ANO se samo identifikovalo jako nikoli strana, ale hnutí.
Ve skutečnosti je to ovšem sekta, s hlavním nedotknutelným guru, který vše řídí a o všem rozhoduje. Jeho nejbližší “spolupracovníci” jsou mu kdesi zalezlí až po podpatky a dav sektářů jásá nad jeho každým, povětšině lživým prohlášením.
U hnutí Ano se alespoň ví, kdo ji řídí a k čemu slouží, to u ODS, Stan můžete jen tipovat a domnivat se.
Ještě bych vedle CSG, STV group a Colt CZ doplnil další ceske koncerny: Omnipol a také český stát, jako vlastnik státních podniku obranného průmyslu LOM Praha (včetně CLV Pardubice, VR group, Letiště Prerov), VOP Nový Jičín, VVU, VTU, explosia. Je jasné, že vzhledem k historii, bude výroba těžké techniky probíhat na Slovensku.
Ještě pár značek jako MG, a Evropa konci. Respektive státy se budou předhánět v lákání čínských investic. I Stallentis má problémy, a to dosáhl obrovských úspor z fúze a sdílení techniky. Byli to Kapitalisti a demokraté, kteří s vidinou krátkodobého zisku poskytli Číně know how. Kritizujeme ceske komunisty, ale že s téměř každou koupí podporujeme ekonomiku komunistické Číny asi nikomu nevadí. Inu, když bude o prachy. Budeme neustále řešit naší komunistickou minulost, ale nevidíme současnost. Čína má podchycene africké země, dokonce i Jihoamerické. Takže kdyby tehdejší CSSR mělo zavedené tržní principy, tak bychom se k tomu stavěli asi jinak. Jak jinak si to vysvětlit. Ale nebylo to plánované hospodářství, co lidem vadilo nejvíce. Bylo to banány, cestování.
Jako bych to tu nepsal. Škodovka je zlatá slepice Volkswagenu a co dělá Volkswagen? Tuto zlatou slepici neustále dusí!
Takže kvůli EGOMANIAKŮM z VOLKSWAGENU půjde celý koncern do kytek.
Takže nejenže Německo dělá strategické chyby - například zrušení jaderných elektráren - ale i soukromý automobilový business kvůli německé pýše jde do kytek.
V takové situaci by bylo skvělé, kdyby se našla skupina českých investorů, kteří by Škodovku od Volkswagenu odkoupili.
Byla by to nejlepší česká investiční příležitost.
Možná ještě roste Cupra.
Proč by neměly ČSA přečkat komunistickou hruzovladu, když byl národní dopravce potřeba? I za minulého režimu se litalo i do západních metropolí, CSA působily na důležitých evropských letištích, které nedávno všechna opustily. To taky přispělo k úpadku. Pořád liberální proud musí fnukat nad spatnymi výchozími podmínkami po pádu komunismu. Jak tohle ještě bude říkat, ještě 20, 40 let? Měli jsme dost času něco udělat, 35 let, že se to nepovedlo je vína dnešní doby. A co ta narážka na ČD? ČD v důsledku liberalizace trhu, a hlavně v důsledku krajů, nemají defakto žádnou moc. Jsem z JMK, kraj nakoupil díky dotacim nové vlaky, ČD vyhrály výběrové řízení na provoz, nyní kraj ruší průvodčí a pokladny. ČD JEN dělají to, co chce kraj. Daleko mě vadí zřízení krajů a vznik bílých míst, jako bychom jich neměli málo viz Sudety. I Ty dotační programy na nákup vlaku pro ČD jsou skrytým nástrojem liberalizace. Dana souprava musí dle informačních podmínek jezdit jen na daném území, v případě střídání dopravce se musí vlaky postoupit na soukromníka, který defakto má nízké vstupní náklady. Nevidím důvod, proč takhle pomáhat soukromým firmám.
