Není se co divit, ono to nabíjení zaze není tak levné, u dálnice vás 1kW vyjde klidně na 20Kč, což je při spotřebě 18kW na 100km 3,6 za km a takovou spotřebu nemá ani můj šestiválec, nehledě na to, že pokud chcete nabíjet na všech typech nabíječek, musíte mít nespočet čipů, karet a aplikací a to ještě neznamená, že baterii nabijete. Dojezd v zimě je i u největší baterie kolem 400km, na benzín dvojnásobná, na naftu trojnásobná. Oprava auta pár tisíc, výměna baterie statisíce. V zásadě proti el. autu nic nemám, ale je vhodné pouze do města.
Zase opravujete jednou za 10 let, do spalovaku co rok olej, filtry, po pár létech svíčky, rozvody, klidně taky baterii, to by mě na EV lákalo, že tohle odpadá
Chápete, že D3 je součástí panevropskeho tahu E55 a když už je z valné části hotová jako D, tak by to byl paskvil a ostuda po staré trase? Chápete to???
Nechápou. Řeknou - prostě ne. Nebude. Žádné fakta a argumenty je nezajímají. Proto se otáčíme zpět k vládě AB. Za jeho vlády to s D3 stejně nevidím, tak ve finále nevím, co tu řešíme..
Proč to hned musí být chatař??
My žijeme v okolí budoucí dálnice. Rozumíme tomu, že je potřeba realizovat takové stavby a samozřejmě se ale také obáváme zvýšené dopravy v našem okolí, tedy v okolí dálnice apod. Každá dálnice na sebe vždy naváže výstavbu například velkokapacitních skladů apod. A toho se také zkrátka obáváme.
Ve finále také máme obavy, že když se přivede D3 na okruh D0, tak to zde bude jedno velké parkoviště, což je již dnes docela problém.
Díky tomu stojí doprava v okolí již dnes. A pro dokreslení situace, tunel na Plzeň na D0 nikdo na aspoň tři pruhy nenafoukne.
Nejsou to jen chataři, jak zde čtu v řadě komentářů, jde o celé obce, které jsou proti této západní variantě..
Pořád lepší rozmělnit dopravu na oba směry na D0 než v jednom směru D1 a následně stejně D0. A navázání nové výstavby na dálnici je pouze vágní až vyděračský argument. Dálnice sama o sobě žádné nové plochy pro výstavbu nestanovuje. To je v gesci územního plánování daných obcí potažmo kraje.. já bydlím v blízkosti D1 a díky za ni, díky ní je město a celý region tam, kde je. Historicky nejdůležitější města vznikaly napojením na dálkové cesty a železnice. Brzdit takto zásadní nadnárodní komunikaci kvůli nepodloženým obávám je sobeckost.
Z Prahy do Budějovic povede D4 a D3 se může postavit rozšířením I/ 3 kolem Benešova, která je na to stavebně nachystaná už 50 let. Do Mirošovic po D1 je to sice problém, ale ten se vyřeší dostavbou D35 do Ostravy. Takže nevím, proč nákladná stavba D3 přes Posázaví.
Alternativou taky bude kvalitní železniční spojení do ČB.
Do obcí na jih od Prahy může vést prodloužené metro D Písnice, Jesenice, Psáry a Jílové u Prahy. Tohle funguje třeba ve španělské Valencii.
Polovina aut z D1 u Mirošovic sjíždí na D3. Jezdím tam 2x denně. Od D35 čekám odlehčení, ne natolik zásadní
Kolabuje doprava - dnes jsem jel 4 x po I/3 kolem Tužinky u Benešova, nebyla žádná kolona a to je pátek. Ostatně kolona tam nebyla už dlouho, protože rychlíci se bojí radaru. Kdyby jeli všichni 90 a byli ohleduplní u nájezdů, nebyl by problém, ta silnice by stačila. Prostě potřebujou stavět, jedno co, jen aby velkobudovatelé nekrachli, a tak pořád straší vymyšlenými problémy. Chápu, ekonomika, zaměstnanost a příroda se prostě obětuje pro lidské pohodlí.
Nepište sem nepravdy. Stojí to už na D1-sjezd na I/3, pak zúžení před Benešovem, to i o víkendy. Za Benešovem také, až k Voticim, průjezd Votic je v podstatě také tragédie. V opačném směru je napojení na D1 v podstatě parkoviště. Ta silnice nemůže nikdy stačit už z důvodu, že všichni co chtějí využít D3 od Prahy , od severních a západních Čech musí jet po D1, místo aby sjeli už u Prahy. Rozšířit to nelze, není absolutně prostor .
Rozhodně. Není nic lepšího, než když investujete 150 tisíc do studny, protože nemáte kam se připojit. A pak se někdo rozhodne, že tam postaví nesmyslný zlatý důl pro stavební firmu a vodu vám vezmou. Ale nabídnou vám, že vás za dalších 150 tisíc připojí k vodě ze Želivky, která je nyní na hranici kapacity. Takže pak vás ještě donutí zaplatit si vodojem, do kterého můžete jímat vodu pouze v noci, abyste nenarušil zásobování ostatních míst. A za to všechno budete platit pouhých 150 korun za kubík. Nechápu, komu by se tato představa nemohla zdát jako velice lákavá.
Studny taky nejsou bezedný
Pokud si za vlastní peníze vybudovali studny a čerpali z nich vodu, proč by za ni měli platit? Pokud terénní úpravy seberou nebo znehodnotí obyvatelům vodní zdroje, tak se má stát postarat, aby dotčení obyvatelé nedošli k finanční újmě.
Ať napřed předloží odbornou studii, pak lze diskutovat.. kvůli "obávám" nemít ještě v dnešní době hotové dálnice, je k pláči
Nechci se vyjadřovat k větrným elektrárnám. Nicméně tzv. barokní krajina je skutečně evropský fenomén, který se táhne v pásu od nás přes Bavorsko až do Alsaska Lotrinska.
A? Viz Remlingen v Bavorsku a další. Krajiny se mění, barokní krajina také nebyla první. A co je vlastně ta barokní krajina? Krajina kulturní, plná drobných luk, polí, krajinných prvků. To tu dávno z dob poválečných nemáme nikde. Ani na slavném Plzeňsku.
Přesně...Máme u nás mladého lesníka, dovoluji si říct vzdělaného, zkušeného hospodáře ... Když na schůzi těm zasloužilým členům sdružení - myslivcům, vysvětloval hospodaření v lesích, péče o zvěř , ti se jen uculovali...Nějaký mladík bude školit. staré myslivce , co a jak ? Vrchol bylo poučení ke kázni a dodržení předpisů k honu na druhý den , s důrazem na alkohol ... Že nesmí alkohol, to ti strejdové jediné z předpisů věděli ..A těžko ten zvyk měnit, dát si ráno panáka na bystré oko....
Mluvíte mi z duše..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já vám to neberu, mám fotovoltaiku a taky uvažuju o elektroautu, ale pouze na dojíždění do práce, na nic jiného se nehodí.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já o plug in hybridu s FVE na střechu..
1 odpověď