No nevím, řidič pronasledovaneho auta jel rychle, mohl ohrozit ostatní, ale jeho pronásledováním se podle mého názoru pravděpodobnost ohrožení ostatnich řidičů a chodců zvýšila, tudíž stojí pronásledování auta za přestupek za riziko a vyšší pravděpodobnost ohrožení ostatnich účastníků provozu? Je to jen ma úvaha, a rozhodně nejsem žádný zastánce snižování důrazu na řidiče. Zaráží mě jen ten nepoměr přestupku a usmrcení ostatního účastníka provozu.
Asi Brusel a naší politici sází na to, že obyvatele EU žiji v jakési apatii, to se někdy lidem žijícím v totalitním zřízení stává. Bohužel, EU je rozjetý vlak, od kterého se nejde lehce odpojit. To nikomu nevadí zasahování do prava nakupovat to, co chce zákazník? To nikomu nevadí, že se zelené ideologii podřizuje prakticky vše? Nevadí, že dojde k nárůstu inflace, poklesu kupní síly? Volby do EU parlamentu nic nezměnily, kritici byli odstavení od moci.
Hlavně korektně. Korektnost se rovná autocenzure. Korektnost, udrzitelnost, to jsou hesla dnešní doby. Pan Šíp je mnohostranny umělec, na hosty se připravuje, shání se o nich informace. Na to míří jeho otázky. Dělat zábavu neumí každý. Ale chápu, pro zástupce dnešní progresivní doby, to nemusí být jejich šálek kávy.
Takže stát, respektive FAU, nebyl schopný nic prokázat. Byt vedením Vítkovice steel, tak zažaluji stát. I tuto firmu zachránilo tollingove financování, napřed to dělal Strnad a Vítkovice machinery trade a nyní Indové. Ten podnik musel být poškozen, určitě přišel o zákazníky a finanční služby a úvěrové financování, protože banky určitě reagovaly na zmrazení akcií. A ještě něco, novináři píší, ze je to ocelárna. Není, ta byla uzavřena, je to jen valcovny, dokonce jeden ze dvou posledních podniku v EU, který válcuje stetovnice.
Každopádně i o panu Foltynovi se dá říci, že je flustrat, když už se toto slovo tak používá. Je flustrovany a naštvaný z existence oněch flustratu. Cenzuru tady nemáme, ale média s lidmi hrají hru a snaží se u veřejnosti vytvořit určitý stav skutečnosti, který nemusí být pravdivý a je zavádějící. Jako příklad uvedu ČT a její reportáže pouze o ukrajinských matkach a dětech, vůbec není dán prostor ukrajinským chlapum zde žijícím a hlavně jejich názorům a postojům k válce, k vlastní a k tamní vládě.
V článku stojí, že hrál postavy svazaku a vlidnych soudruhu. U čtenářů má asi článek vzbudit dojem, že nic jiného nehrál. A co třeba role vychytraleho rádoby obchodníka s vínem v Bouřlivé Víno? Role kapitána Exnera v Případu byzantskeho kupce je apoliticka. Takže prosím zbavíte svůj článek jakesi flustrace a nenavisti, která je hnacím motorem článku. Zcela tendenční článek, kde je předem jasný cíl článku.
No Buick je spíše čínský než americký. Jak z hlediska prodejů, výroby a vývoje. Momentálně jsou v USA na trhu 4 modely, jen jeden se vyrábí v USA, Envision se dělá v Číně, Encore GX a Envista v Koreji. Ani nevím, jestli v té Koreji je vůbec na trhu, ale tamní vyrobni kapacity se asi musí prostě využít na rozdíl od amerických továren.
Tento článek nezmění můj názor. Nebyl to obyčejný voják, to byli maximálně vojáci základní služby. Byl určen a školen k boji proti svému pozdějšímu chlebodarci (Nato). Rovněž tento člověk musí být mimo reálný život, neboť jako vysoký důstojník je zvyklí na ošacení, příspěvky, výsluhy, zajištěné ubytování. Tento člověk, celý život dobře placený státní úředník a voják, nemá právo moralizovat druhé, zvláště důchodce, kteří celý život nebyli ziveni z Vysokého vojenského platu, náhrad, výsluh. Pro mě je daleko morálně přijatelnější člověk, který celý život stojí za svým a nemění kabát. A ještě jedna věc, tento člověk je odpovědný za stav a neobranyschopnost naší armády a odcizení armády od lidí. Armáda se od roku 2004 zcela odvrátila od obrany vlastního území a soustředila se na mise kdesi v zahraničí, s cílem násilně vyvést demokracii, neúspěšné viz Afghánistán.
