Ukažte my jedinou českou vládu kdy Česko zkvétalo. Ano cizí vlády nad na jednu stranu usurpuvali ale něco se taky vybudovalo. Za České vlády se otvírá pouze dluhové past.
Ještě k těm dálnicím, protože je to věčně omílaná písnička, jak se jen za socialismu budovalo.
dle chatGPT:
Do roku 1989 bylo v Československu vybudováno přibližně 1 000 km dálnic. Tento počet se týkal hlavně období po roce 1971, kdy byl zahájen masivní rozvoj dálnic, zejména na základě výstavby hlavních dálničních tahů, jako byly D1 (Praha – Brno – Ostrava), D2 (Brno – Bratislava) a D5 (Plzeň – Rozvadov). Výstavba dálnic byla součástí plánu modernizace dopravní infrastruktury a podporovala ekonomický rozvoj a integraci regionů.
V roce 1989 byly dálnice v Československu teprve ve fázi výstavby, ačkoli některé úseky byly dokončeny, například D1 mezi Prahou a Brnem. Celkový rozsah dálniční sítě se měl postupně rozšiřovat v následujících dekádách po roce 1989.
Od roku 1989 do současnosti byla v České republice postavena dálnicová síť o délce přibližně 1 200 až 1 300 km. Tato výstavba byla součástí procesu modernizace a rozvoje dopravní infrastruktury po rozpadu Československa a vzniku samostatné ČR v roce 1993.
Významné úseky dálnic byly dokončeny v průběhu 90. let a především v prvních dvaceti letech 21. století, kdy se intenzivně budovaly nové úseky, zejména D1 (Praha – Brno – Ostrava), D5 (Plzeň – Rozvadov), D8 (Praha – Drážďany), D11 (Hradec Králové – Liberec) a další.
Celkový rozvoj dálnic zahrnoval jak výstavbu nových úseků, tak modernizaci a rozšíření stávajících silnic na dálnice. Některé úseky byly realizovány s ohledem na evropské tranzitní trasy, čímž se ČR stala součástí širší evropské dopravní sítě.
Ukažte my jedinou českou vládu kdy Česko zkvétalo. Ano cizí vlády nad na jednu stranu usurpuvali ale něco se taky vybudovalo. Za České vlády se otvírá pouze dluhové past.
Za 1. republiky jsme byli jednou z nejrozvinutějších zemí světa. Po roce 1989 tady skoro nic konkurenceschopného nezbylo. A co se týče toho budování, tak infrastruktura by se budovala bez ohledu na vládu. Dálnice, mosty, elektrárny a bydlení by se budovalo tak jako tak. Každopádně souhlasím, že dluhová past se otevírá. A populistické vlády tomu značně pomáhají, například když odmítají řešit důchodovou reformu. A určitě ani privatizace v 90. letech státu nepřidala.
Ve světové i evropské politice se čas od času objevují psychopati, kterým je jedno, zda umírají občané. Ti, kdož podporují válku a bez ohledu na nárůst lidských tragédií dodávají zbraně a střelivo, by se měli zodpovídat. Ovšem největším bezpečnostním problémem je hrozba třetí světové války na evropském území. Pokud si to alespoň evropští politici neuvědomí, pak bude problém. Eskalace ozbrojených konfliktů nikomu a ničemu neprospívá. A je zajímavé, jak se takzvaní demokraté ohánějí právem na svobodu a sebeurčení, ale v reálné praxi používají dvojí metr. Toto pokrytectví způsobuje lidské a materiální škody. Nechápu, že takovou politiku někdo podporuje.
A jaké řešení byste navrhoval?
§18 odst. 2 zákona č. 361/2000 Sb.: Řidič nesmí omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním.
A pokuta je za to až 2500 ve správním řízení..
Bezdůvodně pomalá jízda před křižovatkou, kde se chystám odbočit? Z toho kouká minimálně kriminál :D
Jenom cesi si porizuji ve vetsi mire kombiky. 😀🤦♂️ Nesmysl. Pritom 99,99% tech, kteri si jej poridi, jej nevyuziji. Takze zbytecne vozi navic 150-200 kg vahy, maji vyssi opotrebeni gum, vyssi spotrebu PHM, atd., celkove provozni naklady jsou proste vyssi. A to je taky duvod, proc automobilky upousti od kombiku, samozrejme tomu napomahaji i regulace EU. Ja osobne jsem kombika nikdy nemel a nikdy jsem jej nepotreboval, a jsem jednoznacne proti nim, a jak se divam kolem sebe, nepotrebuje jej nikdo. Nehlede na to, ze dnes je takova doba, kdy si kazdy muze nechat vsechno dopravit/dorucit az domu, budto zdarma, nebo za nizsi cenu nez kolik by to stalo a stoji, kdyby jsme si proto jezdili sami vlastnim, neni to jenom o spotrebe PHM.
Tak hlavně že SUV dávají smysl :-)
4
Sledujících
1
Sleduje
4
Sledujících
1
Sleduje
A z mýtného?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ChatGPT:
V roce 2023 uhradili dopravci na mýtném v České republice celkem 14,914 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 0,41 % (přibližně 61 milionů korun). Z této částky připadlo 47 % na domácí dopravce, zatímco zbývajících 53 % uhradili zahraniční provozovatelé vozidel, zejména z Polska, Slovenska, Rumunska a Maďarska. Dálnice se na celkovém výběru podílely 89 %, tedy částkou téměř 13,22 miliardy korun, zatímco zpoplatněné úseky silnic I. třídy přinesly 1,69 miliardy korun.
1 odpověď