Na ten týden jste přišel jak? My jsme jeli do Turecka autem před 12 roky. Potřebovali jsme na to dva dny tam a dva dny zpátky.
Jednoduše. 1. Před 12 lety jezdilo jen po našem území 0 40% míň aut. 2. Je to do města Antalye přes 2700 Km plus třeba 300 po pobřeží do hotelu. Pokud jede jeden řidič bez střídaní ( řekněme 12 hod. od 6 do 18 hod a to už je střelec ) v průměrné rychlosti 100 km plus zdržení zácpy, je to na 2 nocování a tedy řekněme 3 dny to samé zpět ( 1200, 1200, 300+300 třetí den) To je skoro týden. Pokud je někdo závodník, nebo jste jel "jen do Istanbulu což je o ccs 800 km méně " nebo má střídání může to dát za 2 dny ale do Antalye nejen města, horko těžko protože i současné mapy G ukazují 28-30 hod. Nepřetržité jízdy při žádném problému.
Autem je to nejlepší. Je to delší ale vidíte toho více.
Jasně do Turecka 🤣 Týden na cestu tam zpět. Šílený kolony na dálnicích, v tunelech, mýtech a hranicích kde jsou. Ale vidíte víc. No klidně bych si přejezd Balkánu ušetřil a na ty dny si po 2,5 hod. letu vzal auto v Turecku a sjezdil to tam za ty peníze za mýto PHM 5 x spaní cestou tam a zpět. ( Do Antalyie)
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Srovnávat rok 96 a teď 🙈🤣To nemyslíte vážně, že ne ? Jen letový provoz se zvětšil možná i 50 x To je jako - To bych mohl srovnávat let v 1978 do Burgasu ruským Tůčkem a dnes let. Jinak v 96 ještě běžně kouřili v těchto destinacích v halách Turecko, Tunisko 97 , Egypt dokonce v Evropě Francie a jižní státy. Zakazovalo se to v těch 90 letech postupně i v letadlech. Ty "chaos" věci co popisujete - Tak Tenkrát to bylo možná kvůli nekompetenci, neznalosti a zásadního nižšího vzdělání personálu atd v Turecku. Což se rapidně změnilo v posledních 30 letech. Nyní je to jako srovnávat pražskou spojku v 96 a dnes. Ale vysvětlené je to v článku.
Četl jsem o tom výbuchu Tambory víckrát. Nutí to opravdu k zamyšlení nad sílou přírody a čím může přispět ke změně klimatu, která je v této době hodně diskutovaná. Osobně věřím, že příroda, planeta je mocnější než my lidé ikdyž se nepochybně podílíme na jejím ničení. Třeba Tambora je toho ukázkou. Ale i další známé katastrofy. Dobrý článek
Proč bych měl dělat práci za někoho? Proč řetězce nesníží třeba 5% z celkové částky kterou namarkuji na samoobslužné pokladně? Neplatí tím prodavačku a já dělám její práci. Pak by to mě dávalo smysl. Když jsem na pásu. Markuje ona a já vyndávám a uklízím. Takhle chtěli jen nenažranci ušetřit za pracovní sílu a mít to ve svých kapsách - jen s tím, že dají lidem "svobodu - nestát " ve frontě. Pak je stejně většinou fronta u pár samoobslužných a ty prodavačky tam poletují stejně. Je mi ve finále jedno jakou použiji pokladnu. Ale raději, pokud nemám "2 věci" mám lidský kontakt s milou paní, pánem a úsměvem.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Jedna věc je případný trest. Měly by se zveřejňovat fotografie a celá jména rabujících. Doživotní ostuda je největší trest. Pokud to nejsou smažky, na ty neplatí nic.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Bohužel v té lékárně předpokládám to smažky byly 😒 Přísné tresty a veřejně prospěšné práce na odklízení škod v oblasti s cedulí - kradl jsem tady, zatímco jiní pomáhali.