Ad zvací dopis od pojišťovny - není divu, že lidi nemotivuje. Je to jak z roku 1975. Dlouhé, společné pro rakovinu střeva, prsu i prostaty, systém vyplní Vaše jméno a příjmení, ale oslovení neosobní a zastaralé (Vážený kliente/klientko)... celý román na dvě A4. Kecy v kleci a sbírka klišé. Chybí třeba příklady (anonymizovaných) fotek - co umí prevence, a kde už nepomůže, a možná by se i někteří vyléčení pacienti rádi pustili do osvětové spolupráce s VZP. To by to ovšem nesměl být podnik, co funguje jak za krále Klacka.
Probuďte se. Ohňostroje byly možná sexy někdy ve století páry. Ale dneska? Bože 😕 Nebudu tady vyjmenovávat všechna negativa, dohledatelných zdrojů je celkem dost (pro toho, kdo je chce opravdu najít...). Ano, ubližuje to zvířatům. A i před FFUK to hodně lidí špatně neslo. Ono, když bydlíte ve městě, a nemáte před tím kam utéct, je ten večer, kdy to od pozdního odpoledne až někdy do půl třetí ráno za okny vypadá jak na frontě, k nepřečkání (a ne, nechci se přestěhovat do hor někam na pastoušku). Město může být totiž i pro lidi, pro ty, co ještě nejsou úplně hluší a bez mozků. Je dobře, že to konečně někdo pochopil, ať už je jeho reálná motivace jakákoliv.
Udělat z normálního bytu ratejnu umí každý trouba s bouracím kladivem. Chudák majitel. Až se za pár let slečna architektka postěhuje k novému objektu zájmu (co taky s chlapem, který si nechá všechno líbit!), zůstane mu studený nehostinný byt (ty chybějící dveře do ložnice jsou fakt hnus) a pořádná díra v rozpočtu 🧨
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Za mě určitě L'Oreal - poměr cena - výkon perfektní, a vydrží.