Ještě bych vedle CSG, STV group a Colt CZ doplnil další ceske koncerny: Omnipol a také český stát, jako vlastnik státních podniku obranného průmyslu LOM Praha (včetně CLV Pardubice, VR group, Letiště Prerov), VOP Nový Jičín, VVU, VTU, explosia. Je jasné, že vzhledem k historii, bude výroba těžké techniky probíhat na Slovensku.
Ještě pár značek jako MG, a Evropa konci. Respektive státy se budou předhánět v lákání čínských investic. I Stallentis má problémy, a to dosáhl obrovských úspor z fúze a sdílení techniky. Byli to Kapitalisti a demokraté, kteří s vidinou krátkodobého zisku poskytli Číně know how. Kritizujeme ceske komunisty, ale že s téměř každou koupí podporujeme ekonomiku komunistické Číny asi nikomu nevadí. Inu, když bude o prachy. Budeme neustále řešit naší komunistickou minulost, ale nevidíme současnost. Čína má podchycene africké země, dokonce i Jihoamerické. Takže kdyby tehdejší CSSR mělo zavedené tržní principy, tak bychom se k tomu stavěli asi jinak. Jak jinak si to vysvětlit. Ale nebylo to plánované hospodářství, co lidem vadilo nejvíce. Bylo to banány, cestování.
Proč by neměly ČSA přečkat komunistickou hruzovladu, když byl národní dopravce potřeba? I za minulého režimu se litalo i do západních metropolí, CSA působily na důležitých evropských letištích, které nedávno všechna opustily. To taky přispělo k úpadku. Pořád liberální proud musí fnukat nad spatnymi výchozími podmínkami po pádu komunismu. Jak tohle ještě bude říkat, ještě 20, 40 let? Měli jsme dost času něco udělat, 35 let, že se to nepovedlo je vína dnešní doby. A co ta narážka na ČD? ČD v důsledku liberalizace trhu, a hlavně v důsledku krajů, nemají defakto žádnou moc. Jsem z JMK, kraj nakoupil díky dotacim nové vlaky, ČD vyhrály výběrové řízení na provoz, nyní kraj ruší průvodčí a pokladny. ČD JEN dělají to, co chce kraj. Daleko mě vadí zřízení krajů a vznik bílých míst, jako bychom jich neměli málo viz Sudety. I Ty dotační programy na nákup vlaku pro ČD jsou skrytým nástrojem liberalizace. Dana souprava musí dle informačních podmínek jezdit jen na daném území, v případě střídání dopravce se musí vlaky postoupit na soukromníka, který defakto má nízké vstupní náklady. Nevidím důvod, proč takhle pomáhat soukromým firmám.
Fiat už nic v Evropě neznamená, kromě Itálie Fiat bych nechal jen na Jihoamerickém trhu, kde pravidelně představuje nové modely, to se o Evropě říct nedá. Fiat Argo, Pulsar, Strnada, Toto tady nikdo nezná. Po slouceni to s Italskými továrnami nevypadá dobře, když je nový model na určitě platformě, tak se vyrábí vedle svých sourozenců viz Fiat 600 po boku Jeep Avenger, Alfa Romeo Junior v Polsku. Navíc ze společného koláče ujídá čím dál více čínských značek, Tesla, Ssang Young.
Pořád v této samozvane demokraticke společnosti je narativ, že buď musíte být voličem vládních stran, nebo jste to, na co má tato společnost x nálepek. Jmenovat je nebudu, ať si je vyjmenuji ti, kdo je používají, opakování není nikdy dost. Používáním nálepek a velice jednoduchého třídění lidí jen na dve hromady se vrazi klín do společnosti, rozestvavaji se lidí. Samozvani demokraté si v naší společnosti vytvořili a vidí spoustu nepřátel, je to hon na čarodějnice, stačí náznak vychyleni z požadovaného kurzu, a hned jste na druhé hromadne. I demokraté pronasledovali své odpůrce viz USA 50. léta a Mccarthismus. Vsady viděli jen své nepřátele, který byl doprovázen strachem a vytvaren paranoiou.
Dnes jsem viděl cestou do práce čínské SUV Lynk&co, rovněž spadající pod Geely. MG už nepočítám. I elektrické verze Mini se dělají v Číně, citroen c5x. Je zajímavé, že vše spotřební zboží lidem z Číny nevadí, ale u aut na to zapadni mentalita není připravena. Přitom to byly právě zapadni firmy, bez kterých by dnes Čína nebyla kde je. Kapitalisti za ktatkodoby zisk obětovali svou budoucnost, kde je v budoucnosti Čína pohltí.
