Stacilo by aby Apple zakazal aktivaci iPhonu s ruskou SIM kartou. V pripade, ze byl aktivovan jinou SIM kartou, blokaci kdyz je tam strcena ruska SIM karta. A protoze to je novy iPhone, staci aby ten system byl jen u tohoto modelu. Delaji to tak? Nevim. Ale v pripade ze ne, zbyva jen otazka proc. Protoze penize ani chut ani vune nemaji. Odeslano z iPhone.
Bereme to naopak: v pripade poruseni pravidel, pokud ridic nezastavi, policie pouziva samopal a ho strili. Co je nam 10 mrtvych na zastavce, nebo 10 postrilenych. 10 je proste 10. A v nasem pripade ted, jeden ztraceny zivot = uplne zbytecne. A jaky je motto policie? "Pomahat a chranit". Ptam se: jak v tomto pripade pomahali a jak chranili? Zkuste mi vysvetlit. Jinak zmente motto na "Pomachame a chranime jen v ruznych pripadech."
Tak z vyjádření policie a fotek na iDnes – Odkaz 1 – je jasné, že policie jela se zapnutými majáky po Sokolské a trefila se do Oplu jedoucího z Wenzigovy. Z policejního vyjádření je také zřejmé, že policie vyrazila za tuningáři – ale nikde není vidět, že tuningáři jí nezastavili, naopak podle toho, že policie za nimi vyrazila z I.P.Pavlova či spíše z Legerovy ulice, to vypadá, že se teprve tuningáře snažila dojet.
A teď se koukněte na Odkaz a zkuste si představit, že Wenzigovou ulicí Oplem přijíždíte na křižovatku se Sokolskou – v té ulici nemáte šanci zaslechnout ani zahlédnout zprava přijiždějící policii s výstražnými znameními a pokud máte zelenou, tak prostě plynule jedete (ať už rovně nebo doleva). Když se podíváte, nakolik má policejní Scala zdemolovaný předek, tak nárazová rychlost Scaly byla nejspíš minimálně 50 km/h – což zdánlivě není moc, ale ještě jednou si to představte: jedete z Wenzigovy doleva na Sokolskou, policii zprava s výstražnými znameními zde nemáte šanci slyšet, máte zelenou, vjedete na Sokolskou a tam do vás napálí policejní auto – které, přestože ani s výstražnými znameními nesmí nikoho ohrozit, vjíždí do křižovatky na červenou rychlostí minimálně 50 km/h …
Doplněno:
Také nelze vyloučit, že světla byla vypnutá a Opel nedal Scale přednost – to by bylo možné ale snad pouze v případě, že Scala by jela rychlostí vysoce nad 50 km/h a Opel by jí proto fakticky ani přednost dát nestačil …
Jeste navic, zvuk se muze odrazet na budovy, takze pekne muzete ho slyset z jineho smeru, nez ten realni. Zkuste v meste podle zvuku zjistit, kde je letadlo ve vzduchu...
Dodavky, kamiony jsou pracovni auta, ktera prevazeji zbozi a jsou potrebna. SUV vs kombi neni rozdil. Dejte vedle sebe Audi A6 allroad a Q7 a porovnejte velikost nakladoveho prostoru, komfort jizdy, spotrebu. Vy v aute nemusite mit strach. Kdyz SUV neda prednost motorce, motorkar je mrtvy. Nema sanci auto preletnout. Jen informacne, i 50km/h je pro motorkare pri narazu do zdi neslucitelna se zivotem.
Jasne. Takze nehody vypadaji jinak, kdyz jsou pracovni auta ktera nedavaji prednost motorkare nebo treba kdyz motorkar neda prednost SUV. Proste po srazce s SUV motorkar vypada jako mrtvy a s dodavkou vypada jako zivy, jen protoze dodavka je pracovni vuz.
Nemam rad vysoke kapoty z pohledu ridice, neni pres ne nic videt. Nejlepe se vzdy ridil traktor, kde clovek z vysky krasne vidi, kde ma kola, takze presne vidi, koho/co odre nebo zajede. 😅
Ale vazne - kdo jednou zkusil, v nizkych autech s kapotami si pripada jako s klapkami na ocich.
Doporucuji ridit autojerab. Vyhled je skvely. Sice tam neni volant, ale mate radiostanici a muzete ridicovi, co ma delat, proste se ridi jako pres wifi.
SUV jsou pro ostatni peklo na silnici. Neni pres ne videt na provoz pred nimi, takze ridic reaguje na zmenu rychlosti, zmenu smeru auta pred nim na posledni chvili. Pro motorkare je stret s SUV tragicky. U osobniho ma sanci auto preletet. SUV je komecna. Jizdni pohodli, rozmery, nejsou o nic lepsi.
Pres SUV nelze proste dopredu videt. Vyrazne lepsi jsou z toho pohledu kamiony a dodavky. Lze videt skrz ne cela silnice / dalnice a lepe se reaguje na zmeny. Ohledne motorky, dostavam strach jen kdyz vidim, jak ulomi zrcatko a poskraba dvere noveho Maybachu misto 20 let stare dodavky. Je znamo, ze kamiony maji stranni periny jemne pro motorky v pripade nehod. SUV jsou peklo.
Ano. Dost profesionalu, kteri se tim zivi
Tady je clanek, ktery dokaze jeste jednou, ze ja nerozumim GDPR: Odkaz .
To záleží na tom, kdo byl za hranicí města první a jestli máte dost výkonné auto.
Pokud jste první a vystřelíte, vozidlo v levém pruhu nezahájí předjíždění a můžete tak vesele jet.
Pokud je první vozidlo vedle Vás, dle zákona Vás předjíždí a nesmíte zvyšovat rychlost a bránit předjetí. Bohužel.
Dekuji moc. A pokud jsme oba dva, je to soubezna jizda.
Dotaz: jedu v prvnim pruhu na D1 u Chodova, kde je rychlost maximalne 80 a jedu 80. Zezadu na me blika kamion, ktery jede 88 km/h. Jsou 3 pruhy, kamion zacina me prejizdet ale konci mesto, takze zrychlim na legalni 110 km/h a kamion ma ted v druhem pruhu stale 88 km/h. Je to podjizdeni z me strany? Behem jizdy jsem dodrzoval predepsane rychlosti a jen prvni pruh. Stala se mi presne takova situace.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Deportovat sice nemuze, ale muze jim zakazat pracovat (pokud nemaji obcanstvi / trvale bydliste), muze jim ukoncit davky, muze jim blokovat vydani dokumentu, muze jim zbavit auto v pripade nehody pri ktere pojisteni ani STK nemaji, atd. a v pripade trestniho cinu deportovat muze. Otazka je, zda je to normalni nebo moralni. Ale ukazte mi alespon jednu normalni a moralni valku. Takze staty mohou individualne a legalne reagovat, maji na to dost pak. A v pripade diskriminace pri vidani dokumentu, staci aby stat vyzadal nejaky doklad od ambasady UKR. Takze kdokoli dokumenty muze dostavat, ale je nutne predtim se zaregistrovat. A vsechno jde dle zakonu, vcetne Evropskych.
1 odpověď