Není pravda, co tvrdí zástupce Generali ČP. V srpnu 24 jsem pojišťoval též nemovitost a byla provedena kontrola v katastru nemovitostí, obchodní zástupce si nemovitost též zobrazil na mapách, prověřoval počet podlaží, podsklepení, typ střechy a též stupeň nebezpečí záplavy a povodně... Bez zápisu v KN by mi ji nepojistil.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Problémy s trakčním vedením se z minulých dvou letech přesunuly z Brandýsa nad Orlicí do České Třebové. Jen vzpomínám, jak se přestavovol Brandýs, tak došlo cca 14 dní od sebe vždy v neděli odpoledne k závadě na trakčním vedení (3x) a Čechy a Morava byly od sebe odříznuty na půl dne. Je to infrastruktura, za kterou je zodpovědná Správa železnic (SŽ). Zároveň trakční vedení je ze Zákona o drahách určeným technickým zařízením (elektrickým) (UTZ) a podléhá dozoru Drážnímu úřadu. Z prováděcí vyhlášky k Zákonu o drahách má povinnost SŽ provádět revize a prohlídky a zkoušky v provozu na trakčním vedení. Ano má povinnost, ale skutečnost je jiná, kašle se na všechno, nejsou lidi, jen se propouští. Ředitel SŽ debakl v Brandýse přežil, neodvolali ho, za stav infrastruktury je přímo zodpovědný. Takže je jisté, že problémy např. s trakčním vedením budou častější, protože jednoduše managementu SŽ to hravě projde. A co Drážní úřad. Měl by konat aspoň tím, že na UTZ trakční vední v České Třebové vykoná státní dozor. Můj odhad je, že k poruše v Č.T. dojde o víkendu v Ne 15.12.