Ona převáděla audio nahrávky z výkladu při vyučování, tak předpokládám že ji toho v hlavě moc nezůstalo.
Já bych ji naopak soudil za podvod!
MOžná blbý dotaz, ale vy jste se ve škole učil jak? nebylo to tak, že jste poslouchal výklad učitele? tzn převáděním audioposlechu v přímém přenosu? mám to chápat tak, že ani vám toho v hlavě moc nezůstalo? asi spíše ne, protože psané slovo dysgrafik nemusí pochopit, ale to neznamená, že nepochopí mluvený text... v textu se píše, že se nenaučila číst a psát... Podvod by byl, kdyby maturitní práci okopírovala o někoho jiného, jako třeba poslankyně Malá na VŠ, ale ona ten text sama vymyslela a převedla do textu, který splňoval podmínky zadání. Jak myslíte, že psal své pozdní texty třeba takový Stephen Hawking, když byl ochrnutý po celém těle?
Takový dotaz: děje se to i obráceně? Tedy když žena, která se cítí jako muž, jde soupeřit s muži?
Nijak zvlášť to nesleduji, ale zatím jsem zaznamenal pouze opačnou variantu, což mě nutí k zamyšlení, kolik těchto případů je čistě účelových, zneužívajících tyhle LGBTQ+-r2 šílenosti...
Mimochodem, tímhle tempem se dopracujeme k tomu, že na příštích hrách bude v ženské kategorii transgender muž na transgender koni skákat přez překážky a bude se řešit, jestli může jezdit jen na transgender kobyle, nebo i na transgender valachovi...
Za mě, těm, kteří se identifikují jako kůň, bych dal alespoň jednou za rok, povinnou účast na nějakém překážkovém dostihu..
No... ještě to bude zajímavé...
možná blbej dotaz, ale uvědomujete si, že změna pohlaví neznamená pouze tu jednu operaci, ale musí několik let procházet hormonální změnou? Dokážete si představit někoho, kdo bych chtěl tohle všechno podstoupit proto, aby možná mohl být dobrý v nějakém sportu? Fakt si myslíte, že to je účelové? 😄 😄 😄
No a vy jste s nimi opravdu osobně mluvil?
a má pro vás smysl se na olympiádu a na naše sportovce koukat, když jim nevěříte, to řeknou? já jim třeba věřím a nemusím o tom s nimi mluvit... Kdyby to neřekli a někdo to napsal za ně, asi by se sami ozvali a chtěli by po novinářích omluvu... stalo se to někde?
moje chyba, já na to reagoval v kontextu plno dalších příspěvků, které turecko neberou jako součást evropy 🙂 Váš komentář byl víc na náboženskou notu, kterou já moc neberu, ikdyž jsem po otci řek s židovskými kořeny 🙂 a díky, já se rád zasměju i svojí blbosti, tak to berte s rezervou... u ostatních komentářů pod vaším příspěvkem se jedná opravdu o nerespektování územních celků a označení evropy, přitom jim nevadí Gruzie, která je ještě víc na východ, než je turecko 😄
Do Evropy patří jen polovina Istambulu zbytek je Asie. Tak si ho přečti ty.
aha... tak já napíšu, že pán, který nechápe, proč je Turecko v na ME by se měl doučit a vy mi pak napíšete, že vetšina je v Asii, ale přeci jen tam část v Evropě je a není to pouze část města, je to i část území směrem k Řecku... tak proč by teda nemohl hrát na ME? 😄 pokud se takhle fotbalové asociace dohodly, tak proč byste zrovna VY měl být ten, který bude rozhodovat za ně? 😄 mimochodem, podle jména byste mohl pochopit, že jsem částečně řek, tak nemám důvod turky nějak milovat, ale jsem prostě realista a beru to tak, jak to je... krom toho... turecko není v evropě jenom na ME ve fotbale, ale i ve všech ostatních sportech :-D
Já bych to neoznačil za rasismum ale za nepředstavitelnou zhůvěřilost a snahu na sebe upoutat opakováním zjevných skutečností. Ukázka inteligence ale s rasismem to nikterak nesouvisí. Židovství není rasa ale víra.
Judaismus je učení, židé jsou národ, stejně jako jsme my slované... Odkaz
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vy taky neumíte psát a číst. V článku je jasně napsáno, že si výklad učitele nahrávala. Doma pak nahrávku jen přetlumočila do svého zařízení. Kde vidíte tu vlastní tvorbu?
Ochrnutá nebyla, psát klidně mohla, kdyby to uměla. Tak ji nesrovnávejte s Hawkingem
Její rodiče si za 13 let její školní docházky nevšimli, že neumí číst?
Dost nepochopitelné.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
já, asi na rozdíl od vás, číst umím, proto jsem se v textu dočetl toto: "Na tuto metodu tvorby textů si však časem zvykla a začalo ji to bavit. „Psala“ tímto způsobem různé příběhy, a dokonce i básně. A vytvořila tak i závěrečnou práci nazvanou Speciální pedagogika: systémové selhání. Díky ní absolvovala s vyznamenáním" z čehož usuzuji, že minimálně závěrečnou práci, ale velmi pravděpodobně nejenom ji, když i díky této práci byla přijata na Connecticutskou univerzitu