Zajima me, kolik nehod se stava u aut jedoucich dopredu a kolik u aut behem couvani. Pokud vice nez 50% se stava u aut jedoucich dopredu, ja bych zakazal jizdy dopredu a nutil bych vyrobce aby nechali jen zpatecku. Pak ale se bude konstatovat, ze 100% nehod se stava behem couvani. Takze bych nechal jen zpatecku a zakazal couvani.
Jak jste se mohl dočíst v tak krátkém článku, oba byli střízliví. I kdyby jel motorkář 70 ve městě, tak jede po hlavní a vy tam nemáte co vjíždět, toť vše.
Jel 70 za dodavkou jedouci 50. Netrefil dodavku takze odstup byl dost velky aby ridic na vedlejsi mohl videt aspon jako odraz na displeji mobilu.
U soudu se to bere jinak, spícího člověka na dálnici nemůžete předvídat. Ale vždy se bude řešit, jestli jste nejel moc rychle a udělal vše, abyste střetu zabránil. Jestli toho spícího bezdomovce nemohl řidič vidět, potom z toho vyjde bez trestu, protože udělal vše, co bylo v jeho silách. Jestli ho, ale vidět mohl, potom je v průšvihu. To je bez debat. Tady z toho autobusák taky nevyjde bez trestu, protože vše, co bylo v jeho silách, neudělal ani náhodou. To, že chodec byl stejné jelito, už nikdo řešit nebude.
A na dalnici stejne staci abyste videl cloveka aby byl prusvih? Mozna jste jel taky moc rychle, treba 130 km/h na dalnici je stejne rychle jako 5 km/h na rampe parkoviste. Mozna ten ridic na rampe jel 7 km/h... Proste: blbe zakony, blbe vysledky. Garbage in, garbage out. PS: Videl jsem na dalnici auto jedouci 250 km/h ale NIKDY jsem nevidel na rampe parkoviste auto jedouci 20 km/h.
Tohle je snad nejvíc frekventovaná zastávka v Brně, tam se kolem zastávek pohybují tisíce lidí. Zrovna tam nečekat chodce je úplný nesmysl. Před tím nádražím je pohyb chodců natolik běžný, že už si asi řidiči zvykli ho ignorovat a spoléhají na soudnost chodců, že jim nevejdou pod kola.
Ale v tomto pripade, i chodec musi pocitat s tim, ze na chodnik v kazde chvili mozna zastavi auto, treba autobus, a nebuhe ho ignorovat (ocima do mobilu a sluchatkami do usi). Takze jestli udelame chaos, aspon udelame to bez diskriminace, dokonale.
Pokud je vyzadano aby ridic na vstupu do podzemniho garaze pocital se spicim clovekem na rampe, musi existovat povinnost aby ridic pocital s chodcem uplne vsude, vcetne na dalnici, s padajicim motorkarem a s rychlym bavorakem taky vsude. V pripade nehody vinik je jen ten ridic, ktery s timi nepocital.
1) Nikdy jsem nepochopil, proč železniční přejezd má signalizaci jinou než klasický semafor s červenou, žlutou a zelenou. Jako řidič přijíždějící k přejezdu prostě když občas přijíždím k přejezdu a vidím blikat bílé světlo, tak si říkám, sakra, asi něco jede, jinak by to neblikalo, a až v dalším zlomku vteřiny si uvědomím, že to není výstraha, ale naopak, že můžu jet, protože jinak by to neblikalo, ale svítilo červeně... Podle mne by to mělo být jednotné s klasickým semaforem, třeba větší, ale stejnou logikou. 3) Jak je možné, že závory jdou nahoru, když světlo je červené a jede vlak??? 2) Legrační je, že tenhle šťastlivec nakonec díky svému štěstí "vyřešil" po své chybě tu situaci díky svému zmatkování paradoxně nejlépe, jak mohl - bez zranění a bez škrábnutí autíčka. Správně měl projet tu závoru i za cenu poškození svého vozu, závora je konstruovaná schválně tak, aby vozu nezabránila projet, ale asi by mu dost poškrábala lak, zatímco takhle je všechno úplně v cajku - kromě nervů strojvedoucího a zpoždění vlaku atd. Takhle on vlastně nesmyslně začal manévrovat v kolejišti, což ho mohlo stát život a většinou to končí smrtí. Ale tím, že o pár centimetrů ho vlak minul, tak vlastně dopadl lépe, než kdyby se zachoval v kolejišti správně.
Ja jsem nikdy nepochopil proc zavoru a semafory musi mit auta a ne vlak. A pokud je jen semafor, treba v noci staci jen aby blikalo zlute.
54
Sledujících
0
Sleduje
54
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
§ 23 Vjíždění na pozemní komunikaci
(3) Vozidla vjíždějící na pozemní komunikaci musí být předem očištěna tak, aby neznečišťovala pozemní komunikaci.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takze za znecisteni plati zemedelec ale za nehodu ridic autobusu.
1 odpověď