O jaké auto se jedná ? Já mám vw sharan 2.0 tdi 2012 a poznat za jízdy regenerace nejde (diletant opravdu nejsem ,od mala vše možné dopravní prostředky které i trochu zvládnu opravit) tak nešiřte fámy. Za jízdy nepoznáte , že se nepatrně zvedly otáčky motoru na volnoběch a že jede sahara neboli vrtule na chladiči což je v teplém počasí normální. Zvuk motoru se nezmění tak nevím s čeho za jízdy poznat že probíhá regenerace. A na tento popud mám DPFKAPI krabičku která zanesení filtru zobrazuje diodami a vypalování i zvukovým signálem . Takže regeneraci nepřeruším vypnutím klíčku jako dřív. Je dost aut u kterých regeneraci nepoznáte ,stačí se s nimi projet ne něco tvrdit když nemáte vyzkoušené.
Jedná se o Audi A4 35TDi rok 2020. Já právě mám vyzkoušený tento model. Fámy nešířím. A jestli se starší generace filtru chovaly jinak, tak pardón. Na každé křižovatce poznáte ručičku otáček na rovné tisícovce, o hodně rychleji se zahřívá olej, dunivejsí zvuk na volnoběhu, no a nakonec jeste si nuluju pocitadlo kilometrů. Kdyz jsem kolem 430 v létě a kolem 360 v zimě, extra roste teplota oleje a na křižovatce je 1000 ot. tak na 100% jsem si jistý. Já nemám s DPF problém. Za mě vše. Čus.
Problém bude i v automobilkách. Většina aut pokud vim nehlásí že probíhá regenerace DPF a tak klidně se stane že v průběhu majitel motor vypne a DPF pak pomalu přestavá plnit svoji funkci
Mám auto s DPF 3 roky. Do půl roku jsem se s ním zžil a přesně vím kdy regenerace nastane. Tam je tolik signálů že se spustila regenerace a jenom totální diletant je nepozná. Vy máte auto s DPF?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže, pokud Vás dobře chápu, tak Vám dá někdo peníze za nic a ještě si stěžujete, že to musíte 4x číst? 😄😄😄
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ale já si právě vůbec nestěžuji. Chtěl jsem to číst, abych byl v obraze. A ne jako vy.