Proč? Představte si první třídu se 30 žáky,kde jich 8 rodič naučil dopředu číst či počítat jak třeťáky,9 jen jak prvňáky a zbytek nenaučili nic.Vite jak je těžké pro kantora v takové třídě učit?Ti první se při výkladu nudí a pak ruší ty poslední.Vite děti mají mít pro učení stejné podmínky a to doma nezajistíte.I proto se správně nemají značkovat domácí úkoly.Vy nevíte,kdo ho vypracoval či jakou měrou mu kdo pomohl.Rodic má na učení dohlížet,poradit ale né vyučovat.
Já neřekl, že má rodič dělat úkoly. Má jen vést děti tak, aby byly schopny nastoupit v pohodě do první třidy.
Geny jsou neúprosné, děti jsou většinou kopií svých rodičů. Když se mi něco nebude líbit, tak jsem se to snažila výchovou zvrátit. Nikdy by mě nenapadlo svádět neúspěch děcka na učitele. Moje děti jsme vychovávali stylem, že za úspěch se musí bojovat, protože nic není zadarmo. Krásné známky pro ně byly motivací.
Geny mají menší vliv, než si myslite.
Pochopila jsem jen to, ze na zdejsim mediu sedi skupina nudicich se lidi utocicich na produktivni mladsi skupinu. Vic mi z clanku nevychazi.
Kterou produktivní skupinu myslíte?
Zde byla řeč o dětech a jejich problémech. A ty problémy začínají v rodině, což bylo zmíněno minimálně.
Proto je nutné to zdůraznit a začít s tím v rodinach něco dělat. Hlavně se nevymlouvat.
Toť celé.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Dětem je doma vštěpováno a v praxi předváděno- my jsme nepracovali a ty nebudeš pracovat také.
1 odpověď
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Možná máte zkušenosti z rodiny. Nebo to máte odkud?