Voliči pravice mají 2 základní nepřátele, důchodce a státní zaměstnance (uredniky). Pořád tady šíří dezinformace, že státní úředník nic nedělá. Minimálně se dopouští zjednodušování a tím postvavaj proti sobě lidí. Argument, ať jdou do jejich posvátného soukromého sektoru, neřeší merito věci, nespokojenost s odměňovánim, který asi zřejmě nevymizi jejich odchodem, propad reálných platu, a zákony, nařízení, procedury, které vynucují takový aparát. Někdo to dělat musí, to ale neznamená, že bude držet hubu.
Když už rok zajišťovali tolingove financování, tak snad to myslí vážně. Byl to nyní stát, respektive FAU, a šetření, které nejenom znemožňovalo prodej podniku, ale firma měla velke potíže získávat financování u bank. Za tohle bych stát zažaloval, ztráty určitě jsou. Jinak Indové nyní třeba zavřeli ocelárna v Británie Port Talbot a zároveň sivstavi novou ocelárna v Indii. Je to celoevropský problém, regulace EU udělaly z Evropy nicotné lejno, který ještě možná někdo vcucne, ale hned vyplivne, protože je k ničemu.
Podle zdejší diskuse je národ proti. Asi je mnoho lidí přesvědčeno o zbytnosti armády, jako symbolu suverénního zřízení. Taky se mi nelíbí, že vlivem spojenců v NATO byla AČR předělána na expedicni sbor pomáhající svým spojencům někde v Afghánistánu. Hrubě se rezignovalo na obranu našeho území, a tak jsme budovali vysadkovy pluk, místo PVO, raketometu, těžké brigády. Zbrojit ale musíme, když to dělají různé nedemokratické režimy a ruzne militantní a teroristické skupiny ve světě. Asi se máme řídit heslem, my demokraté nezbrojime, to necháváme na nedemokratických státech.
To je jedno. Politici se dal budou stát za tím, že vyjednali silné ekonomické portfolio. Nikdo v dnešní době nepřipustí, že se mýlil. Stačí být přesvědčený o své pravdě, když to pak dopadne jinak, tak je důležité to interpretovat tak, že se nikdo nemýlil a že vše dopadlo podle plánu. Jsem přesvědčen o tom, že i toto je silné ekonomické portfolio, a kdo říká něco jiného, tak...... Asi tak nějak.
No nevím, řidič pronasledovaneho auta jel rychle, mohl ohrozit ostatní, ale jeho pronásledováním se podle mého názoru pravděpodobnost ohrožení ostatnich řidičů a chodců zvýšila, tudíž stojí pronásledování auta za přestupek za riziko a vyšší pravděpodobnost ohrožení ostatnich účastníků provozu? Je to jen ma úvaha, a rozhodně nejsem žádný zastánce snižování důrazu na řidiče. Zaráží mě jen ten nepoměr přestupku a usmrcení ostatního účastníka provozu.
Asi Brusel a naší politici sází na to, že obyvatele EU žiji v jakési apatii, to se někdy lidem žijícím v totalitním zřízení stává. Bohužel, EU je rozjetý vlak, od kterého se nejde lehce odpojit. To nikomu nevadí zasahování do prava nakupovat to, co chce zákazník? To nikomu nevadí, že se zelené ideologii podřizuje prakticky vše? Nevadí, že dojde k nárůstu inflace, poklesu kupní síly? Volby do EU parlamentu nic nezměnily, kritici byli odstavení od moci.
Hlavně korektně. Korektnost se rovná autocenzure. Korektnost, udrzitelnost, to jsou hesla dnešní doby. Pan Šíp je mnohostranny umělec, na hosty se připravuje, shání se o nich informace. Na to míří jeho otázky. Dělat zábavu neumí každý. Ale chápu, pro zástupce dnešní progresivní doby, to nemusí být jejich šálek kávy.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Mě by zajímalo, co předcházelo únoru 22, otázkou je, zda vůbec můžu o tom pátrat a něco si myslet, neboť nechci být označeny za člověka aktivně kolaborujici s Ruskem. Ostatním přeji, ať se jejich demokratické myšlení neodchyli od požadované a jediné správné linie, ať nám tady zbytou alespoň nějací správní demokratičtí občané. Přeci nebudou v CR sami dezolati, komunisti, kolaboranti, populisti, extremisti. Je společnost vůbec zdravá, když pomalu každý druhý člověk je hanlive nalepkovan a vyzván k odstehovani do Ruska. Že by se i samozvani demokraté inspirovali akci STB Asanace?
2 odpovědi