Holt vybudování Nových Vitkovic něco stoji. Podle mapky se jedná o prostory bývalé kalirny, obrucarny. Škoda, když to srovnáte se současnými logistickymi parky, co se vsady staví, tak je to jednoznačný úpadek. Ty haly se mohly zachránit, mohl to být prostor pro rozvoj Vítkovice Hammering, ale společnost Mrwheels byla řízene utlumena, možná díky nárůstu energií či ztrátě ukrajinského trhu, dále tam byla ještě společnost Walbo, ta je nyní v insolvenci. No nic, český národ poslouží jako skladnici pro okolní trhy.
Hrozí odstavení účtu, krach a konec. I kdyby, tak to nemusí znamenat, že by druhý den po vyhlášení insolvence nic nefungovalo. Určitě by se pokračovalo v prodeji skladových zásob či by mohla pokračovat výroba a zadat o reorganizaci. Doprodej zásob či výroba do sppttebovani zásob by byla v zájmu jak dlužníka, tak věřitelu. Už toto tvrzení je zavádějící. Zákazník, a ještě k tomu věrný, se stal užitečným idiotem a byl podveden a k tomu dopomohli novináři. To se to straší, že něco krachuje, negativní zpráva, ale o tom, že se třeba část zavodu podaří časem zachránit, novináři už nepíši.
No podle mého názoru Sudetam nepomohlo ani zřízení krajů. Dříve jezdily prime osobní vlaky z Brna až do České Třebové. Dnes ne. Vše konci v Letovicich, tam začíná Pardubicky kraj. I ta dopravní obslužnost na pomezí krajů může být horší. V posledních letech se navíc některé služby koncentrují do velkých či rovnou krajských měst, krásný příklad je zdravotnictví, a je jedno, jestli se jedná o nemožností sehnat obvodního lékaře nebo udržet některé menší nemocnice.
Je zde konečně popsán důvod, proč musela a byla a kým byl prodej Huti odsouhlasen. Na to se nějak zapomíná, podle příspěvku se dává větší vína za krach odborům než majiteli a managementu. Prodej ostravské huti byl vynucený možným nákupem italské huti Elva Arcelor Mittalem, jelikož šlo o ochranu hospodářske soutěže EU, spojení prosetrovala Evropská komise. Navíc ostravská huť byla prodána v jednom balíku s dalšími 4 provozy. Prostě hrozil velký podíl Arcelor Mittal na evropském trhu, musely být odprodany některé zavody. I přes upozorňování že strany českých odborů a premiéra, který mimo jiné měl pochybnosti p způsobu financování koupě a financím, investičním plánu, EK prodej povolila. Odbory jsou až poslední vinni, první je vinen Arcelor Mittal, to on vybral Liberty jako kupce, to on vydělal energetiku z huti do jiného podniku, smutné je, že to celé bylo zbytečné, ke zmíněné koupě italské huti nedošlo. Navíc Arcelor Mittal také málo investoval. Druhý viník je EK, která nevzala v potaz připomínky. Dále je vinen Gupta a vedení. Potom možná odbory. Na jednu stranu se říká, že odbory jsou na nic a k ničemu, nemají vliv, tady najednou se jejich úloha záměrně precenuje. Odbory nejsou největší a vůbec ne jediný viník.
Cely Brusel zrušit nebo se navrátit k původním hodnotám. Jestliže správným demokratum nevoní krajní levice a pravice, tak mě zas nevoní krajní ekologismus, který se prosazuje. Povede to k nárůstu daňového zatizení obyvatel, růstu cen, poklesu životní úrovně. Kdo asi zaplatí biliony na přestavbu přenosové soustavy? Jine názory a postoje tolerovat nebudeme, ale pokřiveni trhu skrz dotace a regulace tolerovat budeme. A nechoďte na mě s Babisem, že za to může, to jsou pořád stejně fráze. Konečně podmínky byly odhlasovany za českého předsednictví. Viníků je víc, a nemůže být jeden, je to rozjetý vlak, kde musíte táhnout s určitým názorem.
Podle mého názoru by média neměla být vlastněná žádnými podnikateli a investičními skupinami. Je to potom nástroj k prosazování něcich zájmu, a je ti jedno, jestli je za tím Babis, Pražák, PPF. Potom to vede k tomu, co se stalo na Slovensku. Markíza musela poupravit obsah, aby se zbylé aktivity PPF ns Slovensku nedostaly do ohrožení a dál měli státní zakázky z telekomunikací, kolejových vozidel.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
To je jedno. Politici se dal budou stát za tím, že vyjednali silné ekonomické portfolio. Nikdo v dnešní době nepřipustí, že se mýlil. Stačí být přesvědčený o své pravdě, když to pak dopadne jinak, tak je důležité to interpretovat tak, že se nikdo nemýlil a že vše dopadlo podle plánu. Jsem přesvědčen o tom, že i toto je silné ekonomické portfolio, a kdo říká něco jiného, tak...... Asi tak nějak.
1 odpověď