zklamu vás, všechny cesty byly tak, že jsme vyráželi mezi 8 a 9 ráno z Prahy a zpět většinou kolem 10 dopoledne 🙂 jediný "incident" byl již zmíněná nehoda u Königs Wusterhausen při zpáteční cestě, jinak bez problémů.. Vlastně pravda, 3 roky zpátky jsme ještě potkali nějakou nehodu na D8 u Lovosic a museli jsme kus jet mimo dálnici, ale to jsou takové nárazovky které se mohou stát kdykoliv a kdekoliv
samozřejmě, druhá věc je že to každoročně párkrát jezdím, protože jezdím do Polska na dovolenou (Niechorze) a přesně tuto cestu jezdím. Letos se mi poprvé stalo že bylo zdržení, kvůli nehodě na okruhu kolem Berlína (dva kamiony, dodávka, osobák) jinak vždy Praha - Niechorze 6 hodin (+- 10 minut), krásná svižná cesta 🙂 pravda, ještě jsem zapomněl na kontroly na hranicích které letos jsou jak od Němců tak Poláků, ale pro osobák je to mizivé zdržení, kontrolují hlavně kamiony, autobusy, některé dodávky a co jsme si všimli tak i ukrajinská auta
Ano pokud pojedu okolo Drážďan o půlnoci, tak Berlín vychází o hodinku a něco později, to tam kolony fakt nejsou. Stačí jet do Berlína okolo osmé ráno a kolona je už od " medvěda " před letištěm v Schőnefeldu cca nějakých 15 km a to jsem ještě nenajel na Ring...
Prosím jaká je měrná jednotka často? Jednou za rok, nebo měsíc? Jezdíte ve dvě ráno nebo v jedenáct v noci. Jo tak to potom jó. Když jsme jezdili na fotbal nebo házenou do Berlína tak jsem Traučí projížděli o půl třetí ráno a to bylo na pohodu. Zkus tam jet o půl čtvrté odpoledne v pracovní den od Úpice směrem k hlavnímu nádraží a pak referuj o tom jaká nebyla kolona nebo zácpa....
Při rychlém pohledu do mapy mi stále vychází lépe cesta přes Německo, kolem Berlína.. Samozřejmě pro lidi z Hradce a blíže k hranicím toto bude o chlup lepší, ale už vzhledem k rychlosti bude německá cesta lepší, protože tam je většina úseků bez omezení, kdežto polská bude max 120 km/h..
Rychlý pohled do mapy vám ale prd řekne o neustálých uzavírkách, opravách a zácpách okolo Drážďan s železnou pravidelností se opakující již 10 let. Rychlý pohled do mapy vám taky neřekne o zácpách okolo Berlína. No a o něčem podobném jako je dopravníinfo cézet si Němci můžou taky nechat jenom zdát....
Ale Kostěji (nesmrtelný) tvoje zpráva je 2 roky stará, kdy se dokončovala stavba druhé poloviny mostů. Zkus tuto trasu projet nyní!
Takže pro nechápavé a lidi co neumí pochopit psaný text ještě jednou. "A to zcela pomíjím fakt že část dálničních mostů byla svedena jen na jednu půlku, protože druhá chyběla. To při poslední mé jízdě dávali dohromady a na cca 80 km úseku vše dávali dohromady. Už jsi to pochopil, nebo mám ještě jednou, klidně můžu. A navíc jsem psal něco o odstavných pruzích a odpočívkách......
Polské dálnice jsou v perfektním stavu, široké odstavné pruhy, žádné díry.. a letos od Bohumína až do Gdaňsku polská dálnice zdarma. (na mýtné bráně nechají osobní auta jet bez poplatku). A mají hodně odpočívek. Tady v ČR dálnice děravé, odpočívek minimum a např. dálnice Mohelnice - Olomouc a Olomouc - Vyškov ostuda - odstavné pruhy žádné. Co chvíli je tady nehoda do odstaveného auta nebo silničářů....a neví co by za to chtěli...
No tak to teda pardon !!!, ale uvedená dálnice ( tedy alespoň její část ) z Bolkówa do Legnické Nowe Vsi a z ní pak směrem na Cottbus žádné odstavné pruhy nemá ( tedy před dvěma roky kdy jsem na ní jel do Berlína naposled neměla ). A odpočívka na těch cca 200 km jedna slovy jedna. Tedy nepočítám bývalý hraniční přechod v Olszyně. Takže bych zase nefantazíroval že v Polsku je všechno růžový co se týká dálnic. A to zcela pomíjím fakt že část dálničních mostů byla svedena jen na jednu půlku, protože druhá chyběla. To při poslední mé jízdě dávali dohromady a na cca 80 km úseku vše dávali dohromady.
No jo, naši stavbaři dálnic mají na vše zase času dost. Ale co, vždy ji tam jednou taky snad napojíme. Údajně v roce 27, ale ještě to možná rok, dva nabere sekyru.
Ach jo. Stavaři za nic nemůžou. Problémem jsou papíry okolo té stavby. Až budou papíry a vybrán zhotovitel tak to půjde rychle. Teď nám to o rok zpomalil korupčnický Metrostav, který se odvolal... Mimochodem to je taky firma u které tiskový mluvčí tvrdil že trativody se stavějí do kopce ( při výstavbě fotbalového stadionu na Slávii v Hradci Králové )
Co chcete po televizi, která kdysi vysílala pohárové utkání v kopané a místo penaltového rozstřelu o postup zařadila reklamy a pak zprávy. Co chcete po televizi, jejíž komentátor si splete týmy a celý poločas komentuje Zbrojovku jako Spartu a obráceně, co chcete po televizi, která zaměstnává komentátora který když komentuje zápas NHL Dalas-Vegas nám sdělí že útočník Detroitu právě vstřelil branku a stejný komentátor nám nezapomene pokaždé při komentování sdělit že útočník Lavin je Rantááááááááánen ( já teda v jeho jméně nevidím ani čárku nad druhým a, a ani tam nevidím dvě a po sobě ). Je teda fakt že s tím přejmenováváním mají problém i jiní komentátoři oné slovutné stanice. A to už zcela pomíjím fat, že za dob panování komentátorské svaté trojce této stanice ( Pumlíček, Pytelblech a Pochva ) stálo za to fanouškům na MS v hokeji v Norsku vyvěsit na stadionu v hledišti transparent " Už nikdy hokej na Nově... "
Kdo nebo co je Lžifata? Nikdo takový nikdy ve Spartě nehrál, takže to bude buď jméno nebo přezdívka tvého partnera
To byl hráč, kterého tým z poLetné koupil z Peltonce. A kdykoliv otevřel ústa a vyjadřoval se k zápasu, téměř vždy lhal, proto se vžilo jméno Lžifata. To pro upřesnění. A není náhodou po večerníčku? Takže si vyčisti zuby, přikrej se rumunskou vlajkou a spát. Nebo Ti dá táta na zadek.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Parádní novinka 😄, jakoby házená někoho zajímala 😄
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ty taky nikoho nezajímáš