Předpokládám, že lepší varianta je, když byty postaví město než developeři.
Nektere problemy jsou komplexnejsi. Uvedu srozumitelny priklad. Chirurg provede zakrok, ale opomene zasit rez. Vas nazor spravne zastava praci chirurga, ktery zakrokem vylecil pacienta. Ovsem, opomenutim zasit otvor to vlastne udelal jeste horsi. Ne v kontextu konkretni nemoci, ale v kontextu celeho clvoeka, ktery nasledne zemre nebo chyhti jeste horsi nemoc.
A o to tu bezi. Nestaci jen postavit nove byty. Je potreba zajistit veskery ekosystem cloveka pocinaje kanalizaci a konce kapacitou vzdelavacich instituci. Stat vsak nikdy neresi problem komplexne. Resi jen dilci zalezitosti ve velmi dlouhem casovem horizontu. A jelikoz se vlady i cinitele stridaji casteji, nez se plni plan, tak spousta veci zustava nevyresenych. Jako priklad uvedu otazku Radlicke radialy. Jiz pred vic jak 50 lety se vedelo, ze bude potreba resit prutok dopravni infrastruktury. Jsou to dve generace, ktere nebyly schopne vyresit tento dilci ukol. Co vsak stihli, tak postavet stovky tisic novych bytu. Takze tu mame problem: lide maji kde bydlet, ale ve spicce uz nestiha ani prazske metro, natoz silnice s autama.
Mel bych jeden konstruktivni: Z tech 15 tisic, pokud by jen kazda pata domacnost mela auto, kam tech 3 tisic aut navic vmestname? At uz z pohledu propustnosti silnic, tak i parkovani, pricemz parkovani nejen v garazich domu, ale celkove po meste. Pricemz s tim odhadem "kazdym patym" jsem velmi opatrny, realne to bude spis kazda druha, maximalne kazda treti domacnost.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pche, 107km/h byva i u nas v Praze na Stodulkach. A vubec, neni dulezita absolutni sila vetru, jako poryvy. Jestli to lita z 0 na 60, je to vetsi peklo, nez treba ze 100 na 110.