A podle tohoto způsobu žalostného bude taky vypadat odklízení překážek a náprava služeb ČD.
To je jediné s čím počítám a můžu s tím počítat
Co zas ČD? Zakázku na modernizaci tratí vypsala Správa železnic, jako správce a vlastnik železniční sítě. Ani ten vlak nepatří ČD. ČD je jen dopravce, kde od příštího roku zbude jen strojvůdce na přání kraje, jako objednávatele. Co ta stavební firma, stavební dozor? Nic, za vše mohou ČD.
Zlatí záklaďáci,ti vyřešili vše,pak je zrušili.A co naše zálohy,ty už měly být povoláni a né hasiči se kterýma se vytře vše a to chodí do práce a zálohy se válí doma a až je pěkně,tak si jdou na cvičení.Toto by bylo pro ně cvičení,jak jsme to prožívali i my na vojně
No potom tady byly záchranné prapory, Bechyne, Rakovník, Jindřichův Hradec, Hlucin, Bucovice, Olomouc, Kutná Hora. Byly asi v roce 2008 zrušeny, byly nahrazeny lehkými motorizovanými útvary Bucovice, Jindřichův Hradec. Část byla nahrazena zenijnimi útvary Olomouc, Bechyne a Rakovník. Hlucin byl dán hasičům. Z Kutné Hory nic nezbylo.
No nevím, řidič pronasledovaneho auta jel rychle, mohl ohrozit ostatní, ale jeho pronásledováním se podle mého názoru pravděpodobnost ohrožení ostatnich řidičů a chodců zvýšila, tudíž stojí pronásledování auta za přestupek za riziko a vyšší pravděpodobnost ohrožení ostatnich účastníků provozu? Je to jen ma úvaha, a rozhodně nejsem žádný zastánce snižování důrazu na řidiče. Zaráží mě jen ten nepoměr přestupku a usmrcení ostatního účastníka provozu.
Komouši, ČKD (stejně jako ostatní průmysl) pouze dojili a udržovali při životě. Mezitím ale západ vyvíjel modernější postupy, materiály, nasazoval modernější stroje,...
Proto po '89 bylo ČKD proti západu naprosto zaostalé a nebylo schopné konkurovat kvalitou, rychlostí ani cenou. Podobně v té době dopadla velká část zaostalého českého průmyslu.
Za to dnešní někteří vlastníci podniky nedoji viz Liberty. Podniky se rozhodně rozvíjely v kontextu RVHP a daných trhu. V té době nebyla vůle ani smysl se dívat na nějaký Západ, protože jsme tam nepatrili a věřilo se na věčné časy. Vím o hodně investicích do průmyslu z konce 80. let, které ale po revoluci přišly vniveč. Nová vagonka Zličín, nedokončená fabrika na výrobu zdravotnického materiálu v Brně, nová Motorárna Zetor v Malomericich.
Docela dobrá firma to byla možná za první republiky. Komouši jí potom prakticky zlikvidovali a po '89 to byla zaostalá nekonkurenceschopná fabrika, kterou ruSSák akorát nechával tak nějak přežívat. Takže buď lžeš z neznalosti, nebo z ruSSáckého fanatismu.
Nesmysl. Možná se po roce 48 změnil vyrobni program. Proč by komunisti likvidovali podnik, na kterém závisela výstavba x prehradnich nádraží v Československu. Pokud myslíte likvidaci obecně přesměrování orientace vyroby na východní trhy, tak na to může mít každý jiný názor.
Provozují hydro elektrárny, kdysi převzali CKD blansko Engineering, dnes se to jmenuje Litostroj Engineering, navrch, opravy a výroba vodních turbin. Vývoj z Blanska nedávno přestěhovali do Brna. V Čr je vývoj a zkoušky, výrobu turbin zajišťuje Litostroj Power, slovinský výrobce, rovněž spadající pod holding Energo-pro.
Myslim ze ti lide najdou bez problemu novou praci.
Ale jakou a kde. Už nepůjde o konečného výrobce, ale firmu delajici polotovary a svěřence. A to je problém této země, staré firmy, mnohdy s dobrým jménem ve světě, zanikly, a nyní se defakto ocitáme v 19. století a čekáme, až ty nové, české firmy vyrostou. Zahraniční montovny nepočítám.
Nikde se nic nepíše o propouštění, ta firma je v úpadku, což je něco jako insolvence. Takže nuceně změní vlastníka který spolu s firmou koupí i část dluhů a jede se dál. Vsadil bych se, že zájemců bude hned několik. Dnes mají největší cenu kvalifikovaní zaměstnanci, proto bych se výpovědí opravdu příliš nebál.
No nevím, ještě před 5 lety tam dělali kolem 500 lidí, vyrábělo se v hodně halách, postupně firma propouštěla a zozprodavala stroje. I opravy jejich turbin nezajišťuji, ale zakázky vždy vyhraje Energo Pro.
Majetek celé firmy pouze 54 milionů??? I větší statek na vesnici mívá podobnou hodnotu! A pohledávky 300 mega??! To smrdí špínou....