Fiat už nic v Evropě neznamená, kromě Itálie Fiat bych nechal jen na Jihoamerickém trhu, kde pravidelně představuje nové modely, to se o Evropě říct nedá. Fiat Argo, Pulsar, Strnada, Toto tady nikdo nezná. Po slouceni to s Italskými továrnami nevypadá dobře, když je nový model na určitě platformě, tak se vyrábí vedle svých sourozenců viz Fiat 600 po boku Jeep Avenger, Alfa Romeo Junior v Polsku. Navíc ze společného koláče ujídá čím dál více čínských značek, Tesla, Ssang Young.
Což už se děje a Volvo je důkazem. A oni ukazují, že je možný vyrábět pod evropskou značkou i dobrý elektromobily.
Geely vlastní kromě Volva i půlku Smart, z britských značek vlastní Lotus a výrobce tradičních černých taxíků LEVC. Volvo EX30 se vyrábí v Číně, prý jen dočasně, než představí továrnu v Belgii. To není jediný příklad, že evropské značky vyrábí ekektroauta v Číně, je to i BMW, Mini, Cupra.
Evropský autoprůmysl.......
Jako už na konci osmdesátých kdy Japonské značky poprvé v Evropě (Nissan se tehdy dostal v prodejích před Mercedes,BMW či Citroen) překonaly ty evropské se mluvilo o konci konkurenceschopnosti evropských značek, tehdejší Japonská auta od Mazdy nebo Toyoty byly lepší, kvalitnější a cenově srovnatelné nebo i levnější než tehdejší rezavá Astra.
Stejně se nějak zase zvedly. Evropské automobilky fungují v sinusoidě už desítky let.
Evropa dopadne jako Anglie v 80. letech, kdy po krachu britských značek země nalákala Japonce -Toyota, Nissan, Honda. Taky z Britského autoprumyslu nezbylo nic, jen luxusní značky, a ještě všechny v cizích rukou. Výjimka je Vauxhall, který byl díky vlastnictví oddělen od britského molocha, jeho fuzi, znárodňování. Nevím jak se to postupně jmenovalo British motor corporation, British aerospace, British Leyland. Sám mám problém se v tom vyznat. Potom nezbyde Evropě než lákat čínské výrobce do Evropy.
Jak už jsem jednou psal, a přesně podle scénáře: Bartošovo projekt, (38 mil...) který byl podle auditora v jádru dobrý a bylo ho třeba hlavně dodělat, se vyhodí a přihraje kámošům ODS za 2 miliardy..! Kupka s tváří hodného strejce je stejné "šmé", jako Havlíček s Dostálovou dohromady! Člověk by se z ODS a jeho předsedy poblinkal.....A až to vezme do rukou Bureš, tak zakázka bez zájmu médií vyskočí na 2,5 miliardy..! Kamarád taky rád. Tak co, lidí, ještě máte chuť platit daně?! Jestli ano, tak si nastuduje, jak se chová Černá díra!
Proč bez zájmu médií, když Babis se řeší pořád.
Firmy v insolvenci nemají žádnou přídavnou hodnotu jen dluhy. Ale jak už jsem napsal několikrát. Protestujeme proti všemu a vždy. (V těch skladech už je jen minimum vozíků, vše je zautomatizované.)
Tak jde o to, jaké faktory způsobily insolvenci. Přidána hodnota nezaniká tím, že je firma v insolvenci, pokud má unikátní strojní vybavení, vývoj a um lidí a vyrábí. Skladu je tady nepoměrně dost, takže děláme skladníky Evropy. Jak říkám, stačí se podívat na nové CTP parky a Pannatonni, člověka zaráží, že jsou to samé sklady. Nepoměr je velký. No a ty ekologické spolky jdou na ruku soukromníků, jak jinak si vysvětlit, že stavby dálnic, přehrad neustále napadají, ale u soukromých projektů nejsou moc slyšet.
Ano. Nejlepší je nestavět nic. Budeme takový skanzen.
