Výuka takových témat nemá s vyučováním nic společného, je to snaha vychovávat děti v souladu s názorem nějakých úředníků. Už takhle strkají školy do výchovy dětí nos až příliš. Škola má předávat znalosti, nikoliv životní postoje a názory. K tomu slouží rodina, aby děti vychovávala dle svého uvážení. Navíc to, že se dětem v určitém věku cíleně podstrkává tématika LGBTQ+, je spíše mínusem, protože děti jsou chytlavé a chtějí zkoušet různé kraviny, aby byly něčím zajímavé oproti svým vrstevníkům. Kdyby se ve školách děti vedly k všeobecné toleranci různých chyb a nedostatků svých spolužáků, úplně by to stačilo. Proč se zrovna zaměřovat na to, že někdo má nějakou odlišnou sexuální orientaci či psychickou poruchu typu nebinární a queer? V době, kdy děti žádné praktické sexuální zkušenosti nemají a i v té teorii velmi plavou, je to hodně divoké téma, které může na leckteré duši zanechat šrámy pochybností o sobě samém.
No, však za víc ta směska cukru a tuků nestojí. Spíše i tak je to předražené. Pořád se divím, jak se výrobcům různých cukrovinek daří dráže a dráže prodávat obyčejný cukr nacpaný do jejich výrobků v neuvěřitelném množství. Třeba v té zmíněné Milka "čokoládě" je cukru rovnou 55 %. Nechápu, jak by to někdo mohl koupit za cenovku uvedenou na obrázku, tedy nějakých 66 Kč.
to je zase článek. jel na tempomat a koukal jinam šílenec. Nic jiného tenhle systém není jen hlídá jestli jede v pruhu. Autonomním řízením to nemá vubec nic společného
No jo, jenže každé auto prodávané v Evropě od roku 2022 má povinného asistenta nouzového brzdění, do lepších a dražších aut se montovaly a podstatně dříve jako doplňková výbava. Otázkou tedy je, proč takovým jednoduchých systémem nedisponuje Tesla v Číně, nebo jak snadné je tohoto trvale spuštěného asistenta odpojit? Protože jinak ta nehoda na videu vůbec nedává smysl. Spíše to byla výmluva řidiče, který se to bude snažit hodit na výrobce auta, místo aby přiznal, že je prostě de.il, který nekoukal na cestu.
Poslední dobou jezdí ty dodávky jak prasata, někteří s telefonem u ucha nebo v ruce a píšou.
Jasně, taky mi to leze na nervy. Ale na druhou stranu, čemu se divíte? Je to pouze produkt dnešní doby a požadavku zákazníků a zaměstnavatelů. Lidé chtějí všechno brzy, nejlépe hned a tak dodávky kmitají a za jízdy domlouvají další kšefty či řeší způsob dodání toho, co vezou. Zaměstnavatelé tlačí na zaměstnance, aby se co nejrychleji vrátili ze zakázky na pracoviště, aby stihli ještě další práci, jinak že jim utíkají peníze. A takhle to pak dopadá. Ona to vůbec nemusela být nepozornost, ale prostě jenom únava a mikrospánek, pokud nebyl řidič řádně odpočinutý.
V tom místě není SOS záliv v pravém slova smyslu. Je v odstavném pruhu a těsně před ním končí ten pomalý pruh pro kamiony. Ve velkém provozu vznikají často limitní situace, když se pomalá vozidla vracejí zpět z toho nejpomalejšího pruhu. Je to doslova recept na nehodu. V tomto případě to očividně řidič dodávky nestihl, "protáhl" si jízdu až do odstavného, nevšiml si, že je tam SOS a stojí tam kamion a bum... Čímž ho neobhajuji.
To si asi trochu pletete místo. Stačí se podívat na obrázek a na mapy, tam jsou 3 pruhy do kopce a vedle toho naprosto regulérní SOS záliv, kde byl odstavený nákladní vůz. I podle fotky je jasně vidět, že byl kus za krajnicí, nepřečníval do vozovky. Co tam tedy ten řidič dodávky zase dělal?
Kuchyně je na fotce jen půlka, když se podíváte na plánek, tak stejně velká linka je na druhé stěně se dřezem a myčkou. Takže úložných prostor mraky. Ložnice mě přijde super, nemůže do ní nikdo nastěhovat žádný bordel. Jen pěkně postel a stoleček. Miluji minimalistické ložnice.
Podle plánku je na druhé straně ložnice ještě velká vestavná skříň přes celou stěnu kolem vchodových dveří. Takže plně funkční ložnice se vším všudy, není to žádná špeluňka, kam se vejde fakt jenom postel.
