V koupelně mohli trochu místa oželet, příčku u pračky se sušičkou posunout a na chodbě vytvořit aspoň nějakou předsíň. Takhle je to řešení na prd, když přijdete v botách z venku rovnou do zóny, kudy chodíte z koupelny. A odložit si bundy zřejmě také není kde. Kdyby tam bylo nějaké zákoutí hned za dveřmi, dala by se ta "špinavá" zóna s nepořádkem přineseným zvenku aspoň trochu oddělit. Ale třeba rádi dvakrát denně vytírají, takže jim to neva. :-)
Aniž by člověk popíral prokazatelný fakt, že si banky slušně "mastí kapsy", zrovna v oblasti hypoték bych tolik nehořekoval. Už takto je realitní trh v ČR hodně přehřátý, protože je u nás vžitá představa, že všichni buď musí bydlet ve svém, nebo že nemovitost je nejlepší investice. Tudíž lidé kupují cokoliv za jakoukoliv cenu. A čím více lidí si bude moci dovolit hypotéku, tím to bude horší. Poptávka bude ještě více převyšovat nabídku a ceny nemovitostí dále poletí do nebes. Při tom všichni budou řvát, ať s tím vláda něco dělá. Ale za tohle není zodpovědná vláda, lidi si za to můžou sami. Trochu by to chtělo přehodnotit životní postoje. Levná hypotéka rozhodně nepatří k základním lidským právům a je potřeba se smířit s tím, že individuální vlastnictví zkrátka není pro každého.
Člověk má strach se podělit o náměty, aby to pak nebylo profláknuté třeba jako Kafec, kde je to bez rezervace čistě o náhodě, jinak pořád plno. Ale na druhou stranu jsme díky tomu při našich toulkách Brnem objevili na Úvoze Koffein. Odkaz
Nemám strach, že by se tam cokoliv měnilo. Lobbisté automobilového průmyslu jistě najdou spoustu pádných důvodů a způsobů, jak přesvědčit regulátora, že nejsou potřeba jakékoliv změny bezpečnostních norem a související metodiky testování. Aneb peníze na první místě, to platí v USA beze zbytku. Pár mrtvých na ulicích navíc nikoho nerozhodí. A je to v zásadě pravda. Místo aby se zaměřili na tu fentanylovou katastrofu, kde umírají lidé po desetitisících ročně, budou buzerovat výrobce aut, aby tím "zachránili" pár desítek lidí ročně?
U podobných nehod mě hrozně štve, jak záchranné složky naprosto bezostyšně ucpou celou komunikaci, přitom by se kolem dalo úplně normálně projíždět. Ale oni naschvál postaví jejich auta všude kolem stylem “tady mi vypadl volant z ruky”. Ta jejich nadřazenost vůči ostatním účastníkům provozu je dost neomalená.
Nemohli to aspoň o týden posunout po uskutečnění mezinárodního maratonu? Praha bude přecpaná účastníky i návštěvníky, spousta dočasných uzavírek kvůli maratonu, dlouhodobá uzavírka Libeňského mostu a do toho ještě uzavřou průjezd tramvají centrem. Fakt výborný nápad. Ať se pak nediví, že lidi raději jedou autem, aby se rozumně dostali tam, kam potřebují.
Ono je potřeba si to vše zasadit do celkového obrazu dění v Rusku. Aktuálně je tam před prezidentskými volbami, tak je potřeba se ukázat, jak je neomezený vládce Putin silná osobnost, která i skrze své poskoky bude šířit imperiální myšlenky, jak se může obnovit zašlá sláva země. Až bude po volbách a Putin bude mít svůj úřad potvrzený minimálně na dalších 6 let (pokud nezařídí další změnu ústavy), ta rétorika zcela jistě otupí a i Rusové budou podstatně vstřícnější nějakému rozumnému řešení celé té patálie. Teď ale nemohou ani naznačit, že by v čemkoliv ustoupili.
Pořád nechápu, proč mají technologické firmy desetitisíce zaměstnanců. Vždyť je to úplný oxymoron. Jak může firma nabízející digitální služby tolik lpět na kopách neefektivních zaměstnanců, místo aby využila technologie? Ale ti lidé se snadno rozprchnou jinam, aspoň podle mediální masírky v ČR o tom, jak jsou lidé z IT oborů nedostatkovým zbožím. Teď je ovšem otázkou, jestli ti nadbyteční pracovníci nebyli spíše z nějakých podpůrných aktivit, přičemž o IT mají stejný přehled asi jako nějaká tetka z Horní Dolní. 😀
A chvíli na to jak přes kopírák zase dodávka do kamionu o pár kilometrů dále směrem na Brno. Ani tam to řidič dodávky nemohl podle záběrů z kamer přežít. Dneska je na D1 zase veselo. Už by s tím měli konečně něco dělat, tak hustý provoz ta dálnice absolutně nepobírá. Řidiči sice také jezdí jako prasata, ale kdyby nebyly na D1 intenzity dopravy v řádu vyšších desítek tisíc vozidel denně, neměly by menší chyby řidičů hned takovéto následky.
Autor článku by si měl trochu doplnit rozhled. Věta téměř v závěru "Traduje se, že z oken pokojů Labské boudy je nejhezčí výhled na Krkonoše," je hodně nedokončená. Druhá část té věty totiž zní "protože je to jediné místo, ze kterého není ta ohyzdná budova vidět". V tom je smysl toho souvětí. Jinak krásných výhledů na Krkonoše je spousta z mnoha různých míst.