Sklady tady nepotřebujeme, to se tu pořád básní o přidané hodnotě. Žádná přidána hodnota, dopad na dopravu a silnice, dovoz cizích zaměstnanců. Čas, kdy se stavěly montovny typu vyroby do automotiv je pryč, dnes jsou to samé logistické parky. Není co obdivovat, skoda je spíše tradičních firem v insolvenci, kde byla ta přidána hodnota. Ostrava by mohla vyprávět. Spíše by to chtělo investora, který by využil někdejší um zdejších obyvatel, ne každého rekvalifikovat rovnou na obsluhu vysokozdvizneho vozíku.
Pořád v této samozvane demokraticke společnosti je narativ, že buď musíte být voličem vládních stran, nebo jste to, na co má tato společnost x nálepek. Jmenovat je nebudu, ať si je vyjmenuji ti, kdo je používají, opakování není nikdy dost. Používáním nálepek a velice jednoduchého třídění lidí jen na dve hromady se vrazi klín do společnosti, rozestvavaji se lidí. Samozvani demokraté si v naší společnosti vytvořili a vidí spoustu nepřátel, je to hon na čarodějnice, stačí náznak vychyleni z požadovaného kurzu, a hned jste na druhé hromadne. I demokraté pronasledovali své odpůrce viz USA 50. léta a Mccarthismus. Vsady viděli jen své nepřátele, který byl doprovázen strachem a vytvaren paranoiou.
Dnes jsem viděl cestou do práce čínské SUV Lynk&co, rovněž spadající pod Geely. MG už nepočítám. I elektrické verze Mini se dělají v Číně, citroen c5x. Je zajímavé, že vše spotřební zboží lidem z Číny nevadí, ale u aut na to zapadni mentalita není připravena. Přitom to byly právě zapadni firmy, bez kterých by dnes Čína nebyla kde je. Kapitalisti za ktatkodoby zisk obětovali svou budoucnost, kde je v budoucnosti Čína pohltí.
Za to voliči levice by se z cizího rozdali
To, že v tomto případě podporuji odbory, že mě nemůže dělat ultralevicaka, to bychom se zase dostali ke zjednodušování a dvojímu vidění světa, kterým je napadena celá tato společnost, která si myslí, že je demokratická, ale až do té doby, kdy se setká s jinými názory někoho z jiné sociální skupiny. Pořád jenom nalepkujeme a hazime ostatní, podle sociálního statusu, podle zaměstnání, podle politické preference.
Voliči pravice mají 2 základní nepřátele, důchodce a státní zaměstnance (uredniky). Pořád tady šíří dezinformace, že státní úředník nic nedělá. Minimálně se dopouští zjednodušování a tím postvavaj proti sobě lidí. Argument, ať jdou do jejich posvátného soukromého sektoru, neřeší merito věci, nespokojenost s odměňovánim, který asi zřejmě nevymizi jejich odchodem, propad reálných platu, a zákony, nařízení, procedury, které vynucují takový aparát. Někdo to dělat musí, to ale neznamená, že bude držet hubu.
Když už rok zajišťovali tolingove financování, tak snad to myslí vážně. Byl to nyní stát, respektive FAU, a šetření, které nejenom znemožňovalo prodej podniku, ale firma měla velke potíže získávat financování u bank. Za tohle bych stát zažaloval, ztráty určitě jsou. Jinak Indové nyní třeba zavřeli ocelárna v Británie Port Talbot a zároveň sivstavi novou ocelárna v Indii. Je to celoevropský problém, regulace EU udělaly z Evropy nicotné lejno, který ještě možná někdo vcucne, ale hned vyplivne, protože je k ničemu.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Mě by zajímalo, co předcházelo únoru 22, otázkou je, zda vůbec můžu o tom pátrat a něco si myslet, neboť nechci být označeny za člověka aktivně kolaborujici s Ruskem. Ostatním přeji, ať se jejich demokratické myšlení neodchyli od požadované a jediné správné linie, ať nám tady zbytou alespoň nějací správní demokratičtí občané. Přeci nebudou v CR sami dezolati, komunisti, kolaboranti, populisti, extremisti. Je společnost vůbec zdravá, když pomalu každý druhý člověk je hanlive nalepkovan a vyzván k odstehovani do Ruska. Že by se i samozvani demokraté inspirovali akci STB Asanace?
2 odpovědi