V koupelně mohli trochu místa oželet, příčku u pračky se sušičkou posunout a na chodbě vytvořit aspoň nějakou předsíň. Takhle je to řešení na prd, když přijdete v botách z venku rovnou do zóny, kudy chodíte z koupelny. A odložit si bundy zřejmě také není kde. Kdyby tam bylo nějaké zákoutí hned za dveřmi, dala by se ta "špinavá" zóna s nepořádkem přineseným zvenku aspoň trochu oddělit. Ale třeba rádi dvakrát denně vytírají, takže jim to neva. :-)
Aniž by člověk popíral prokazatelný fakt, že si banky slušně "mastí kapsy", zrovna v oblasti hypoték bych tolik nehořekoval. Už takto je realitní trh v ČR hodně přehřátý, protože je u nás vžitá představa, že všichni buď musí bydlet ve svém, nebo že nemovitost je nejlepší investice. Tudíž lidé kupují cokoliv za jakoukoliv cenu. A čím více lidí si bude moci dovolit hypotéku, tím to bude horší. Poptávka bude ještě více převyšovat nabídku a ceny nemovitostí dále poletí do nebes. Při tom všichni budou řvát, ať s tím vláda něco dělá. Ale za tohle není zodpovědná vláda, lidi si za to můžou sami. Trochu by to chtělo přehodnotit životní postoje. Levná hypotéka rozhodně nepatří k základním lidským právům a je potřeba se smířit s tím, že individuální vlastnictví zkrátka není pro každého.
A kdo vyhodnotí chyby řidičů aut. Mě nedal autař v obci přednost, tak jsem do něho napálil a rozbil se. První reakce byla, že jsem jel rychle. Policejní expertíza na rychlost vyloučila moje pochybení. Tak co s tím?
Jsme lidé. Každý může udělat chybu. Pokud chce motorkář přežít svůj oblíbený koníček, musí myslet za všechny ostatní a jezdit tak, jakoby byl neviditelný.
Kdybych se tím řídi, zastavil bych a nedošlo by ke srážce.
Ale autaři musí motorkáře taky respektovat.
Hm, až bude 90 % motorkářů jezdit slušně a podle předpisů, tak třeba budou mít respekt a na těch zbylých 10 % si člověk jenom zanadává. Jenže ono je to v praxi přesně obráceně. 90 % magorů na dvou kolech, pro které neplatí absolutně žádné zákony, ani ty fyzikální. A jen malá skupina těch, kteří jezdí podle pravidel. Těch si člověk hned všimne, protože hodně vybočují z řady (jako např. když vzorně čekají v koloně před semaforem, nebo se nesnaží předjíždět na dvojité plné čáře před horizontem, kde vůbec nic není vidět).
Mapy.cz jsou přehledný mapový portál, dokonce bych řekl že nejpřehlednější, protože dodržují český kartografický úzus, který pokládám za prakticky dokonalý.
Nicméně jako navigace jsou velmi špatné, protože do navigování promítají standardní mapu, která obsahuje pro navigaci zcela zbytné informace, a tedy dělá mapu zbytečně detailní a komplikovanou. Navíc toto nelze nijak uživatelsky nastavit, co chci a nechci při navigování vidět.
Tohle je ale čistě subjektivní. Mně třeba naopak všechny ty pomocné informace v navigaci vyhovují, jelikož si člověk dokáže udělat lepší představu, kudy zhruba projíždí a co míjí. Naopak trpím, když jedu podle Waze (aby měl člověk aktuální dopravní informace). To mám pak na displeji problém poznat, jestli pojedu centrem města, nebo uprostřed polí. Je to jenom změť různě šedivých ploch, podobně jako u Google maps.
Člověk má strach se podělit o náměty, aby to pak nebylo profláknuté třeba jako Kafec, kde je to bez rezervace čistě o náhodě, jinak pořád plno. Ale na druhou stranu jsme díky tomu při našich toulkách Brnem objevili na Úvoze Koffein. Odkaz
co to je? Jestli brali úvěr, tak museli mít pojistku, jinak by jim neuvolnili úvěr.
Asi tak. Akorát tam samozřejmě bude vinkulace ve prospěch banky. Tudíž banka svoje peníze od pojišťovny dostane. Ale rodinka má smůlu. Prostě to nechali vyhnít a vymstilo se jim to. Navíc když se člověk podívá do povodňových map, v té jejich obci není až tolik domů, které zaplavuje i stoletá voda. Prostě nakupili špatná rozhodnutí.
To co si obchody u nás dovolují je hodně na hraně zákona. Za mě je toto jednání diskriminační. Jako když nesouhlasím se sběrem a prodejem mých osobních údajů tak mám platit víc? Tak na to velmi rychle zapomeňte.