Čkd Blansko nevlastní nemovitý majetek, haly byly před cca 4 lety vydrazeny v rámci insolvence předchůdce CKD Blansko Holding, a to sice Čkd Blansko strojirny. Dlouhou dobu se tu mluvilo, že firma rozprodavala stroje, a to už pod dohledem FAU a zřejmě při prihlizeni věřitelu, nikdo se nestěžoval, teď bude mizerný výtěžek. Škoda, že nedošlo k prodeji v roce 22 přes zaklelnutim FAU, údajně byly jednání s Energo Pro.
Docela dobrá firma to byla možná za první republiky. Komouši jí potom prakticky zlikvidovali a po '89 to byla zaostalá nekonkurenceschopná fabrika, kterou ruSSák akorát nechával tak nějak přežívat. Takže buď lžeš z neznalosti, nebo z ruSSáckého fanatismu.
Jak ji komunisti zlikvidovali? A co pan Bednář, na něho se zapomnělo a co éra JaT? Rusove to nevlastní celých 35 let. Tak prosím skutečnost nezjednodusujte. Čkd vyráběla i karusely, a víte kdo konkrétně tuto divizi zlikvidoval? Jistý TOSHulin, když se výroba karuselu oddělila od CKD Holding. Pete byla výroba přenesena do nedaleké Tos Kurim. Nějakou dobu firmy existovaly. Poté došlo k fúzi, CKD Blansko m OS zanikla, snad zbyla jen značka a know how. Poté samotné Tos Kurim, i přes sloučení, musela propustit třetinu lidí.
Prosperující podnik? Obrat i počet zaměstnanců již dlouhé roky jen klesal. Tohle skutečně nelze označit za prosperující podnik. Zaměstnanců je samozřejmě škoda, ale věřím, že adekvátní práci si najdou bez problému.
Co je to adekvátní prace? Jsem z Blanska, kde byl i Adast, výroba strojů do papirenstvi, po krachu jsou v areálu nové strojírenské, spíše zamecnicke firmy, ale žádná z nich nevyrábí konečně výrobky, same svařence, polotovary. Potom tu slyšíme od politiků, že je třeba průmysl s přidanou hodnotou. Začíná se od znova. Čkd Blansko bylo vytunelovana v 90. letech panem Bednarem, potom to měla JaT a potom ten Rus. Bohužel se firmu nepodařilo prodat před uvalením sankcí od FAU, ze samotné firmy zbyly jen stroje, haly ji nepatří.
tak pak nechápu její význam kdo bude potrestán? asi nikdo jen se přelijí peníze a dovolím si tvrdit že papírování zaměstná desítky úředníků plus soudy hezky to vedem...
Politici tady žádnou odpovědnost nenesou. Kazdy má svoji pravdu a pochybení nikdy nepřizná, produkt tzv. zdravého sebevědomí dnešní doby. Úředníci jen konají svoji povinnost, dohled nad zadáváním veřejných zakázek. Jestli vadí papirovani a státní zaměstnanci, tak šetřeme třeba tím, že UOHS nebude tak aktivní na poli ochrany hospodářské soutěže, u finančních úřadů neresme možné obcházení a krácení daní. Pořád současná vláda poukazuje jen na státní zaměstnance, ale ti vykonávají úkony, které definují různé zákony. Digitalizaci tento stát neumí, viz tento případ, neumí se ani vysoutezit řádně dodavatel. Takže ono pověstné stredopravicove heslo, že je státních zaměstnanců hodně, vyplývá především z legislativy.
Asi Brusel a naší politici sází na to, že obyvatele EU žiji v jakési apatii, to se někdy lidem žijícím v totalitním zřízení stává. Bohužel, EU je rozjetý vlak, od kterého se nejde lehce odpojit. To nikomu nevadí zasahování do prava nakupovat to, co chce zákazník? To nikomu nevadí, že se zelené ideologii podřizuje prakticky vše? Nevadí, že dojde k nárůstu inflace, poklesu kupní síly? Volby do EU parlamentu nic nezměnily, kritici byli odstavení od moci.
Hlavně korektně. Korektnost se rovná autocenzure. Korektnost, udrzitelnost, to jsou hesla dnešní doby. Pan Šíp je mnohostranny umělec, na hosty se připravuje, shání se o nich informace. Na to míří jeho otázky. Dělat zábavu neumí každý. Ale chápu, pro zástupce dnešní progresivní doby, to nemusí být jejich šálek kávy.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
To je jedno. Politici se dal budou stát za tím, že vyjednali silné ekonomické portfolio. Nikdo v dnešní době nepřipustí, že se mýlil. Stačí být přesvědčený o své pravdě, když to pak dopadne jinak, tak je důležité to interpretovat tak, že se nikdo nemýlil a že vše dopadlo podle plánu. Jsem přesvědčen o tom, že i toto je silné ekonomické portfolio, a kdo říká něco jiného, tak...... Asi tak nějak.
1 odpověď