoteky a po podpisu kupní smlouvy a smlouve o hypotecnim uveru je povinnost pojistit vaši budoucí nemovitost. Tím, že to neudělali si za to bohužel můžou sami. Zároveň z logiky věci chápu dotyčného co řekne:,, na co budu pojišťovat něco co není moje?". Ale při zaplacení rezervačního poplatku a podpisu rezervacni smlouvy, a podpisu hypotečního úvěru není důvod čekat. Založil jsem pojistku mesic před zápisem do katastru a neřešil jsem to, protože jsem věděl, že to bude moje.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je snad povinnost každého Čecha ne? Proč by o tom měl někdo pochybovat.