Vtipné je, jak všichni přejali i do dopravních aplikací zprávu o nárazu do mostu na 32. kilometru, ačkoliv podle fotky se jedná o most na 31. kilometru, který převádí jenom nějakou polní cestu. Most na 32. kilometru převádějící přes dálnici komunikaci 3. třídy má úplně jinou stavební konstrukci. Aneb přesně v duchu dnešní "novinařiny" - důležitější je vydat zprávu rychle, než aby byla ověřená a správná.
Podle titulků se rameno bagru ze své vůle odpoutalo od zbytku stroje a vyskočilo vstříc konstrukci mostu, aby se s ní srazilo. Asi už nechtělo tupě poslouchat pokyny operátora v kabině, ale chtělo zažít nějaké dobrodružství na vlastní pěst. 🙂
Ale ono je to zatím celé pouze o tuposti toho operátora, která způsobí totální chaos v dopravě na mnoho hodin, ne-li dní. :-(
Nějak se jaksi v těchto úvahách zapomíná na náklady spojené s údržbou a rekonstrukcemi. Ono už po 30 letech je nemovitost obvykle zralá na zásadnější renovaci, takže když se doplatí hypotéka, mohou se pak peníze začít vrážet do úprav. Ale v režimu, kdy platím 50 let tak říkajíc na dřeň a údržba se zanedbává, jak to bývá v našich končinách časté, musí být nemovitost bez podstatných zásahů na konci tohoto období v zásadě neobyvatelná. Pokud někdo doufá, že se tržní cena nemovitosti bude jen tak sama od sebe do nekonečna navyšovat, aniž by do ní postupně dále investoval, tak je na velkém omylu a evidentně nemá o vlastnictví nemovitostí ani páru. A některé strany chtějí toto ještě podporovat. Že jim není hanba. Jediným rozumným zdůvodněním je vážně jenom to, že Andy chytá rozjet banku zaměřenou na hypoteční úvěry a potřebuje novou klientelu.
Kdyby se všichni už dlouhodobě připravovali na změnu klimatu, místo aby s ní zdánlivě bojovali, mohly by být takovéto situace minimalizované. V průměru je srážek stále stejně, jen jejich distribuce je značně nerovnoměrnější jak v čase, tak v místě. Španělsko a kus Francie třeba sužují dlouhodobá rekordní sucha. A přitom jenom o pár desítek kilometrů dále teď řeší opakované přívaly vody a související povodně. V zásadě ale oboje je o zadržování vody v krajině na dobu, kdy ji zase budou potřebovat. Jenže to raději EU úředníci budou masivně investovat do zelené energie a elektrokrámů, které ale v krátkodobém i střednědobém horizontu z pohledu dopadů klimatických změn vůbec nic neřeší.
Primárně chyba řidiče, který dostatečně nezpomalil a sejmul je velkým zrcátkem. Ale na druhou stranu, ti dva s kočárkem byli na přechodu jak na procházce. Ani náznak, že by trochu přidali do kroku. Z pohledu řidiče je toto velmi ošemetné, když předpokládáte, že ti lidi už budou bezpečně na chodníku, ale oni v družném hovoru na kraji silnice skoro zastavili a přijíždějící auto vůbec neregistrovali. Není to tedy pouze o tom, že řidič neregistroval je, ale že ti chodci vůbec neregistrovali přijíždějící vozidlo. Jakožto rodiče jsou dost nezodpovědní. S kočárkem před sebou bych dával o to větší pozor, jestli mi nehrozí nějaké nebezpečí. Do jisté míry si za to tedy mohou sami, když si přechod pletou s promenádou.
V takovém případě dostane pořádně na frak zákoník práce, resp. část věnovaná odpočinku. Směna má trvat maximálně 12 hodin, asi z nějakých opodstatněných důvodů. Zde bude volební komise začínat "směnu" v 6 ráno, aby všechno připravila. Do 22 hodin bude otevřená volební místnost a dalších několik hodin bude trvat sčítání hlasů (podle typu voleb a velikosti okrsku). Reálně tedy může jedna taková "směna" trvat i 24 hodin. To někomu ve vládě přijde normální? Představa, že někdo bude schopný o půlnoci po celodenní práci správně sčítat hlasy, mě celkem děsí. To bude chybovost. Anebo se členové volební komise budou střídat, že někdo přijde na ranní, někdo na odpolední, aby se vyhnuli dopadům únavy. Dalším negativem je, že ve spoustě škol budou muset dávat ředitelské volno, protože ze škol se stávají volební místnosti. Doposud se výuka jen o něco zkracuje, v navrženém schématu se bude muset zrušit ve volební den úplně. Každopádně je taková změna dost podezřelá a opravdu zavání snahou nepřímo zmanipulovat volby tím, že spousta voličů to nestihne a k tomu se zvýší chybovost ve sčítání a přiřazování hlasů správným subjektům.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Výuka takových témat nemá s vyučováním nic společného, je to snaha vychovávat děti v souladu s názorem nějakých úředníků. Už takhle strkají školy do výchovy dětí nos až příliš. Škola má předávat znalosti, nikoliv životní postoje a názory. K tomu slouží rodina, aby děti vychovávala dle svého uvážení. Navíc to, že se dětem v určitém věku cíleně podstrkává tématika LGBTQ+, je spíše mínusem, protože děti jsou chytlavé a chtějí zkoušet různé kraviny, aby byly něčím zajímavé oproti svým vrstevníkům. Kdyby se ve školách děti vedly k všeobecné toleranci různých chyb a nedostatků svých spolužáků, úplně by to stačilo. Proč se zrovna zaměřovat na to, že někdo má nějakou odlišnou sexuální orientaci či psychickou poruchu typu nebinární a queer? V době, kdy děti žádné praktické sexuální zkušenosti nemají a i v té teorii velmi plavou, je to hodně divoké téma, které může na leckteré duši zanechat šrámy pochybností o sobě samém.