Jinak Makro nemá věrnostní, ale členské karty registrované na IČO a to proto, protože je to velkoobchod. Do Lidlu nechodím, protože co je z Lidlu není k jídlu.
Možná by bylo dobré se nejprve na vlastní kůži o něčem přesvědčit, než použijete trapnou hlášku o nákupech z řetězce LIDL. Protože je to přesně naopak. LIDL patří k výjimkám na českém trhu, neboť spoustu položek z jeho sortimentu tvoří výrobky, které prodává po celé Evropě. Jsou tedy určené i pro podstatně náročnější trhy jako je Německo a Rakousku. Tudíž nám sem naopak vozí kvalitnější věci. To spíše ostatní řetězce často volí taktiku, že pro ČR si nechávají vyrábět speciální šmakulády, které by na západ od našich hranic neudaly, navíc za přemrštěné ceny. Samozřejmě i LIDL má takové opravdu low-cost produkty v nabídce, aby vyhověl té blbější části Čechů, která neumí vyhodnotit poměr kvalita/cena, ale rozhodně to není převážná část jejich sortimentu, aby se dalo paušalizovat, že nákupy od nich nejsou k jídlu.
A co je příčinou drahého bydlení??? Právě levné a dostupné hypotéky, vládami rozdávané státní peníze lidem formou "helicopter money" a strach z inflace, kdy se byty staly předmětem investic. To byly hlavní příčiny, které způsobily obrovskou poptávku po hypotékách a nemovitostech a vyšroubovaly jejich ceny do nereálných výšin.
Asi tak. Nárok na levnou hypotéku se pomalu vyšplhal mezi základní práva, kolem kterých politici jenom opatrně našlapují, tudíž se pravidla pro získávání hypoték neustále rozvolňují, ačkoliv je zřejmé, že hypotéku dostávají lidé, u nichž není zdaleka jisté, že ji budou schopní řádně dlouhodobě splácet. Někdo v pozadí evidentně neustále tlačí na to, aby lidi kupovali i předražené nemovitosti "na investici". A tihle "inteligenti" pak samozřejmě chtějí umořit splátku hypotéku z nájmu. Takže začarovaný kruh: "investor" pořídí předražený byt a chce ho pronajímat za předražené nájemné. A nájemci zmagoření neustálým omíláním mantry v médiích, že vše bude ještě dražší a že volné byty nebudou, přistupují na placení takového nehorázného nájemného. Trh s bydlením je hodně pokřivený. Navíc nic proti cizincům, ale když do ČR přišlo během roku nějakých 300 000 Ukrajinců a převážná většina z nich nakonec skončila v Praze a dalších velkých městech, musí se to na nedostatku dostupných bytů jednoznačně projevit.
Nemám strach, že by se tam cokoliv měnilo. Lobbisté automobilového průmyslu jistě najdou spoustu pádných důvodů a způsobů, jak přesvědčit regulátora, že nejsou potřeba jakékoliv změny bezpečnostních norem a související metodiky testování. Aneb peníze na první místě, to platí v USA beze zbytku. Pár mrtvých na ulicích navíc nikoho nerozhodí. A je to v zásadě pravda. Místo aby se zaměřili na tu fentanylovou katastrofu, kde umírají lidé po desetitisících ročně, budou buzerovat výrobce aut, aby tím "zachránili" pár desítek lidí ročně?
Do té doby jsem si myslel, že na tom Česko není s inteligencí tak špatně.
Ono se stačí podívat na ten "výkvět inteligence", co se k nim na tom předvolebním mítinku lísá. Z pohledu Gaussovy křivky rozložení IQ v populaci je to vše jasně nalevo od středu. A myšlenkami bohužel také. Všichni by jenom natahovali ruce ke státu, ať všechno zařídí a peníze shazuje z vrtulníku. Nikdo z těch lidí se nechce sám přičinit, aby se měl lépe. Dokud takoví budou mít volební právo, tak se jako republika (ale i Evropa, Země) nikam nepohneme.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Takže se blíží další zdražení jízdného ČD. Ačkoliv za to může diletantský management ČD, pokuta se promítne do ceny jízdenek.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdybyste si pořádně přečetl článek, tak nemůžete napsat takový nesmysl. Jasně tam zaznělo, že ČD mají vytvořenou v účetnictví rezervu, tzn. že tam ty náklady na případné vyplacení pokuty mají už dávno. Fakticky by teď akorát měli vyplatit peníze, ale náklady se jim nezvýší ani o korunu, nebude tedy co promítat do ceny jízdenek. Ale ono je jednodušší si do někoho jen tak bezcílně šťournout, že? Anebo je to možná nad chápání většiny lidí přítomných zde v diskuzi.